Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinusta ei olisi hoitotyöhön?

Vierailija
17.06.2015 |

?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmisiä. Ihmiselämä on yliarvostettua.

Vierailija
2/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä vaikka en siltä ehkä näytä. Säälin ja surkuttelen aina heikommassa asemassa olevia ja kaikki toimenpiteet saa aina oksennusrefleksin aikaan, erityisesti jos niihin liittyy sisäelimiä, luita tai eritteitä. Mies hoitaakin meillä kaikki lasten lääkärireissut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian empaattinen.

Vierailija
4/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla ei ole hoitoviettiä ja monen vammaisen ja oikeasti vanhojen ihmisten kohdalla ajattelen, että olisi parempi, jos olisivat jo kuolleita.

Vierailija
5/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen tehnyt sitä jo ja en vaan jaksa enää. Alanvaihto vaikka huonommin maksettuun hommaan tai mitä vaan ennemmin :(

Vierailija
6/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian stressaavaa. Olen tällä hetkelläkin hoitoalalla ja murehdin liikaa asiakkaiden puolesta. Työ on kiireistä ja pelottaa, että unohdan jotain tärkeää, kun kaikkea ei vaan millään ehdi tehdä hyvin.

Vierailija
7/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä vieraiden ihmisten koskettamisesta vaikka muuten sosiaalinen olenkin. Haluan auttaa ihmisiä, jos on pakko, henkisellä puolella.

Vierailija
8/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä sairaita ja valittavia ihmisiä. Tunnen myös liikaa sääliä et hajoaisin henkisesti.

Vierailija
9/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen luonnevikainen, enkä pidä ihmisistä. Ihmiset ovat hankalia, koska ikinä ei voi tietää luotettavasti, tarkoittaako ei kyllä vai kyllä ei. Ihmisiä on hankala lukea juuri tämän ristiriitaisen kehonkieli vs. lausutut sanat seikan takia. En myöskään pidä ihmisten koskettamisesta ja monet ihmisen normaalit ruumiintoiminnot saavat minut voimaan pahoin. Työskentelen eläinten parissa ja sen osaan todella hyvin.

Vierailija
10/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:06"]Koska mulla ei ole hoitoviettiä ja monen vammaisen ja oikeasti vanhojen ihmisten kohdalla ajattelen, että olisi parempi, jos olisivat jo kuolleita.
[/quote] niin minäkin ajatteken,mutta siitä huolimatta olen erittäin hyvä ja ammattitaitoinen hoitaja

Vierailija
11/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perushoitotyö on tylsää ja valta päättää asioista puuttuu, suorittavaa työtä. Siihen vielä se että jos olen poissa, joku muu tekee työt -> ajautuisin varmasti saikuttamaan /sairaslapseilemaan vähän väliä.

Vierailija
12/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäempaattinen. En jaksa heikkoja ja luusereita. Veri, kusi, paska ja suolenkappaleet inhottavat minua. Olen epäsosiaalinen vaikka usein minua erehdytään pitämään sosiaalisena.

Vierailija
13/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä hoitamisesta yleisesti, ellei kyseessä ole minulle rakas olento.

Vierailija
14/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sairaalatrauma, enkä todellskaan haluaisi tehdä mitään ns.toimenpiteitä. Eipä muukaan auttamis-/hoitamistyö kiinnosta.

Vierailija
15/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen agressiivinen. Suuttuessani paiskon tavaroita. Olen pitkävihainen. Murehdin työasioita vapaa-ajalla, ja apaa-ajan asioita työajalla.

Vierailija
16/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, mistäköhän aloittaisin. Sairaudet ahdistaa mua, sairaalat ahdistaa mua, kiintyisin ihmisiin varmaan liikaa, stressaisin hirveesti lääkkeistä ja pelkäisin kokoajan että tapan jonkun vahingossa, olen ylipäätään liian neuroottinen

Vierailija
17/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ruumiin eritteet ovat ällöttäviä. Koska ihmiskehoon kajoavat toimenpiteet ovat kammottavia. Teen hoitotyötä psykiatrian puolella.

Vierailija
18/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörryn veren/haavojen/vammojen tms näkemisestä, oli se vuotava haava sitten itsellä tai jollakulla muulla. Neulakammokin mulla on, aiheuttaa puistatuksia jo apteekin hyllyllä. Aiheutan hämminkiä esm. päivystyksessä pyörtymällä jos näen kun joltain otetaan verikoetta tms. Lisäksi olen sellainen herkkis että itken toistenkin puolesta, niin en mä taida soveltua hoitoalalle.

Vierailija
19/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:07"]Koska olen tehnyt sitä jo ja en vaan jaksa enää. Alanvaihto vaikka huonommin maksettuun hommaan tai mitä vaan ennemmin :(
[/quote]

Sama.

Vierailija
20/48 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kosketella vieraita ihmisiä.