Suihinotto on ihanaa!
Olen seksisuhteessa ihanan miehen kanssa. Tämä suhde on tuonut niin paljon uutta, mutta suurimpana "saavutuksena" pidän sitä, että olen oppinut nauttimaan suihinotosta. Aviomiehelläni oli aina vähän surkea seisokki, eikä kalun imuttaminen ollut itselleni oikeastaan minkään arvoista, mutta tämän miehen kanssa olen luonut tästä suorastaan taiteenlajin. Yritin kyllä aviomiehenkin kanssa nautiskella, mutta mistä sitten mahtaakaan johtua, tämä ei kuitenkaan koskaan oikein ottanut tulta. Monet muut asiat seksissämme olivat kuitenkin hyvin, eli suhde ei siihen sentään kaatunut. Suuria kiitoksia lähetän kyllä tällekin palstalle, sillä täällähän on jaettu valtavasti hyviä vinkkejä aina syväkurkkuilusta pallien nuolemiseen ja kaikkeen siltä väliltä. Ja kaikkea sitä olen nyt päässyt kokeilemaan, monessa eri asennossa, monin eri tavoin. Olen niin onnellisen siitä, että olen löytänyt tämän lajin! Tämä on ihanaa! Todellakin luulin aina, että suihinotto on sellainen ankeahko osa seksiä, jolla lähinnä tarjotaan toiselle mielihyvää, mutta nyt tiedän, että tätä voi tehdä ihan omankin kiihkon takia.
Kommentit (7)
Mikähän siinä on että miehen kirjoittama muka naisen teksti paljastuu suunnilleen kolmessa sekunnissa.... Jaaina löytyy joku reppana, joka sitä uutterasti yrittää...
Jaa. Kaikkia avauksiani pidetään täällä aina miehen kirjoittamina. Surkeaa, jos muut naiset eivät nauti seksistä.
Ap
Ap on nainen...................keskustelee yksin, höh.
Siitä ei ole kokemuksia, mutta on nautinto nussia suuhun. m38
Vaimo antaa ihania suikkareita monta kertaa viikossa. Tuntuu kovasti tyykkäävän ja viime aikoina ei olla päästy loppuun vaan haluaa itse panolle :)
M41
Poikaystäväni ottaa ihanasti minulta suihin aina saunassa. Meillä on saunavuoro lauantaina kello19.00
No tulihan tällekin päivälle trolli. Nyt Jani-Petteri kone kiinni ja kiiruusti. Iltapalalle ja nukkumaan heti!