Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pieni rintaiset naiset

Vierailija
17.06.2015 |

Miksi pieni rintaiset naiset peittävät rintansa. Uimahallissa tänään katselin todella pieni rintaisia naisia ja mietin mikä heillä on motivaationa pitää yläosia. Siis rinnat oli pienemmät kuin joillain miehillä. Aikuisista naisista siis kyse.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on (pieni) AA-kuppi ja kyllä näitäkin voi pitää kädessä ja hyväillä ja sitä mieheni tekeekin paljon. Käyn paljon uimahallissa, enkä rinnattomia ole nähnyt koskaan, ellei ole kyse rintansa poistaneesta naisesta. Joten kyllä oli taas niin turha aloitus, ettei mitään rajaa. Vaikka mullakin on tosi pienet rinnat, niin on ne kuitenkin rinnat (joilla lisäksi täysimetetty kaksi lasta, asia mihin moni isorintainen kaverini ei ole pystynyt...eli se siitä "naisellisuudesta"). 

Vierailija
82/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:01"] Onko jotenkin naisellinen olo kulkee tyhjissä tissiliiveissä? [/quote] oikean kokoisissa liiveissä ei käy noin [/quote]Miksi ylipäätään käyttää liivejä, jos ei ole mitään peitettävää?

[/quote]

ootko koskaan kuullut nänneistä?
[/quote]
Miehilläkin on nännit. Eikä nekään niitä peittele.
Erooko naisten nännit jotenkin niistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 07:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:45"]

Miks joku haluais olla tissitön?

[/quote]ei o aina haluista kiinni, rintasyöpä voi viedä tissit hetkessä, lsikkaus n 1h.

[/quote]

tässä se tuli. Olisin ennemmin pienillä rinnoilla kuin vain yhdellä rinnalla. Tämä keskustelu kuulostaa korviini samalta mitä ex mieheni minulle sanoi rinnan piston jälkeen "toivottavasti et saa tulevaisuudessa toisia kaksosia koska rintoja ei riitä molemmille". Toivon että jokainen teistä rintojen kokoja arvosteleva saa kokea saman kuin minä. Olkaa onnellisia että naisilla edes on rinnat mistä niin kovasti pidätte!

Vierailija
84/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:40"]Periytyykö pienitissisyys? Miksei kaikki pikkutissiset hanki silareita? [/quote] Isot rinnat on rumat. Anteeks vaan.

[/quote]

Kauniimmat kuin pikkutissit. Ei sellaiset poikavartalot aiheuta edes erektiota.

Vierailija
85/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:43"] [quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:01"] Onko jotenkin naisellinen olo kulkee tyhjissä tissiliiveissä? [/quote] oikean kokoisissa liiveissä ei käy noin [/quote]Miksi ylipäätään käyttää liivejä, jos ei ole mitään peitettävää? [/quote] ootko koskaan kuullut nänneistä? [/quote] Miehilläkin on nännit. Eikä nekään niitä peittele. Erooko naisten nännit jotenkin niistä?

[/quote]

Sori. Jotkut jossain jolloinkin ovat päättäneet, että naisen rinnat ovat sukupuolisiveellisyyden nimissä peitettävä samalla tavalla kuin naisen tai miehen alapää. Siihen tosiasiaan ei sinun "vapaamieliset" ajatuksesi vaikuta mitenkään.

Vierailija
86/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:40"]

Periytyykö pienitissisyys? Miksei kaikki pikkutissiset hanki silareita?

[/quote]

Koska 15 % naisista saa komplikaationa implantaattien kapseloitumisen.

Vierailija
87/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö....pienirintaiset naiset ovat miun maun mukkaan.

T: Mies.

Vierailija
88/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:07"]Sitä mä vaan usein mietin, että miten te, joilla on pienet rinnat, voitte/kehtaatte olla ilman liivejä? Kun tässäkin jotku kirjoittanut, ettei käytä tai ei käyttäisi. Mulla on pieni b enkä mitenkään kehtaa olla ilman liivejä, kun liiveillä saa edes hiukan jotain muotoa tuohon yläkroppaan. Jos ei ole liivejä, niin sitten näkyy vain töröttävät nännit. Mä käytän hiukan topattuja liivejä, niin kai se ero vaan on sitten omaan silmään niin suuri, kun ne liivit ottaa pois, että häiritsee liikaa..
[/quote]

Miks en kehtais? Todellaki kehtaan olla oma itseni. Jos joku järkyttyy mun pienistä tisseistä nii siinäpä järkyttyy.

Vierailija
89/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:29"]

En tiedä, millainen ihminen näitä vastaavanlaisia aloituksia tekee, mutta omasta puolestani voin sanoa, että jokainen mies on jumaloinut näitä minun A-kupin rintojani :). En siis osaa hävetä, vaan olen äärettömän ylpeä kauniista rinnoistani ja tunnen itseni naiselliseksi ja seksikkääksi. En tietenkään miellytä kaikkia miehiä, mutta ei ole olemassa naista, joka täyttäisi jokaisen miehen vaatimukset, joten en jaksa surra jampoista, jotka pitävät minua rumana, kun en omista DD-kuppia. Ja vielä vähemmän jaksan välittää naisista, jotka arvostelevat rintojani koon takia - kertoo enemmän heistä kuin minusta. Se kyllä kiinnostaa, millainen maaninen henkilö näitä aloituksia tehtailee samoista aiheista? En ole irl törmännyt ihmistyyppiin ja ihan tieteellisessä mielessä kiinnostaa, millä motiiveilla ihminen näitä tehtailee.

[/quote]

Minusta A-kupin rinnat eivät ole liian pienet, vaan normaalin kokoiset hoikalla nuorella naisella.

Vierailija
90/99 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin onnellinen jos olisi pienet tissit. Olen muuten todella pienikokoinen ja siro, mutta rinnat E kuppia. Näyttää ihan naurettavalta muuten näin pienessä kropassa.

Vierailija
91/99 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako nimesi T-kirjaimella ap?

Vierailija
92/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kovasti voi liikuttaa ihmisiä se, että minkä kokoset rinnat toisilla naisilla on, on sitten pienet tai isot. Tai vaikka siltä väliltä.  Yksi kysymys. Miten se vaikuttaa sinun elämääsi? 

Vierailija
93/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muuta kuin ne tissit joilla päteä tässä elämässä, niin silloinhan nämä kokokysymykset ovat tärkeitä itselle. 

Vierailija
94/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]ei o aina haluista kiinni, rintasyöpä voi viedä tissit hetkessä, lsikkaus n 1h.

Vierailija
95/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 07:58"]

[/quote]siis leikkaus n.1h

Vierailija
96/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan vaikeaa niille, joilla on vain isot tissit joilla rehennellä, että esim.minä pikkutissinen nainen (ja on oikeasti tooodella pienet itikanpistot) olen aina saanut miehiltä paljon huomiota ilman tissejäkin. Enemmän kuin isorintaiset ystäväni.
Eli ei ne tissit ikävästi ole edes miesmarkkinoilla mikään meriitti.
Minua ei ainakaan imartelisi, jos minua lähestyttäisiin vain, koska tissit..
Ja miehissäkin ne tissivouhottajat monesti on tiettyä tyhjäpäätyyppiä. Sinäänsä kyllä tässäasiassa vakka yleensä löytää kantensa.

Itse kyllä kieltämättä voisin ottaa isommatkin rinnat, sellaiset normaalikokoiset.
Mutta mitään syytä en ole keksinyt, miksi sellaiset tarvitsisin. Mitäs minä niillä sitten tekisin?. Hölskyttelisin niitä, kun on tylsää?.

Vierailija
97/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:40"]Periytyykö pienitissisyys? Miksei kaikki pikkutissiset hanki silareita?
[/quote]
Isot rinnat on rumat. Anteeks vaan.

Vierailija
98/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:47"]Jos on pienet rinnat niin on lauta ja poikamainen mutta jos menet ja otat silarit niin sitten olet muovinen bimbo. Tässä asiassa ei vaan voi voittaa, joku vihaa aina.
[/quote]

Älä unohda, että isot tissit ovat automaattisesti rumat ja roikkuvat lehmänutareet.

Vierailija
99/99 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot tissit, vaikka olen hoikka. Vaatteiden hankkiminen on vaikeaa, sillä olen myös lyhyt. Löysissä vaatteissa näytän tosi tanttamaiselta, istuvissa taas tissit tuntuvat olevan aivan liian esillä. Vihaan "miesten huomiota" eli ääliöiden tuijotusta ja kommentointia. En todellakaan tunne itseäni naiselliseksi siksi, että minua kohdellan tissiparina eikä ihmisenä.
.
Minusta rintaliivit ovat järjettömän epämukavat, mutta ilman niitä rintojen väli ja alusta hikoilevat ja rinnat pomppivat. Jos siid jossain vaiheessa aletaan tehdä rintojensiirto-operaatioita, voin lahjoittaa omani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä