Miten tällaisia aikuisia voi edes olla?
Tarkoitan sellaisia maailmanparantaja-hippi-vihervassari-pseudoanarkisteja. Miten niitä voi löytyä aikuisväestöstä? Muistan, että itselläni oli joku tuontapainen vaihe jostain 15-vuotiaasta alkaen ja siitä se hiipui parikymppiseksi mennessä.
Kommentit (8)
Tästä sitten vain keskustelemaan! On nimittäin kyllä niin hyvä keskustelunavaus, että varmasti tästä sukeutuu pitkä, monipuolinen ja fiksu keskustelu.
Eikä kaikki olekaan porvaria palvelevia lampaita?
Mä en käsitä, miten joku aikuinen voi olla rasisti. Kyllä mäkin teininä pelkäsin kaikkea erilaista ja luulin perusteettomasti olevani muita parempi, mutta mä kasvoin siitä ulos.
Kuule kiittäisit niitä, jotka jaksavat taistella aikuisinakin paremman maailman puolesta! Ilman näitä taistelijoita mustat olisivat yhä orjia, naisilla ei olisi äänioikeutta jne.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:26"]
Kuule kiittäisit niitä, jotka jaksavat taistella aikuisinakin paremman maailman puolesta! Ilman näitä taistelijoita mustat olisivat yhä orjia, naisilla ei olisi äänioikeutta jne.
[/quote]
Näiden ansiosta myös kannabiksen laillistaminen on alkanut maailmanlaajuisesti.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:21"]
Mun yksi työkaveri on tuollainen
[/quote]
Anarkisti/hippi ei käy töissä, joten sun työkaveri ei voi olla sellainen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:26"]
[/quote]
:'D Päivän paras!
Miksei olisi? Miksi kaikkien pitäisi olla samanlaisia?
Mun yksi työkaveri on tuollainen ja kuule, siinä on ihana ihminen, harva nirppanokka osaa olla edes ystävällinen.