Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksittömyys parisuhteessa

Vierailija
17.06.2015 |

Täältä löytyy suhteellisen tuore, reilu parikymppinen pari, joilla ei ole seksiä oikeastaan yhtään. Haluton osapuoli parisuhteessamme on mieheni. Yhdessä olemme olleet kohta puoli vuotta ja tämä alkoi noin kuukausi sitten. Alussa seksiä oli paljon ja se oli parasta, mitä olen ikinä kokenut. Mies herätti minussa piilossa olleita haluja, joita en edes itse tiennyt olevan ja itsetuntoni oli korkealla. Nyt hän ei enää halua mitään ja olen aivan hukassa, kun en tiedä mitä teen. Olemme yrittäneet puhua aiheesta, mutta hän välttelee sitä, mutta sanoi tätä ilmenneen aikaisemmissakin suhteissa.

Suhteessa mielestäni kaikki on hyvin ja maailmaa katsotaan vielä ruusunpunaisten lasien läpi. Tuo seksittömyys kuitenkin vaivaa, varsinkin kun ollaan näin tuoreessa suhteessa. Ymmärrän kyllä, että vähenee ajan myötä, mutta tuntuu pahalta, että jo nyt ei ole yhtään..

Onko kellekkään muulle käynyt näin? En tiedä saanko täältä vastausta, mutta pakko purkaa jollekin :( en ole kehdannut puhua aiheesta kellekään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä ehdotusta, miten seksi järjestetään tulevaisuudessa. Miehen kanssa? Jonkun muun kanssa?

Vierailija
2/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolta näyttää jos vasta puoli vuotta takana :( tuskin tulee lisääntymäånkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:02"]

Huonolta näyttää jos vasta puoli vuotta takana :( tuskin tulee lisääntymäånkään

[/quote]

Lapsista ollaan puhuttu ja molemmat kyllä halutaan tulevaisuudessa. Mutta en kyllä ajatellut, että seksi jää vain lastentekoprosessiksi. Mietin, että voisiko mieheni olla aseksuaali? Itse olen sen verran seksuaalinen ihminen, etten siihen kyllä pystyisi ja inhottaisi ajatus, että toinen tekisi vain toisen takia ilman että itse nauttii. AP

Vierailija
4/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aseksuaali, koska teillä kuitenkin oli paljon ja mielestäsi hyvää seksiä.

Sen sijaan seksuaalinen rytmi voi olla tuollainen yksilöllisesti.

Vierailija
5/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te etenette nopeasti suhteessanne. Meillä kesti vajaat 10 vuotta avioliittoa saavuttaa sama tilanne. Meillä tosin pihtaa nainen. T. M43

Vierailija
6/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä MISSÄÄN NIMESSÄ jää tuollaisen miehen kanssa loppuelämäksesi. Seksuaalisuus sinulle on paljon tärkeämpää kuin muodollinen parisuhteen onni. Et IKINÄ tule saavuttamaan tasapainoa elämässäsi, jos tuolla tavalla jatkat. Sori vaan, että olin suora, muttei tässä muu auta!

M44

Vierailija
7/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää lupaa tyon ikäisenä, noin lyhyt suhde. My advice: move on. Haasteita riittää parisuhteissa ilmankin.

Vierailija
8/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat kuin minä viitisentoista vuotta sitten. Olisinpa lähtenyt ennen kuin saatiin lapsia. Välillä menee vuosiakin (!) ilman seksiä ja nyt ei olla taas vuoteen edes kosketettu toisiamme. Olen välillä käynyt terapiassakin korjaamassa romuttunutta itsetuntoani. Haluatko sinä tälläisen elämän?

Vierailija
9/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:37"]Kirjoitat kuin minä viitisentoista vuotta sitten. Olisinpa lähtenyt ennen kuin saatiin lapsia. Välillä menee vuosiakin (!) ilman seksiä ja nyt ei olla taas vuoteen edes kosketettu toisiamme. Olen välillä käynyt terapiassakin korjaamassa romuttunutta itsetuntoani. Haluatko sinä tälläisen elämän?
[/quote]

Voit yhä lähteä.

Vierailija
10/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksikymppistä kundia lakkaa seksi kiinnostamasta 3 kk seurustelun jälkeen ja näin on käynyt aiemminkin, on jotain pahasti pielessä. Älä jää 10v odottamaan että tilanne korjaantuisi, jos seksiä siis haluat. Jos asia ei ole tärkeä, sitten ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä