Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet deittinetissä, menee kokonaan fiilikset

Vierailija
17.06.2015 |

Olen luonut työni vuoksi kuvattoman profiilin deittipalstalle. Lähestyn miehiä kirjoittamalla ja kertomalla itsestäni, ja kerron syyn, miksi kuva ei ole julkinen, mutta samalla kerron, että voin sen kyllä lähettää. Monet miehet eivät vastaa mitään, esim. kiitä viestistä tai kysy mitään, laittavat vain meiliosoitteensa vastaukseksi. Tai sitten laittavat saateviestin "Lähetä kuva". Tosi tökeröä mielestäni ja osoittaa sosiaalista kömpelyyttä. Ei tee mieli vastata näille enää mitään, eikä lähettää kuvaa. Voisi sentään osoittaa normaaleja käytöstapoja, ja olla "kivoja" heti alkuun, että tekisi mieli ylipäätään tutustua pidemmälle.

Mielipiteitä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain taisteluväsymystä miesten puolelta. Ei kuulosta hyvältä käytökseltä.

Vierailija
2/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä työn takia olet deittisivustolla? Prostituoitu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, semmosia ne on... Mulla oli sama juttu kun oli kuvaton profiili ja sitten kun oli kuvallinen niin alko sadella näitä "vaikutat tosi kivalta naiselta" yhteydenottoja :D

Vierailija
4/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on näreet. Ja itse saanu muutamilta heti haukkuja jossen heti ole mielinkielin tai samaa mieltä asioista. Ei myöskään kuulu mielestäni hyviin käytöstapoihin alottaa keskustelu:" mitä mulkku?" tyyliin. Ajan kanssa sieltä voi löytyä. Älä ota stressiä. Moni ollu useemman kuukauden. Nettideittailua kannattaa " harrastella".

Vierailija
5/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat lähettää viestiä vain niille top 10% sivuston alffoille? Jospa antaisit jollekkin vähän vaatimattomamman näköiselle tavikselle tsäänssin?

Vierailija
6/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole syytetty kuvattomuudesta, mutta  muuten olen väsynyt tuohon katoamiseen. Yks kaks vain avataan viesti, mutta mitään vastausta siihen ei enää tule.. 

Nyt olen kyllä vähän aikaa kuulostellut ja kirjoittanut imelääkin imelämmän jäähyväisviestin, kun ei meistä oikein tainnut seurusteluun ollakkaan.. Voisihan sitä sanoa  suoraan, ettei kiinnosta.

Vierailija
7/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kommenteista. Itselläni ei ole kovin korkeat vaatimukset miehen ulkonäön, ammatin, koulutuksen tai taustan suhteen. En edes pidä esim. kovin pitkistä miehistä. Mutta sellainen nallekarhumainen saisi olla, kiltti ja hyväsydäminen. Ja just sellainen... kiva ja lämmin. Täytyy vain jaksaa jatkaa. Kuvaani en aio tällaisille lähettää.

Ap

Vierailija
8/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan saanut naiselta viestiä nettitreffeillä, joten ap:n on pakko olla trolli jos ei onnistu. vai onko joku muu kuin ap lähettänyt avausviestin nettideitissä? :D

Vierailija
9/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan jo ikäihmisten sarjassa? En piruile vaan arvelen koska 20-35v naisille on ihan se ja saatanan sama mitä ne kirjoittelee profiileihinsa. Kontakteja syntyy kuin sieniä sateella. Jaksa edes lukea kaikkia viestejä. Ja en todellakaan ole mikään kaunis.

Vierailija
10/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:56"]

en ole koskaan saanut naiselta viestiä nettitreffeillä, joten ap:n on pakko olla trolli jos ei onnistu. vai onko joku muu kuin ap lähettänyt avausviestin nettideitissä? :D

[/quote]

Olen ollut nettitreffisivuilla (kuvattomana) ja tehnyt useaan otteeseen aloitteen keskustelulle :)

Vierailija
11/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen 42 v.

Ap

Vierailija
12/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kuva tuntuu olevan tärkein. Minulla on kuvallinen profiili ja miesten yhteydenotot ovat usein luokkaa " voin lähettää kuvani, jos annat sähköpostiosoitteesi". No en anna, jos kuvanvaihto on tärkeintä, antaa olla. Näillä kun ei edes profiilissa kerrota itsestä mitään.

Vierailija
13/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on noin tarkat vaatimukset kiltille ja hyväsydämiselle nallekarhulle jos työn vuoksi kirjoittelet? Vähän käy sääliksi hyväuskoisia miesparkoja jos kusetetuksi joutuvat jonkun tutkimuksen takia. :(

Vierailija
14/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:21"]Miksi on noin tarkat vaatimukset kiltille ja hyväsydämiselle nallekarhulle jos työn vuoksi kirjoittelet? Vähän käy sääliksi hyväuskoisia miesparkoja jos kusetetuksi joutuvat jonkun tutkimuksen takia. :(
[/quote]
Työn vuoksi kuvaton profiili. Opettele lukemaan.

Vierailija
15/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups. :D Tuon "Olen luonut työni vuoksi kuvattoman profiilin deittipalstalle" pystyy ymmärtämään myös niin, että aloittaja on työnsä takia luonut koko profiilin. Pieni sekaannus.

Vierailija
16/16 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:56"]en ole koskaan saanut naiselta viestiä nettitreffeillä, joten ap:n on pakko olla trolli jos ei onnistu. vai onko joku muu kuin ap lähettänyt avausviestin nettideitissä? :D
[/quote]

:DD olen aloittanut keskustelun vain noin tuhat kertaa. Jos haluan aloittaa keskustelun niin aloitan. Enkä ole mikään epätoivoinen rumilus joka yrittää kaikkia.