Onko teillä vierasvaraa kaapissa?
Tämä on sitten ihan kieli poskessa tehty aloitus. Eihän yllätysvieraita nykyisin enää tule.
Vai tuleeko...
Kommentit (28)
Pakastimessa on jotain itse leivottua pullaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tule mun luo kutsumatta ja kun kutsun, käyn kaupasta ostamassa jotain. En pidä mitään varastossa, koska syön ne kaikki kuitenkin itse.
En ymmärrä. Miten ne ovat vierasvaraa, jos syöt ne itse?
Väännetään siis rautalangasta.
Menet kauppaan. Hei noi on tarjouksessa noi pullat. Ostanpas vierasvaraksi jos joku tulee käymään.
Pääset kotiin,keitätä kahvit,ai niin ostinpas just pullaa...ja lops,sinne meni "vierasvarat".
Vieläkö et ymmärrä!
On, tykkään leipoa ja jos ei muuta niin pullaa on ainakin pakkasessa.
Jos jotain makeaa on kaapissa niin syön kyllä itse...
Pakkasessa saattaa olla pirkan tuulihattuja, ne on käteviä.
Harvemmin ainakaan kahvivieraita käy, ennemmin olut- tai viinivieraita.
Kauppa 100 metrin päässä, joten en pidä vierasvaraa.
Ennen oli. Monestikkin olen laittanut pöydän koreaksi ja keittänyt pannun kahvia. Sitten ne sanoo ei kiitos. Tietyt vieraat siis.
Heillä on joku ihmeen valtataistelu. Joulun aikoihin tulivat taas ja tyhmänä laitoin kahvit. Taas tuli se ei kiitos.
Tästä lähin ei tarjoilla enää mitään.
Kutsuin kerran juhliinkin ja ihan mainitsin kutsussa, että juomaa ja ruokaa tarjolla. No he tulevat kyllä, mutta taas sanovat ei kiitos ja tyytyvät vain istumaan sohvalla.
He kutsuivat syömään. Tottakai menen sinne sitten syömään, pöydät koreana. Mitähän he olisivat ajatelleet itse, jos olisin sanonut, että söin juuri ennen tuloa ja istuisin heillä vain sohvalla. Ei mun pokka vaan riitä siihen. Mulla on sentään käytöstavat.
Minulla on ruisleipää pakastimessa ja hapankorppuja ja digestive-keksejä. Jos tulisi yllätysvieraita ja päästäisin ne sisälle voisin varmaan niitä tarjota. Sovittuja vierailuja varten toki leivon itse jotain. Korona-aika ei ole vaikuttanut asiaan yhtään mitään.
Aina meillä on jotakin itsetehtyä, makeaa tai suolaista, tarjottavaa yllätysvieraillekin :)
Kaupasta ostettuna myös suklaakonvehteja.