Olen kasvissyöjä ja mies, mielipiteitä?
Mitä mieltä naiset on miehestä, joka on kasvissyöjä? Itse olen sitä jo ollut useamman vuoden ja tuntuu, että monet säälivät minua, vaikka itselläni on hyvä olla ja en tuputa näitä mielipiteitä muille.
Monelle asia tuntuu välillä olevan ongelma ja varsinkin kun olen ihan kivan näköinen ja kuntoinen mies, tuntuu se olevan myös toisille möhömahamiehille ylitsepääsemätöntä.
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:51"]Paljon nousee penkistä? Mun havaintojen mukaan vegemiehet ovat lähes aina kyniksiä
[/quote]
Luultavimmin enemmän mitä semmoisella perus hk-sininen miehellä...
Maksimeja harvemmin tulee kokeiltua, tykkään pitää kropan tasapuolisesti timmissä kunnossa ja siksi treenaan myös muita kun penkkituloksia, vatsalihakset kuuluvat myös treenattaviin ja myös näkyvät, puhtaita leukoja menee lähemmäs 20 ja coopperin testissä helposti yli 3000m.
Ei sitä nyt niin rapakunnossa olla.
T. Aloittaja
[/quote]
Näkyvät vatsat, paljon keinoja, hyvä cooper ja rehunpurija = 42 kiloinen vitunmoinen kynis.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:51"]Paljon nousee penkistä? Mun havaintojen mukaan vegemiehet ovat lähes aina kyniksiä [/quote] Luultavimmin enemmän mitä semmoisella perus hk-sininen miehellä... Maksimeja harvemmin tulee kokeiltua, tykkään pitää kropan tasapuolisesti timmissä kunnossa ja siksi treenaan myös muita kun penkkituloksia, vatsalihakset kuuluvat myös treenattaviin ja myös näkyvät, puhtaita leukoja menee lähemmäs 20 ja coopperin testissä helposti yli 3000m. Ei sitä nyt niin rapakunnossa olla. T. Aloittaja [/quote] Näkyvät vatsat, paljon keinoja, hyvä cooper ja rehunpurija = 42 kiloinen vitunmoinen kynis.
[/quote]
Koville se näköjään joillekkin ottaa, jos kaikille ajatteleville ei hk-sininen maistu ;)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:30"]
Missä päin asut? :D t.utelias
[/quote]
Eipäs nyt olla noin uteiliaita täällä :) no en ainakaan Helsingissä.
Itse olen kasvissyöjä ja mies myöskin, syön pääasiassa vegaanista ruokaa. Tsemppiä sulle hyvästä päätöksestä!
(Sille pillukommentoijalle, ketään ei ole kyllä tähän mennessä haitannut kasvissyöntini... Jännä. Ovat itse asiassa halunneet syödä juuri niitä ruokia, joita olen tehnyt, ovat kuulemma olleet herkullisia.)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:13"]Minulle kasvissyönti on silloin ongelma kun pitäisi jotain purtavaa kokata seurueeseen eksyneelle vegetaristille, joku salaatti on aika tylsä vaihtoehto ja mitä oon omia lämpimiä kasviskokeiluita maistellut niin pahaltahan ne maistuvat. Vegetaristien itsekokkaamat ateriat ovat kyllä olleet ookoo, kuten joku kasvis-chilipata riisillä tms. oli jees.
Monet vegetaristit tuntuvat käyvän kanssa vähän "hitaalla", johtuneeko se sitten ylettömästä kannabiksen polttamisesta.
[/quote]
No huhhuh! Mä olen 15 vuotta ollu kasvissyöjä enkä koskaan ole edes nähnyt kannabista muualla ku telkkarissa. Kasvissyöjä polttaa automaattisesti kannabista? Ehkä se oletkin sinä joka hitaalla käy.
Ihan hyvä, ainoa huono puoli on se, että sitten kun on perhettä ja muutenkin elämässä kiire, pitää olla välillä kahdet safkat, jos lapset on nirsoja kasviksille. Ja olennaista on, että mies on kiinnostunut ruoanlaitosta, eikä syö vaan leipää ja einespinaattilettuja, vaan monipuolisesti kasviksia. Miesten kasvissyönnissä tai vegaaniudessa ei ole itselleni mitään outoa tai ihmeellistä. Näyttää sillä kasvisruoalla kasvavan aika järriköitä, ruumiinrakenne tai paino ei riipu vain ravinnosta, ei tosiaankaan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:53"]Ihan hyvä, ainoa huono puoli on se, että sitten kun on perhettä ja muutenkin elämässä kiire, pitää olla välillä kahdet safkat, jos lapset on nirsoja kasviksille. Ja olennaista on, että mies on kiinnostunut ruoanlaitosta, eikä syö vaan leipää ja einespinaattilettuja, vaan monipuolisesti kasviksia. Miesten kasvissyönnissä tai vegaaniudessa ei ole itselleni mitään outoa tai ihmeellistä. Näyttää sillä kasvisruoalla kasvavan aika järriköitä, ruumiinrakenne tai paino ei riipu vain ravinnosta, ei tosiaankaan.
[/quote]
No sen enempää ottamatta kantaa sanoisin että lapset on just niin nirsoja kun kotona opetetaan. Toki jos saa syödä pelkkää makaronilaatikkoa ku ei muusta tykkää niin varmasti tulee nirsoksi.
Oletko tietoinen, että ihminen on sekasyöjä? Sekaravinnolla ihminen on selvinnyt sukupolvesta toiseen jo aika pitkään. Ne kasvissyöjäihmiset ovat kuolleet sukupuuttoon kauan sitten (jos sellaisia koskaan edes on ollut). Lisääntymismielessä sinä et siis ole haluttavaa materiaalia, toisin kuin tervejärkiset sekasyöjät, jotka haluavat jatkaa lapsissaan ihmiskunnan elämää.
En mitään sen erityisempää mieltä. Moni syö kyllä nykyään mun mielestä aivan turhan paljon lihaa, sillä se ei ole suurkulutettuna hyväksi luonnolle eikä ihmiselle. Itse olen viime aikoina huomannut, etten oikeastaan niin paljon pidä edes lihan mausta, kalaruoasta kyllä tykkään. En aio tuskin koskaan pyrkiä täyskasvissyöjäksi, mutta ehdottomasti olen koko ajan lisäämässä kasvissyöntiä ja vähentämässä lihaa. Reseptejä ja ideoita vaan täytyy koittaa kerryttää lisää, kun on ikänsä muuten lähes päivittäin liharuokia syönyt/valmistanut.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 01:28"]
En mitään sen erityisempää mieltä. Moni syö kyllä nykyään mun mielestä aivan turhan paljon lihaa, sillä se ei ole suurkulutettuna hyväksi luonnolle eikä ihmiselle. Itse olen viime aikoina huomannut, etten oikeastaan niin paljon pidä edes lihan mausta, kalaruoasta kyllä tykkään. En aio tuskin koskaan pyrkiä täyskasvissyöjäksi, mutta ehdottomasti olen koko ajan lisäämässä kasvissyöntiä ja vähentämässä lihaa. Reseptejä ja ideoita vaan täytyy koittaa kerryttää lisää, kun on ikänsä muuten lähes päivittäin liharuokia syönyt/valmistanut.
[/quote]
Jaa. Tilastojen mukaan Suomessa syödään Euroopan mittakaavassa todella vähän lihaa. Eikös meidän pitäisi olla sinun logiikkasi mukaan erittäinkin terveitä eikä olla ylipainoisia ja johtaa sairaustilastoja esim. diabeteksessä, sv-taudeissa, alzheimerissa, mielenterveyshäiriöissä jne., kuten nyt on tilanne?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 01:06"]
Oletko tietoinen, että ihminen on sekasyöjä? Sekaravinnolla ihminen on selvinnyt sukupolvesta toiseen jo aika pitkään. Ne kasvissyöjäihmiset ovat kuolleet sukupuuttoon kauan sitten (jos sellaisia koskaan edes on ollut). Lisääntymismielessä sinä et siis ole haluttavaa materiaalia, toisin kuin tervejärkiset sekasyöjät, jotka haluavat jatkaa lapsissaan ihmiskunnan elämää.
[/quote]
Ihminen on sekasyöjä, joka halutessaan pärjää mainiosti vegaanisella ruokavaliolla. Vegaanius valitaan yleensä empatian vuoksi, koska ei haluta väkivalloin tuotettua ruokaa (eläin kuolee väkivallan seurauksena). Empatia puolisossa on erittäin toivottava piirre, varsinkin kun empatia ei rajoitu oman lajin edustajiin.
Enemmän kuin mielelläni ottaisin kumppanikseni vegaanimiehen, kasvissyöjäkin menettelee. =)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:51"]Onks sul laittaa sähköpostiossaa, tunnut olevan mun unelmieni mies ;)
[/quote]
En mä tänne viittis sähköpostiosoitettani laittaa, tulee myös muilta mitä tahansa vihapostia kohta ;)
Toki olis kyl kiva kirjotella samanhenkisen naikkosen kaa... Mikäs sun ossa? :)
T. Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:51"]Onks sul laittaa sähköpostiossaa, tunnut olevan mun unelmieni mies ;)
[/quote]
En mä tänne viittis sähköpostiosoitettani laittaa, tulee myös muilta mitä tahansa vihapostia kohta ;)
T. Aloittaja
[/quote]
Mä tunnen kaksi muuta kasvissyöjää itseni lisäksi ja molemmat miehiä. Arvostan. Mutta ap, sun pisteet laski kyllä nyt. Please, älä enää ikinä koskaan missään käytä sanaa NAIKKONEN, jookos?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:51"]Onks sul laittaa sähköpostiossaa, tunnut olevan mun unelmieni mies ;)
[/quote]
T. Aloittaja
[/quote]
Mä tunnen kaksi muuta kasvissyöjää itseni lisäksi ja molemmat miehiä. Arvostan. Mutta ap, sun pisteet laski kyllä nyt. Please, älä enää ikinä koskaan missään käytä sanaa NAIKKONEN, jookos?
[/quote]
Ohis tämä siis..
Olet nuori ja uhmakas? Syöt ruokaa joka tuotetaan eu:n ulkopuolella? Kunnioitatko muiden valintoja jotka poikkeavat sinun olen aina oikeassa asenteestasi? Vaikuttaa aivan puhtaalta uskonnon korvikkeelta. et sitä tuputa vaan kuitenkin tuputat! Kaltaistesi kanssa on mahdoton keskustella asiallisesti. Sama kuin keskustelisi poliittisesti "oikeammassa" olevan kanssa. Säälittävän tavismenoa nykypäivänä joka johtaa poteroitumiseen.
Ironista kyllä, olen itse kasvissyöjä mutta en haluaisi kasvissyöjä miestä. Miehen vaan jotenkin kuuluu syödä lihaa, ja uskon varsinkin, jos olet eettisistä syistä kasvissyöjä, että ajatusmaailmamme eivät kohtaa. Mä olen kasvissyöjä, koska ajatus lihan syömisestä oksettaa.
Mä taas en voi sietää miehiä, joiden ruokavalio koostuu lähinnä "liha"painotteisista eneksistä ja ovat niin olevinaan äijää ja arvostelevat muiden syömisiä, lähinnä siis heitä joille ei liha maistu syystä tai toisesta, mut nää pallomahat on olevinaan niin vitsikkäitäkin, että ai että. Nainen32v
Miksi joku on kasvissyöjä esim 10 ja lopettaa, sitä en ymmärrä ollenkaan?
kasvissyönnistä on eei variaatioita, mm lakto-vegetaari tai ovo-lakto-vegetaari. Munan syömällä ei vielä syö eläintä, ei maitotuotteitakaan käyttämällä. On tueteellinen fakta, että nykyään syödään liikaa lihaa ja sen köytön vähentäminen tai lopettaminen on erittäin perusteltua monella tapaa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:05"]
Ituhippi, paskotko bussii ja pidät sitä taiteena?
[/quote]
En sentään, ihan mielestäni normaali tyyppi olen ja se että olen kasvissyöjä on tullut monelle tutulle yllätyksenä.