Olen kasvissyöjä ja mies, mielipiteitä?
Mitä mieltä naiset on miehestä, joka on kasvissyöjä? Itse olen sitä jo ollut useamman vuoden ja tuntuu, että monet säälivät minua, vaikka itselläni on hyvä olla ja en tuputa näitä mielipiteitä muille.
Monelle asia tuntuu välillä olevan ongelma ja varsinkin kun olen ihan kivan näköinen ja kuntoinen mies, tuntuu se olevan myös toisille möhömahamiehille ylitsepääsemätöntä.
Kommentit (91)
Kyllä kasvissyöjämies on minunkin ihanteeni. Itseasiassa en ole eroni jälkeen edes moneen vuoteen käynyt treffeillä kun en ole missään törmännyt kuin lihaanimiehiin. Eipä paljon sellaisen kanssa huvita treffailla. Olen vaan vähän vanhempi kuin ap, sen verran ikää jo että 25 vuotta tullut oltua kasvissyöjä.
Kasvissyöjämies on minunkin ihanteeni :)
olet varmasti hyvä tyyppi, mut en ottaisi miestä jolle en voisi kokkailla höyryäviä lihapatoja. tykkään lihasta ja olisi surullista laittaa ruokaa vaan itselle. muuten hyvä homma.
Kylläpä saa toisten syömiset raivoa aikaan, joka kerta näitä lukiessä ihmetyttää tuo aggressiivisuus. Oletko harkinnut vanhainkoti-kiertuetta? Monet vanhukset kun ei usko että kasvissyöjä miehiä on olemassa. Tätä minulle on hoettu:"kun menet miehen kanssa naimisiin rupeat hänelle kokkaamaan lihaa".
Täällä ex-kasvissyöjämies. Nykyisin syön myös lihaa mutta kasvispainotteinen ruokavalio joka tapauksessa vieläkin. Nyt ikää jo yli 40 vuotta jja kun aloin kasvisruokavaliolle n. 25 vuoden iässä niin olin aika outolintu muiden silmissä. Ilmeisesti ajat ovat muuttuneet ja hyvä niin.
Kasvissyöjille muistutuksena että huolehtivat ainakin B12-vit saannista. Sitähän ei taida kasvisruokavaliosta oikein saada.
Kyllä omasta mielestäni kasvissyöjämies on ihan täys hintti, anteeks vaan :D Ei ole kovin miehekästä kyllä mun mielestä olla jollain rehudieetillä ja vedellä vihersmoothieita tai muuta hippihommaa :D Mun mielestäni kasvissyönti sopii paremmin naisille N24
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:51"]
Paljon nousee penkistä? Mun havaintojen mukaan vegemiehet ovat lähes aina kyniksiä
[/quote]
Suurin osa miehistä on kyniksiä, riippumatta ruokavaliosta yhtään. Ja toistaalta jollain penkkituloksessa keuliminen taas on sekin varsin typerää ja merkityksetöntä.
[/quote]
kasvissyöjämies. Paino 90kg. Penkki 120kg, vinopenkki 115kg.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:20"]
Olet hieno mies!
[/quote]
Minusta aivan upea juttu. En voi käsittää miksi jonkun mielestä kasvissyöjä olisi turn Off. Ympäristöstä ja luomakunnasta sekä eläimistä välittävä ihminen on enemmän kuin hot. Itsekäs sika joka haluaa vaikka toisten kärsimyksen ja ilmaston saastumisen myötä syödä liha annoksensa taas erittäin vastenmielinen. Niin mies kuin nainenkin. Kukin kuitenkin tavallaan sen enempää arvostelematta mutta jos jollekin ei kasvissyöjä mies kelpaa niin vikaa on silloin jossain muussa kuin elintavoissa. En ymmärrä mitä perämetsä porukkaa täällä käy jos ei tiedetä edes tämän päivän vaihtoehtoja lihalle. Todistetusti heidän veri arvonsa ym paljon paremmat kuin sekasyöjillä. Ihminen ei tarvitse lihaa elääkseen.
Mahtava juttu. Itsekin olen ollut kasvissyöjä 3 vuotta, mutta nykyään syön kanaa ja kalaa. Se vaatii tiettyä omistautumista, ja hienoo et sulta löytyy sitä.
Et tule koskaan saamaan pillua. :(
(Tietysti jos se ei ole ongelma...)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:21"]Minusta aivan upea juttu. En voi käsittää miksi jonkun mielestä kasvissyöjä olisi turn Off. Ympäristöstä ja luomakunnasta sekä eläimistä välittävä ihminen on enemmän kuin hot. Itsekäs sika joka haluaa vaikka toisten kärsimyksen ja ilmaston saastumisen myötä syödä liha annoksensa taas erittäin vastenmielinen. Niin mies kuin nainenkin. Kukin kuitenkin tavallaan sen enempää arvostelematta mutta jos jollekin ei kasvissyöjä mies kelpaa niin vikaa on silloin jossain muussa kuin elintavoissa. En ymmärrä mitä perämetsä porukkaa täällä käy jos ei tiedetä edes tämän päivän vaihtoehtoja lihalle. Todistetusti heidän veri arvonsa ym paljon paremmat kuin sekasyöjillä. Ihminen ei tarvitse lihaa elääkseen.
[/quote]
Mun ruokavalioon kuuluu liha päivittäin. En haluaisi vegetaristia tai vielä vähemmän vegaania arvostelemaan mun syömisiä.
Ei olisi ongelma jos voisit seurustella ihmisen kanssa joka syö lihaa :)
Kasvissyöjämiehet ovat harvinaisia. Menepä jonnekin kasvissyöjien tapahtumaan, niin ne naiset tappelevat sinusta!
Tai no en toki tiedä, onko näin kasvissyöntipiireissä. Mutta ainakin vegaanimiehellä on valinnanvaraa, koska vegaanius kuitenkin vaatii mielipiteitä. Kasvissyönti lähinnä vaan sitä, ettei pidä lihasta. Monet kasvissyöjäthän kyllä kokkaavat liharuokia vierailleen / miehelleen / perheelleen. Vegaani ei sitä tekisi.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:51"]Paljon nousee penkistä? Mun havaintojen mukaan vegemiehet ovat lähes aina kyniksiä
[/quote]
Luultavimmin enemmän mitä semmoisella perus hk-sininen miehellä...
Maksimeja harvemmin tulee kokeiltua, tykkään pitää kropan tasapuolisesti timmissä kunnossa ja siksi treenaan myös muita kun penkkituloksia, vatsalihakset kuuluvat myös treenattaviin ja myös näkyvät, puhtaita leukoja menee lähemmäs 20 ja coopperin testissä helposti yli 3000m.
Ei sitä nyt niin rapakunnossa olla.
T. Aloittaja
Onks sul laittaa sähköpostiossaa, tunnut olevan mun unelmieni mies ;)
Turn on mulle. Ootko humanistitaustanen?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:07"]
Mitä mieltä naiset on miehestä, joka on kasvissyöjä? Itse olen sitä jo ollut useamman vuoden ja tuntuu, että monet säälivät minua, vaikka itselläni on hyvä olla ja en tuputa näitä mielipiteitä muille. Monelle asia tuntuu välillä olevan ongelma ja varsinkin kun olen ihan kivan näköinen ja kuntoinen mies, tuntuu se olevan myös toisille möhömahamiehille ylitsepääsemätöntä.
[/quote]
Olet varmaan homo.