Mies viestii exän kanssa salaa ja pilkkaa minua
Mies jäi kiinni vuoden yhdessä olomme jälkeen viestittelystä exänsä kanssa. Kyseessä on hänen lapsensa äiti ja luonnollisesti ovat tekemisissä lapsen asioissa, kuten asiaan kuuluu. Mutta he ovatkin selkäni takana viestineet koko ajan, viestiketjut on pitkiä, päivittäinen viestien määrä on aivan valtava. Hän on ennenkin tehnyt rajojen ylitystä muissa merkeissä ja ikäänkuin kohottaakseen luottamustaan sanoi, että katsotaan vaikka yhdessä nämä viestit läpi, jotta epäluottamus hälvenee. Hän ei arvannut, että tartun ehdotukseen, pidän nimittäin toisen viestien urkkimista asiattomana ja loukkaavana. Mutta itsehän ehdotti, joten katsoimme yhdessä puhelinta, miehellä kädet tärisi ja huomasin kyllä, että salaa jotain.
Minulle riitti, kun silmiini osui nimeni eräästä viestiketjusta. Järkytyin, että hän on haukkunut minua exälleen, ovat yhdessä juonineet, etteivät kerro minulle, että mieheni aikookin perua yhteisen lomamme, hän on uskoutunut parisuhteemme asioista ja kertonut exälleen ottavansa minusta välimatkaa. Ei minulle ole tällaisesta tarpeesta kerrottu. Oli siellä varmasti paljon muutakin, mutta olin niin poissa tolaltani, että lähdin tilanteesta. Koen tulleeni petetyksi, koen olleeni heidän yhteisen pilkan ja ivan kohde. Miten tällaiseen tulisi suhtautua? Miehen puolustus oli, että siitä on jo puoli vuotta aikaa, vanha asia :( Minusta tuo vain on niin törkeää. Aivan kuin heillä olisi jokin side, muukin kuin yhteinen vanhemmuus. Voiko tämän jälkeen enää luottaa ja rakentaa mitään? Exähän luonnollisesti on mukana koko ajan. Jos mies haluaa olla kanssani, minusta hänen pitäisi vähintäänkin tehdä selväksi exälleen, että tuo kaikki on todella väärin ja se loppuu nyt. Mitä muut tekisitte tilanteessani?
Kommentit (37)
Taidat olla vähän yksinkertainen, kun pitää vielä kysyä mitä tehdä 🙄 Mietihän nyt ihan itse 😒
Olipa paskamainen temppu. Moni eronnut katuu lopulta lähtöään.
Mies54v
Olipa uusi ja innovatiivinen aloitus.
Ei ihme että pilkkaa, sähän oot ihan tollo.
Eikö Porvoon satu-täti enää keksi uusia stooreja, kun pitää vanhoja kierrättää 😂
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kiitos! Toivottavasti mielesi koheni tuosta!
Mikä pitää sinut tuollaisessa miehessä kiinni ? Paksu lompakko ? Mitään muuta syytä en keksi. Jätä mieslapsi viestittelemään eksälleen ja etsi itsellesi SINUA arvostava mies ja itsellesi itsetunto.
Ajattelin keittää kahvit ja lähteä lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Taas?
Juu nämä rouvat on kovia ihan vaan ohi mennen sivusta lukemaan miehensä viestejä🤣
Missä on lopusta se usean kysymysmerkin miksi jotkut exät ei kunnioota toisten suhdetta???
vain idiootit eroavat, älkää ryhtykö tekemisiin ihmisten kanssa joilla on exiä
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kiitos! Toivottavasti mielesi koheni tuosta!
Ole hyvä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Missä on lopusta se usean kysymysmerkin miksi jotkut exät ei kunnioota toisten suhdetta???
Kyllä tässä tapauksessa on ihan mies se, joka ei omaa uutta suhdettaan kunnioita.
Yök mikä tyyppi! Jätä se yhtäkkiä ja ghostaa se. Oikeasti. Jätä tosi törkeästi. Kyllä mekin exän kanssa viestitään ja nyxä saa kuulla puhelut ja lukea vaikka viestitkin. Sen mieshän se on nyt. Ei mitään kähmimisiä selän takana.
Suojaa itsesi ja lähde suhteesta.
Tuo selittää ettei mies kunnioita sinua, hänellä on tiiviimmät välit exäänsä. Haluatko olla ainainen pilkan kohde heille? Nainen tulee olemaan tämän miehen elämässä aina. Jos nainenkin on sinua viesteissä pilkannut niin hän varmasti nauttii tilanteesta.
Vedä raja miehen yhteydenotoista ja teidän elämään puuttumisesta exään tai helpommin pääset kun eroat nyt ja etsit itsellesi sinua arvostavan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin noin. Ei minulle ole tullut mieleenkään koskaan exäni kanssa haukkua hänen nyxää. Tai juonia kenenkään selän takana. Sairasta.
Eipä tuohon oikein muuta voi sanoa kuin, että jotkut ei ymmärrä, että ero tarkoittaa muutakin kuin katsoa erilliset vuoteet. Moni on vielä entisensä jonkinlaisessa henkisessä otteessa kauan eron jälkeenkin ja ihan vapaaehtoisesti. Jostain syystä heillä on tarve korostaa keskinäistä läheisyyttään ja lojaalisuuttaan kääntymällä yhdessä sinua vastaan. Itse koin vähän samaa aikoinaan, eli kun ero miehelle tuli osin minun vuokseni, niin lepytelläkseen exäänsä koki tarpeelliseksi alkaa yhdessä tämän kanssa haukkumaan minua. Ei sellaisesta epälojaalisuuden osoituksesta pääse koskaan yli, pahoittelen jos toivoisit toisenlaista lopputulemaa.
Jätät miehen. Muuta neuvoa ei tule.