Argh! Miksi vkl herään ennen 7 eikä uni enää tule, mutta
Arkena kyllä uni maittaisi enkä meinaa jaksaa herätä millään. Tahtoo nukkua! 💤💤💤
Kommentit (10)
Miksi pitäisi uni tulla vielä seitsemältä.
Minä herään neljältä joka ikinen aamu!
Jos vasta seiskalta heräät niin koko päivä on ohitse. Me menestyjät herätään 03-04 päivästä riippumatta ja ollaan saatu aikaan ensimmäisinä tunteina enemmän kun normitallaaja saa aikaan viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vasta seiskalta heräät niin koko päivä on ohitse. Me menestyjät herätään 03-04 päivästä riippumatta ja ollaan saatu aikaan ensimmäisinä tunteina enemmän kun normitallaaja saa aikaan viikossa.
Itse herään jo 01 kun Tokion pörssi avautuu. Mutta olenkin keskimääräistä menestyneempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin!
Hv oon töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos tykkäät 👍 Ei kiinnosta maine ja mammona. Peruselo parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vuokrahuoneistot on niin kylmiä ettei ole mahdollista tavan tallaajalle, jotka pääsevät käyntiin vasta sitten kun lämpötila ja valoisuus ylittää jokin maagisen määrän, yleensä kesällä. Tätä syy-seuraussuhdetta ei haluta ymmärtää, että mikä hinta sillä on kansantaloudellisesti luovaan tuottavuuteen kun pakotetaan asuinhuoneistojen lämpötilat 'normaaleiksi' ja sähkön hinta nostetaan pilviin.
Kun olin työikäinen ,ajtelin ihanaa eläkellä saa nukua pidempään! Olenkin aamun virkku ja illan torkku. Herään hyvin nukutun yöni 7-8 h. jälkeen noin kello 5-6 aamulla .Eilen olin lenkki saunassa ja väsähdin aikaisemmin,joten heräsin tänään jo kello 4. Kivaa.
Sanopa muuta. Viikonloppuna hereillä joskus jopa ennen viittä.