Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsi naimisissa olevan ulkomaalaisen miehen kanssa

Vierailija
17.06.2015 |

Onko muita kohtalotovereita? Miten teillä on elo sujunut?
Itse tapasin kyseisen miehen pari vuotta sitten. Pitkän piirittämisen jälkeen annoin periksi ja aloin seurustella miehen kanssa.
Tulin raskaaksi ja siinä vaiheessa tämä mies alkoi ottaa etäisyyttä ja sain selville että hän on naimisissa ja että hällä on myös lapsia.
Teki vallan selväksi ettei tuleva lapsi kiinnosta ja pian perhe tulikin sitten suomeen enkä kuullut tästä miehestä enää mitään.. kunnes kk ennen la aikaa pölähti taas minun elämään.
Oltiin taas tiiviisti yhdessä hänen perheestä huolimatta. Vaimo ei tiedä minusta eikä lapsesta mtn.
Lapsen tulon myötä miehestä on tullut myös hyvin väkivaltainen ja usein uhkaa tappavansa minut.
Nyt onneksi ollaan oltu vähemmän enää tekemisissä, koska miehellä on uusi nainen kierroksessa.
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa ja miten olette tämän asian kanssa toimineet?
En haluiaisi että joku muu joutuu kokemaan tämän saman helvetin tuon miehen taholta ja toisaalta haluaisin että miehen vaimo saisi tietää kaikista noista miehen tekemisistä.
Olen vaan kuullut, että helvetti on siinä vaiheessa irti kun vaimo asioista saa tietää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni vähän sama tilanne. Seurusteli pakolaisen kanssa. Kun ystäväni tuli raskaaksi, äijä ilmottikin, että hänellä on toisessa kaupungissa irakilainen perhe. Ei ole pitänyt mitään yhteyttä enää.

Mitä muuta kaikkea asiaan liittyy, ei ole minulle selvinnyt. Ystävä ei kerro yksityiskohtia, minkä ymmärrän hyvin, vaikka läheisiä olemmekin. Todella häpeällinen tilanne, ukko osottautui ilkeäksi ja väkivaltaiseksi, kuten olimme varoittaneet.

Alun siirappisuus muuttui hetkessä painajaiseksi. Ystävälläni on silti tuuria; vaikka sai pojan on adonis onneksi jättänyt ystäväni rauhaan. 

Vierailija
2/4 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, taas yksi hyvä syy olla ottamatta näitä "hätää kärsiviä" Suomeen. Pian ne ovatkin kantasuomalaiset jotka kärsivät hätää, kuten tästä nähdään. Kuvottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkaisen samanlainen kuvio takana. Ensimmäinen ohje: pidä huoli että olet yh, yhteishuoltajuus tekisi elämästäsi helvetin etenkin kun on jo ongelmia. Unohda koko äijä. Ehkä mieskään ei tahdo isyydentunnistamiseen. Sinulla on miehen nimi, ehkä sotu tiedot(?), jos lapsi tahtoo vanhempana etsiä hänestä tietoa. Eikö? 

Temperamentti voi olla joillakin etelän miehillä vahva ja koskaan et tiedä vaikka joku pv tulevaisuudessa vaatiikin lasta itselleen. Itse olen kasvattanut lapsen jonka isä keksinyt milloin mitäkin kiusaa. Väkivaltainen käytös tässä vaiheessa on merkki siitä, että katoa, unohda koko ihminen. Lapsi tarvitsee rakkautta, rakastavat ihmiset ympärilleen. Ei murehtivaa äitiä, joka itkee miestä jota ei voi saada. Tai ihmistä joka tuo ongelmia perheelle.

Kuulostaa kylmältä, mutta on totta. Usko minua. Ole vahva! Selviät kyllä. Hanki hyvä tukirinki, käy kerhoissa tutustumassa muihin äiteihin. Onnea äitiyteen. 

Vierailija
4/4 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaikeita tapauksia, ei aina.