Viideksi töihin
Kommentit (13)
Yhdeksältä sossuun tulostaan tiliotteet toimeentulotukihaksemukseen. Sen jälkeen nukkuun.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 04:28"]Minä meen ihan kohta nukkumaan.
[/quote]
Sama
Eihän toi niin paha oo? Pääset kotiin viimeistään yheltä, ja sit on koko loppupäivä aikaa itselle.
Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan.
Minä lähden kohta töistä kotiin nukkumaan
Lomalla ollaan täällä. Minulla on 8-16 työaika ja se on tylsä. Alallani ei olisi niin väliä, koska ei ole suoraa asiakaspalvelua, mutta pomo on vain päättänyt että kaikki on töissä tuon ajan, joustoja saa kyllä omia menoja varten ja tehdä sisään. Mutta mielelläni menisin aamuvirkkuna vaikka kuudeksi. Olen ollut töissä sellaisessa harjoittelussa, missä oli työaika 6-14 ja nautin kovasti siitä, että illalla on pitkälti aikaa, vaikka meninkin sitten aikaisin nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 05:55"]
Aamiaisemäntä esim. hotellissa?
[/quote]
Hups, nyt tuli kyllä ihan väärään ketjuun! :D Onneksi pääsen itsekin tunnin päästä töistä :D
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 04:33"]
Eihän toi niin paha oo? Pääset kotiin viimeistään yheltä, ja sit on koko loppupäivä aikaa itselle.
[/quote]
Olen työskennellyt siivoojana ja monien työkavereiden mielestä tuo on juuri hyvä. Itselleni vain ei ollut mitään iloa, vaikka pääsin aikaisin, koska olin iltapäivät ja illat niin väsynyt, etten jaksanut oikein mitään. Ja työskentelin kuitenkin alalla useamman vuoden, enkä tottunut. Toisaalta aikaiset aamut oli ihania, etenkin pyöräily töihin kesäaamuina! :)
Noo, minä aloitin jo neljältä :) vähän kauheampaa mutta aika tasoissa ollaan...