Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akuutti tilanne, itsemurha mielessä, pieniä lapsia ym.

Vierailija
17.06.2015 |

Mulla on todella paha olla ja hurja väsymys kaikkeen. Minua hyväksikäytettiin lapsuudessa ja elämässä tapahtunut paljon pahaa. Nyt olen miehen kanssa joka koittaa vaan hyötyä minusta, enkä pääse hänestä tai tilanteesta pois, on pieniä lapsia. Haluaisin vain kuolla. Oksettaa, pyörryttää ja silmissä sumenee. Sydän hakkaa mun pulssi tuntuu kovaa mun kädessä. Mitä mä teen? Miten jaksan ja osaan olla äiti lapsille? Onko heille parempi jos vaan lähden pois kokonaan? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivystykseen. Ihan heti. Toivon, että saat apua sieltä.

Vierailija
2/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat HETI 112! Nyt et todellakaan tee mitään hätiköityä, soitat 112 ja luet vaikka tämän aloituksesi sinne puhelimeen, otat vesilasillisen ja istut sohvalle odottamaan apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

112

Vierailija
4/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että lapset huostaanotetaan, en voi hakea apua.Ap.

Vierailija
5/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ihmeessä apua, heti! Soita jollekin tutulle? Facessakin on SOS- ryhmiä. Älä tee mitään häriköityä! Voimia <3

Vierailija
6/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:33"]Ja höpö höpö. Jos on pieniä lapsia ei tuollaiset ajatukset ole kuin naukumista. Sinun täytyy olla hyvä äiti lapsille, eikä keksiä mitä tahansa syitä miksi ei jaksaisi. Kaikilla on jotain negaa ollut lapsuudessa ja jos niitä alkaa vatvomaan on se turhaa hommaa. Lakkaa rypemästä itsesäälissä ja ala elämään omaa elämääsi ja tee siitä sellainen että sinulla ja lapsilla on hyvä olla. Ryhdistädy äläkä jää tuleen makaamaan.
[/quote]

Äläkä vaan ap usko tätä kirjoitusta!

Vierailija
7/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:33"]En halua että lapset huostaanotetaan, en voi hakea apua.Ap.
[/quote]

Mutta mihin ne joutuu jos päätät päiväsi?

Vierailija
8/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita apua! Sun ei tarvi mennä kuin hetki kerrallaan eteenpäin elämässä. Asia kerrallaan. Tunne kerrallaan. Askel kerrallaan. Kaikki ongelmat ei ratkea tänään, mutta tänään on alku. 

Vierailija
9/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen miehen, niin helpottaa kummasti, vaikka nyt tuntuisikin toiselta.

Vierailija
10/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:33"]En halua että lapset huostaanotetaan, en voi hakea apua.Ap.
[/quote]

Ei huostaanoteta. Ensisijaisesti sijoitetaan jollekin tutulle kuten isä, isovanhemmat, tädit/sedät jne. Vasta jos ketään tuttua otajaa ei ole niin lapset päätyvät pienten lasten vastaanottokotiin tai kriisiperheeseen, mutta saat heidät kyllä takaisin kun voit paremmin. Lasten on parempi olla hetki muualla ja sinun saada apua, kuin että jatkaisit näin!

Vierailija
11/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:33"]

[/quote]Että mielummin kuollut äiti kuin lapset huostassa ja äiti elossa?

Vierailija
12/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:33"]

[/quote]

Miksi lapset sijoitettais hankkiessas apua, mutta ei jos tapat itsesi?

Vierailija
13/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:33"]En halua että lapset huostaanotetaan, en voi hakea apua.Ap. [/quote] Mutta mihin ne joutuu jos päätät päiväsi?

[/quote]

Onhan niillä isä. En mä tiedä mun tekisi mieli vaan lähteä kauas pois ja unohtaa kaikki. Rakastan lapsia, ne on mun kaikkeni mutta olen hirvittävän väsynyt ja koen syyllisyyttä ehkä olenkin huono äiti. En pystyisi elämään lapsista erossa ja tiedän että lapset rakastaa mua eniten maalimassa. Leikin kyllä lasten kanssa joka päivä ja suoritan paljon asioita, mutta on todella paha olla. Pelkkä suihkuun meno on huomattava rasitus enkä jaksa enää huolehtia itsestäni lainkaan.

Vierailija
14/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole huostaanottamassa lapsia ihmiseltä, joka on niin järkevä, että hakee akuuttiin, vaikeaan tilanteeseen apua. Oireesihan ovat nyt ihan fyysisiäkin, hakeudutaanhan hoitoon sydänoireiden ja kiputilojenkin vuoksi.

Rohkeasti nyt vaan, hyvänä äitinä aloitat itsesi auttamisen ja hoitamisen. Asiantuntijoiden avulla. Ei tarvitse yksin pärjätä.

Vierailija
15/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulla tänne on pahinta, mitä voit tehdä. 

Kohta joku huomauttaa, että se ei ole "koittaa", vaan "koettaa".

Älä enää postaa tänne mitään, vaan soita parhaalle ystävällesi, äidillesi ym.  tai jos sellaista luottohenkilöä ei ole, niin päivystykseen. Ehkä jopa hätänumeroon! 

Mene vaikka naapuriin, jos et muuta keksi! 

Kaikkea hyvää toivottaen -- Minna. 

Vierailija
16/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hätää! Juo vettä, soita apua ja mene vaikka kävelylle ulos. Sinulla on tarkoitus olla täällä!! Asiat aukeaa tästä vielä! Olet tärkeä! Voimia! <3

Vierailija
17/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:33"]En halua että lapset huostaanotetaan, en voi hakea apua.Ap. [/quote] Ei huostaanoteta. Ensisijaisesti sijoitetaan jollekin tutulle kuten isä, isovanhemmat, tädit/sedät jne. Vasta jos ketään tuttua otajaa ei ole niin lapset päätyvät pienten lasten vastaanottokotiin tai kriisiperheeseen, mutta saat heidät kyllä takaisin kun voit paremmin. Lasten on parempi olla hetki muualla ja sinun saada apua, kuin että jatkaisit näin!

[/quote]Sijoituskin on huostaanotto. 

Vierailija
18/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:33"]En halua että lapset huostaanotetaan, en voi hakea apua.Ap. [/quote] Mutta mihin ne joutuu jos päätät päiväsi?

[/quote]

Onhan niillä isä. En mä tiedä mun tekisi mieli vaan lähteä kauas pois ja unohtaa kaikki. Rakastan lapsia, ne on mun kaikkeni mutta olen hirvittävän väsynyt ja koen syyllisyyttä ehkä olenkin huono äiti. En pystyisi elämään lapsista erossa ja tiedän että lapset rakastaa mua eniten maalimassa. Leikin kyllä lasten kanssa joka päivä ja suoritan paljon asioita, mutta on todella paha olla. Pelkkä suihkuun meno on huomattava rasitus enkä jaksa enää huolehtia itsestäni lainkaan.
[/quote]

Oletko masentunut? Siihen on apua saatavilla! Juttele lääkärin kanssa, se on luottamuksellista.

Vierailija
19/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:33"]En halua että lapset huostaanotetaan, en voi hakea apua.Ap. [/quote] Ei huostaanoteta. Ensisijaisesti sijoitetaan jollekin tutulle kuten isä, isovanhemmat, tädit/sedät jne. Vasta jos ketään tuttua otajaa ei ole niin lapset päätyvät pienten lasten vastaanottokotiin tai kriisiperheeseen, mutta saat heidät kyllä takaisin kun voit paremmin. Lasten on parempi olla hetki muualla ja sinun saada apua, kuin että jatkaisit näin!

[/quote]Ymmärsin että isä asuu perheen kanssa. Ei silloin lapsia sijoiteta isälle. 

Vierailija
20/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ei missään nimessä tarvitse olla ilman äitiä. Koita toipua, sä olet sun lapsilles maailman paras äiti. Olet varmasti monille ihmisille tärkeä. Koet varmasti elämässäsi vielä monta ilon hetkeä. Pärjäile♥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän