Miksi miehet lähestyvät mua vaikka
oon ruma? Joka päivä mua tsekkaillaan tai huudellaan perään tai tullaan juttelemaan. Kutsutaan kauniiksi. Miksi? Ärsyttävää että pitää valehdella ja esittää. Mitä ne haluaa musta? En edes pukeudu tai käyttäydy provosoivasti. Miehet, lopettakaa jo valehtelu!
Kommentit (11)
Okei, ei valehdella enää. Olet ihan helvetin ruma. Onko nyt parempi?
Muija kalastelee vähän kehuja, aijaijai. ;-D
Missä Suomessa huudellaan perään? Ihmetyttää aina nää...peräänhuutelijat on jotain kännisiä puliukkoja ja nekin pyytää vain rahaa. T. Kaunis
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:25"]Okei, ei valehdella enää. Olet ihan helvetin ruma. Onko nyt parempi?
[/quote]
Niin miksi lähestyt rumaa naista jos olet itse ihan normaalinnäköinen??
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:25"]Okei, ei valehdella enää. Olet ihan helvetin ruma. Onko nyt parempi? [/quote] Niin miksi lähestyt rumaa naista jos olet itse ihan normaalinnäköinen??
[/quote]
Ihan vittuilumielessä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:28"]Missä Suomessa huudellaan perään? Ihmetyttää aina nää...peräänhuutelijat on jotain kännisiä puliukkoja ja nekin pyytää vain rahaa. T. Kaunis
[/quote]
No kyllä mulle huutelee, yleisempää ihan tsekkailu mutta kyllä noita peräänhuutelijoita on ja ihan perusmiehiä. Humalassa varmaan.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:28"]Missä Suomessa huudellaan perään? Ihmetyttää aina nää...peräänhuutelijat on jotain kännisiä puliukkoja ja nekin pyytää vain rahaa. T. Kaunis
[/quote]
No kyllä mulle huutelee, yleisempää ihan tsekkailu mutta kyllä noita peräänhuutelijoita on ja ihan perusmiehiä. Humalassa varmaan.
[/quote]
Yleensä huutaa "moi", "minne menossa" yms.
Miehet nyt lähestyy kaikkia joilla on pillu. En ottaisi itseeni.
Mulla sama. Kait olen niin helppo kohde kun olen ruma. En ole ikinä ollut muuta kuin kiusaantunut, ja lopettanut esim.kuntosalinkin, vaik olin maksanu vuodesta. Ja vain kuukauden ehdin käydä, kun en jaksanut enään yhtään ahdistelua.