Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chris O'Neill

Vierailija
17.06.2015 |

En aiemmin pitänyt Chris O'Neillistä mutta nykyään pidän hänestä. Onko muita jotka ovat alkaneet arvostaa ja ehkä jopa ihastuneetkin "nallekarhuun"?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:42"]Näyttää aina ihan krapulaiselta vajakilta, kuten myös jälkeläiset, valitettavasti. Saattaa kuitenkin olla ihan hyvä mies, mistä sitä kukaan muu kuin läheiset tietää. [/quote] Todennäköisesti on sinua fiksumpi ja parempi koulutukseltaankin. Heidän jälkeläisissä ei ole mitään vikaa. Itse en yleensä kauheasti välitä lapsista, mutta minusta kyllä sekä Leonore että Nicolas ovat kaunispiirteisiä. Arvostan Chrisiä myös siksi, että haluaa elää omilla eikä Kunkun rahoilla.

[/quote]

Aikamoisia päätelmiä muutaman lehtijutun perusteella. Se kertonee puolestaan jotain sinun älynlahjoistasi ;-) mutta joo, minusta vaan näyttävät vähän jälkeenjääneiltä ja mitä mun älykkyyteen tulee, se on melkoisella todennäköisyydellä paljon suurempi kuin sinun tai Chrisin, sori. Siihen on nääs tietyt testit joista suoriutuu melko pieni osa ihmisistä.

Vierailija
62/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:58"]

Äijä näyttää siltä, että on kova köyrimään :D eli pidän siitä.

[/quote]

Chris pani Maddea ja sai aikaiseksi hovin jo kaipaileman pojan ja johan mammat on täällä joukko-orgasmin partaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:42"]Näyttää aina ihan krapulaiselta vajakilta, kuten myös jälkeläiset, valitettavasti. Saattaa kuitenkin olla ihan hyvä mies, mistä sitä kukaan muu kuin läheiset tietää. [/quote] Todennäköisesti on sinua fiksumpi ja parempi koulutukseltaankin. Heidän jälkeläisissä ei ole mitään vikaa. Itse en yleensä kauheasti välitä lapsista, mutta minusta kyllä sekä Leonore että Nicolas ovat kaunispiirteisiä. Arvostan Chrisiä myös siksi, että haluaa elää omilla eikä Kunkun rahoilla.

[/quote]

Aikamoisia päätelmiä muutaman lehtijutun perusteella. Se kertonee puolestaan jotain sinun älynlahjoistasi ;-) mutta joo, minusta vaan näyttävät vähän jälkeenjääneiltä ja mitä mun älykkyyteen tulee, se on melkoisella todennäköisyydellä paljon suurempi kuin sinun tai Chrisin, sori. Siihen on nääs tietyt testit joista suoriutuu melko pieni osa ihmisistä.
[/quote]

Sinä olet av-mamma jolla ei ole mitään asiaa niihin duuneihin joita Chris hoitaa. Hyvä Chris!

Vierailija
64/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:02"]

Leonore oli Chrisin mukaan luullut pikkuveljeään nukeksi. :)

[/quote]

Ei riitä, että nussivat kansan rahat. Tyhmiäkin vielä.

[/quote]

Chris elättää itse itsensä ja perheensä. Hän ei ole huolinut Kalle Kunkun almuja. Chris on aivan toisenlainen henkilö kuin kuninkaalliset yleensä.
[/quote]
Chris ei olekaan kuninkaallinen

Vierailija
65/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris kieltäytyi asemasta hovissa. Aika äijä. <3

Vierailija
66/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:55"]

Chris kieltäytyi asemasta hovissa. Aika äijä. <3

[/quote]Tai halusi pitää oman vapautensa ja bisneksensä. Ei välttämättä luopunut jostain, päinvastoin.

Vierailija
67/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:02"]

Leonore oli Chrisin mukaan luullut pikkuveljeään nukeksi. :)

[/quote]

Ei riitä, että nussivat kansan rahat. Tyhmiäkin vielä.

[/quote]

Chris elättää itse itsensä ja perheensä. Hän ei ole huolinut Kalle Kunkun almuja. Chris on aivan toisenlainen henkilö kuin kuninkaalliset yleensä.

[/quote]

Chris EI ole kuninkaallinen.

Vierailija
68/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:50"] [quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:42"]Näyttää aina ihan krapulaiselta vajakilta, kuten myös jälkeläiset, valitettavasti. Saattaa kuitenkin olla ihan hyvä mies, mistä sitä kukaan muu kuin läheiset tietää. [/quote] Todennäköisesti on sinua fiksumpi ja parempi koulutukseltaankin. Heidän jälkeläisissä ei ole mitään vikaa. Itse en yleensä kauheasti välitä lapsista, mutta minusta kyllä sekä Leonore että Nicolas ovat kaunispiirteisiä. Arvostan Chrisiä myös siksi, että haluaa elää omilla eikä Kunkun rahoilla. [/quote]   Aikamoisia päätelmiä muutaman lehtijutun perusteella. Se kertonee puolestaan jotain sinun älynlahjoistasi ;-) mutta joo, minusta vaan näyttävät vähän jälkeenjääneiltä ja mitä mun älykkyyteen tulee, se on melkoisella todennäköisyydellä paljon suurempi kuin sinun tai Chrisin, sori. Siihen on nääs tietyt testit joista suoriutuu melko pieni osa ihmisistä. [/quote] Sinä olet av-mamma jolla ei ole mitään asiaa niihin duuneihin joita Chris hoitaa. Hyvä Chris!

[/quote]

Ja miten se tekee ketään muka paremmaksi? Voi luoja sentään miten keskenkasvuista. Ja sanoinhan minä, että se voi olla vaikka kuinka hyvä mies, mutta en vaan pidä hänen ulkonäöstään. Ja sinä ja minä ollaan ihan yhtä arvokkaita, se kun ei ole mitenkään kiinni ihmisen asemasta tai varallisuudesta.

Vierailija
69/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että Chrisillä on suomalaiset sukujuuret! Joku voisi tutkia asiaa. Ja sitten Chris pitää saada Suomeen vierailulle perheensä kanssa! 

Vierailija
70/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihana nähdä Chris Suomessa! Menisin katsomaan.

Vierailija
71/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen eräiden palstalaisten kateutta ja katkeruutta. Chrisin menestys ei ole teiltä pois.

Vierailija
72/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:08"]

Ihmettelen eräiden palstalaisten kateutta ja katkeruutta. Chrisin menestys ei ole teiltä pois.

[/quote]? Kuka on osoittanut olevansa kateellinen ja katkera Chrisille? Teitköhän nyt jonkun oman pieleenmenneen tulkinnan joistain kommenteista..

Vierailija
73/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:08"]

[/quote]

Lääkkeet jääny ottamatta?

Vierailija
74/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris on paras.

Vierailija
75/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:50"]

[/quote]

[/quote]

Mielestäni se ei ainakaan viesti kovin suuresta älykkyydestä, että haukkuu jonkun vastasyntynyttä vauvaa ja sen taaperoikäistä siskoa vajakeiksi.

Vierailija
76/89 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän älykäs voi olla vaikka sydämensivistystä ei olisikaan, valitettavasti. Viitaten siihen vajakin näköisiksi haukkujaan.

Vierailija
77/89 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoiko kukaan eilen Yle Femmalta Skavlania, jossa oli Chrisin ja Madde vieraina?

Chris oli minusta edukseen - hauska, fiksu ja puhui lämpimästi perheestään. Maddekin oli paljon sympaattisempi kuin kuvittelin. Ehkä vähän yllätti tuo Madden ujous ja se, ettei osaa lainkaan kokata (ja että Chris osaa). Se Madden hienovarainen käsiele Chrisille korjata hiuskiehkuraa oli hauska. Tai siis se, että Ruotsin lehdistö tarttui siihen. Nauratti myös ajatus Chrisistä kutsumassa kunkkua "geezeriksi" :D

Vierailija
78/89 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoiko kukaan eilen Yle Femmalta Skavlania, jossa oli Chrisin ja Madde vieraina?

Chris oli minusta edukseen - hauska, fiksu ja puhui lämpimästi perheestään. Maddekin oli paljon sympaattisempi kuin kuvittelin. Ehkä vähän yllätti tuo Madden ujous ja se, ettei osaa lainkaan kokata (ja että Chris osaa). Se Madden hienovarainen käsiele Chrisille korjata hiuskiehkuraa oli hauska. Tai siis se, että Ruotsin lehdistö tarttui siihen. Nauratti myös ajatus Chrisistä kutsumassa kunkkua "geezeriksi" :D

Minä katsoin. Onnellisen oloinen pariskunta vaikutti olevan, toisin kuin täällä on spekuloitu. Chris on mies mun makuun.

Vierailija
79/89 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän surku olo Madeleinen ja hänen sisarusten puolesta, että lapsuudessaan ovat suurimmaksi osaksi viettäneet aikaa lastenhoitajien kanssa. Vanhemmilla oli velvollisuudet, mutta sitä aikaa ei saa ikinä takaisin. Ristiriitaista kuitenkin, että tuo samainen asia (isovanhempien velvollisuus ja asema) mahdollistaa sen, että Madde voi olla aivan eri tavalla läsnä kuin hänen vanhempansa ovat hänelle olleet. Mitenköhän Vickan tämän asian hoitaa?

Vierailija
80/89 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieli Chrisistä on muuttunut parempaan suuntaan. Ihana mies :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi