30+ naiset, tajuatteko kuinka tekopyhiä olette?
Vanhempi nainen saa katsella ja ihailla 20-25-vuotiaita nuoria miehiä niin paljon kuin haluaa, puumia jopa kehutaan. Mutta jos mies tekee samoin, hän on limainen setämies.
Logiikka ohoi.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:54"]Nuoret miehet on ihania. Keskityn niihin, enkä välitä mitä vanhemmat miehet tekee. Aivan sama mulle, vaikka tapailisivat nuoria tyttösiä, koska lähtökohtaisesti mua kiinnostaa vain nuoret miehet. :) terveisin yli kolmekymppinen nainen jotka kiinnostaa eniten 23-30 vuotiaat ihanat miekkoset
[/quote]
Kiva kuulla :)
M24
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:19"]
Minä kyllä käyttäydyn aivan asiallisesti ja neutraalisti nuoria miehiä kohtaan. Olen itse ollut nuorena tilanteissa, joissa on tullut ei-toivottua huomiota, joten tiedän kuinka ikävältä sellainen saattaa tuntua.
Kyllä vanhemmat miehetkin voisivat opetella katselemaan huomaamattomasti eikä vaan rönöttämään niine munineen.
[/quote]Mitä tuo oikein tarkoitti? Pitäisikö vanhempien miesten kastroida itsensä vai?
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:57"]Huh, enpä katselisi lapsenkasvoisia 20-25 v nuorukaisia sillä silmällä, terveisin nainen 30+. [/quote] Onko lapsenkasvoinen jos kasvaa parta? M22
[/quote]
mies ? 22? Ja vauvapalstalla? lol lol lol :D
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:19"]
Minä kyllä käyttäydyn aivan asiallisesti ja neutraalisti nuoria miehiä kohtaan. Olen itse ollut nuorena tilanteissa, joissa on tullut ei-toivottua huomiota, joten tiedän kuinka ikävältä sellainen saattaa tuntua.
Kyllä vanhemmat miehetkin voisivat opetella katselemaan huomaamattomasti eikä vaan rönöttämään niine munineen.
[/quote]Mitä tuo oikein tarkoitti? Pitäisikö vanhempien miesten kastroida itsensä vai?
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ei tietenkään. Hyvä alku olisi että pitäisivät ne peniksensä housuissaan. Ja sitten oppisivat muutenkin olemaan vähän vähemmän lesosti niiden muniensa kanssa. Kyllä nuoret naiset tietävät että niillä pääsääntöisesti (paitsi hyvin harvinaisilla kastraateilla) on ne munat housissaan. Se on ongelma kun kuvittelevat olevansa maailman napa.
Ei minäkään kulje tuolla ympäriinsä mainostamassa ilmeilläni, eleilläni tai muuten että mulla on pimppi housuissani.
Ei läheskään kaikki puumat oo hot
Nuoret miehet on ihania. Keskityn niihin, enkä välitä mitä vanhemmat miehet tekee. Aivan sama mulle, vaikka tapailisivat nuoria tyttösiä, koska lähtökohtaisesti mua kiinnostaa vain nuoret miehet. :) terveisin yli kolmekymppinen nainen jotka kiinnostaa eniten 23-30 vuotiaat ihanat miekkoset