30+ naiset, tajuatteko kuinka tekopyhiä olette?
Vanhempi nainen saa katsella ja ihailla 20-25-vuotiaita nuoria miehiä niin paljon kuin haluaa, puumia jopa kehutaan. Mutta jos mies tekee samoin, hän on limainen setämies.
Logiikka ohoi.
Kommentit (27)
Yleensä puumat on rotunaisia, miehet taas... ei vaan kummatkin ällöttää.
Minä yli 30 -vee nainen olen naimisissa itseäni muutaman vuoden vanhemman ihanan miehen kanssa, eikä kiinnosta tippaakaan katsella itseäni nuorempia tai ylipäätään ketään muita. Eikä kyllä nuoremmat ole kiinnostaneet ikinä.
Mitä ihmettä? :D Ei todellakaan kiinnosta tiirailla mitään poikalapsia. Pidän ihan aikuisista miehistä.
Minä kyllä käyttäydyn aivan asiallisesti ja neutraalisti nuoria miehiä kohtaan. Olen itse ollut nuorena tilanteissa, joissa on tullut ei-toivottua huomiota, joten tiedän kuinka ikävältä sellainen saattaa tuntua.
Kyllä vanhemmat miehetkin voisivat opetella katselemaan huomaamattomasti eikä vaan rönöttämään niine munineen.
Minä olen puuma, mutta minusta on täysin ok myös että vanhemmat miehet katselee nuorempia naisia, kunhan nyt ei "sakkoliha-ikäisiä" sentään, ja kunhan hyväksyy sovinnolla myös ei vastaukseksi. Emme me nais-puumatkaan ahdistele semmoisia jotka ei meistä kiinnostu, ja jos vanhempi mies käyttäytyy samoin, on ihan ok.
Kolmikymppisenä nyt ainakin on vielä limaiset setämiehet sen verran tuoreessa muistissa, ettei ihan heti tule ajateltua että nuorempien ahdistelu olisi hyvä idea.
Jestas..en oo ikinä ajatellut olevani puuma kun just täyttänyt 30..Kyllä flirttailen mielelläni nuorten poikien kanssa (25 suuntaansa) mutta en ole ikinä itseäni niin vanhana pitänyt että ei saisi..pikkutyttöh'n tässä..Mutta se on siksi vähän eri asia koska noi vähä päälle parikymppiset tytöt on niin pirun tyrkkyjä..mennään pikkuhousut jalassa ulkonakin ja ei noista osaa sanoa onko ikää 15 vai päälle 20..siksi olisin miehenä varovainen..tytöt on vielä lapsellisempia ja herkempiä kuin pojat..
Hmm tämäpä mielenkiintoista. Itse olen ollut siinä kuvitelmassa, että vanhemmat miehet voivat kyllä ottaa nuoren palkintovaimon, etenkin jos rahaa on (tai jos ei, thaikuista saa halvalla), mutta jos keski-ikäisellä naisella on nuori mies, se on jotain aivan hirveän kamalaa ja ällöä ja nainen on puuma ja perverssi. Voi vali.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:21"]Minä olen puuma, mutta minusta on täysin ok myös että vanhemmat miehet katselee nuorempia naisia, kunhan nyt ei "sakkoliha-ikäisiä" sentään, ja kunhan hyväksyy sovinnolla myös ei vastaukseksi. Emme me nais-puumatkaan ahdistele semmoisia jotka ei meistä kiinnostu, ja jos vanhempi mies käyttäytyy samoin, on ihan ok.
[/quote]
Juurikin näin. Minusta myös tuntuu ettei nuoret miehet ahdistu vaikka saisivatkin epätoivottua huomiota vanhemmilta naisilta vaan ohittavat sen ihan huumorilla eivätkä ota sitä liian vakavasti. Minua ei puumien huomio haittaa, yritän metsästää niitä ;)
Mua tuli 30v nainen iskee baarissa ja sit sen jälkeen menin sen luo ja pesää sain. Luuli tosin mua vanhemmaksi mutta ei haittaa jos vanhemmat naiset tulee iskee. Kyllä niitä voi panna ja antaa helpommin kun omanikäset naiset.
M-96
Oon puuma. Mua ei kiinnosta ketä muut valitsee kumppanikseen, joten tämän takia en myöskään tuomitse muita. Vähän muutakin tekemistä. ;)
No ne puumat on yleensä niitä ikäluokkansa parhaimmistoa ulkoisesti, pitävät itsestään huolta jne. Setämiehet useimmiten kaljuuntuvia punakoita kaljamahoja. Aika harvassa vanhemmat miehet jotka näyttävät hyvältä vaan vuosikymmenten huonot elintavat alkaa näkyä. Näkeehän sen nyt jossain kuntosaleillakin, vanhempia naisia käy paljon, miehiä ei juurikaan kuin niitä nuorempia.
Huh, enpä katselisi lapsenkasvoisia 20-25 v nuorukaisia sillä silmällä, terveisin nainen 30+.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:57"]Huh, enpä katselisi lapsenkasvoisia 20-25 v nuorukaisia sillä silmällä, terveisin nainen 30+.
[/quote]
Onko lapsenkasvoinen jos kasvaa parta?
M22
Olen 35v enkä todellakaan katsele parikymppisiä miehenalkuja sillä silmällä. Moni on vielä lapsenkasvoinenkin lapsellisuuden lisäksi. Hyhyh.
Kyllä pitäydyn +\- 7v tsekkailussa. Aina ei tietysti ikä tule ilmi, mutta arviolta kuitenkin.
Naisena toisaalta on itse kokenut, miten 15-25-vuotiaana sai todella ahdistavia kontaktiyrityksiä jopa 30 vuotta vanhemmilta miehiltä. Oman kokemuksen kautta sitä pitää todella ällöttävänä. Itselläni vastenmielisin kokemus on, kun naapurin 45 ukko oli kertonut sukulaiselleni runkatessaan ajattelevansa minua, tuolloin 16v. Pelkäsin siitä lähtien tuota ukkoa ja ahdisti aivan hirveästi. Enkä kyllä ymmärrä miksi sukulaiseni mulle asian vielä kertoi.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:57"]Huh, enpä katselisi lapsenkasvoisia 20-25 v nuorukaisia sillä silmällä, terveisin nainen 30+. [/quote] Onko lapsenkasvoinen jos kasvaa parta? M22
[/quote]
Kyllä se on ihan mahdollista. Kyllä ne lapsenkasvot sieltä parran alta erottuvat. Aknearvet saattaisivat ehkä hieman auttaa nuoruuden naamioimisessa, mutta kyllähän se nuoruus sieltä läpi paistaa kun vähänkään tarkemmin katsoo.
Ei sitten yhtään kiinnosta alle 30v miehet, olen 36v ja kyllä nyt vähintään omanikäinen pitää olla, miel vähän vanhempi
Kärsi.