Mitä voisi lähettää lahjaksi
19 vuotiaille eristuksessä olevalle nuorelle naiselle. Jotain piristystä ja jostain jota on kiva tehdä kotona. Muuta kuin kasvonaamioita? Kiitos ei tarvitse niitä härskejä muka hauskoja asioita tulla esittämään. Ei ne naurata. Lähinnä ne on ahdistelua.
Kommentit (14)
Sushi kit. Sushien tekemistä varten.
Lankaa, neulepuikot ja virkkuukoukku. Askartelumateriaaleja, esim. erilaisia kuviopapereita. Itse täytettävä kirja, sellainen jossa on kysymyksiä tai täydennettäviä lauseita. Värityskirja + värit. Koruaskartelusetti.
En usko että olen kovin väärässä että nuorella on esim suoratoistopalvelu, peliseuraa ja muita sosiaalisiasuhteita. Ja niitä aikuisten leluja. Jos tosiaan kysyisit kaipaako hän jotain.
Aikuisten värityskirja ja suklaata :)
Burqa. Pääsee tunnistautumattomana ulkoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko että olen kovin väärässä että nuorella on esim suoratoistopalvelu, peliseuraa ja muita sosiaalisiasuhteita. Ja niitä aikuisten leluja. Jos tosiaan kysyisit kaipaako hän jotain.
Niin me nuoret emme ole heti eristyksissä ulkomaailmassa vaikka olisimme ”kotiarestissa”.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa hänelle ruokaboksi.
Älä tilaa. Itselläni ei ainakaan ollut niitä kaikkia öljyjä ja mausteita kaapeissa mitä reseptit vaati. Äläkä muutenkaan tilaa mitään kysymättä nuorelta ensin.
Kohtelias osaa kysyä, eikä vain ”tunge” toisen elämään tyrkyttämään tekemistä.
Mitäpä jos tilaisit nuorelle jostain kotiinkuljetuksella hatsapurin? Se on georgialainen juustoleipä. Hatsa tarkoittaa leipää ja puri juustoa. Siis hatsapuri.
Tosiaan härskit älköön vaivautuko vastaamaan.