Mistä olet iloinen?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:14"]No en mistään! Hyvän olon avaimet minulla löytyy toisen ihmisen haukkumisesta.
Nenän edessä lyttään ja vielä selän takana.
[/quote][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:14"]No en mistään! Hyvän olon avaimet minulla löytyy toisen ihmisen haukkumisesta.
[/quote]Oletko pinnallinen?
Milloin mistäkin, tänään mm. siitä kun näin juuri sen ihmisen jonka toivomalla toivoinkin näkeväni. Ja vaikkemme olleet sinänsä mitenkään tekemisissä keskenämme, tunsin vahvasti hänen katseensa ihollani, jotenkin itsessäni, ja kääntäessäni katseeni häneen sain maailman kauneimman hymy osakseni. Huaaaah. Kuuma!
Mä vaan kadehdin siks nimittelen, olen todella polonen tiedän.:(
Luin tuon koko ketjun "miesten vuorosta" parisuhteessa, ja nyt olen tosi iloinen siitä, ettei meillä ole lapsia.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:28"]Mä vaan kadehdin siks nimittelen, olen todella polonen tiedän.:(
[/quote]Otan osaa!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:28"]Mä vaan kadehdin siks nimittelen, olen todella polonen tiedän.:(
[/quote]Hienoo, että itse tiedostat,sillon pystyt käsittelemään huonoa itsetuntoasi.
huomenna alkaa kesäloma ja syksyllä pääsen opiskelemaan unelma-ammattiani :)
Saan vihdoin tehdä sitä mitä haluan.
Huomenna alkaa loma! Lähdetään kuukaudeksi mökille elämään kuin siat pellossa..=)
No en mistään! Hyvän olon avaimet minulla löytyy toisen ihmisen haukkumisesta.