Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit ja työpaikka!

Vierailija
17.06.2015 |

Missä työpaikoissa tatuoinnit ovat ehdoton ei? Saako esimerkiksi poliisilla olla näkyvällä paikalla tatuointeja?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko sakot tatuoidulta poliisilta?

Vierailija
2/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:36"]Ottaisitko sakot tatuoidulta poliisilta?
[/quote]

Ottaisin! Miksi en.( en siis sakkoja halua mutta ei se poliisin vika ole jos näin joskus kävisi) - ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin, mielestäni tatuoinnit tuovat katu-uskottavuutta.

Vierailija
4/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienommissa hotelleissa ei työntekijöillä saa tatuoinnit näkyä, virallisemmat palvelualat (ehkä pankit yms?)

Vierailija
5/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko naaman tatuoida? Poliiseillahan on aina aika peitävät haalarit.

Mä oon nähnyt tatuointeja kaikkien ammattien edustajilla aina papeista pörssiyhtiöiden ylimpiin johtajiin.

Vierailija
6/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan kasvoja aikoisi tatuoida, suunnitelmissa käsivarsia. mutta niin, mietin vain että eihän tatuoinnit voi olla este päästä esim. poliisikouluun jos tatuoinnit eivät ole provosoivia?

Vierailija
7/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terveydenhoitoalalla, yksi pienempi tatuointi ja yksi tosi suuri ja olen ottanut ne paikkoihin jotka ovat töissä vaattteiden alla näkymättömissä. Eivät siis ole varsinaisesti missään kiellettyjä mutta työnhaussa ja potilaiden kanssa asioinnissa on fiksumpaa olla korostamatta omaa persoonaansa niin voimakkaasti.
Mua ei tietenkään haittaisi vaikka esim. mieslääkärilläkin olisi käsivarretkin näkyvästi täynnä kuvaa, sexyä vain, mutta otettava huomioon että jotkut kokevat sen jollain tapaa ammattiuskottavuutta heikentävänä.

Vierailija
8/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:36"]Ottaisitko sakot tatuoidulta poliisilta?
[/quote]
Oih, olen nähnyt yhden full sleeve -tatuoidun poliisin ja heti meinasin mennä tekemään tuhmuuksia, et se ois tullu antaa puhuttelun ja pampustaan.

Vierailija
9/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:36"]Ottaisitko sakot tatuoidulta poliisilta?
[/quote]
Oih, olen nähnyt yhden full sleeve -tatuoidun poliisin ja heti meinasin mennä tekemään tuhmuuksia, et se ois tullu antaa puhuttelun ja pampustaan.
[/quote]
Ja tää oli siis tavan partiopoliisi, joka kesälä oli käärinyt hihojaan ylös.

Vierailija
10/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks #8:lle alapeukkua?

Vierailija
11/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista! mietin että onkohan sitten olemassa mitään uraa missä tatskat on ehdoton ei?

Vierailija
12/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt lastentarhan työntekijöitä, joilla kaulaa myöten tatuoitu kroppa. Itselläni myös lukuisia tatuointeja ja asiakaspalvelualalla esimiestehtävissä toimin. Suurimman osan tatuoinneista saa peittoon, joskin koko rinnan peittävä kuva jää osin näkyviin joistain paidoista. Ei ole kommenttia tullut. Naamaani en menisi tatuoimaan, enkä ap:lle poliisikouluun hakiessa välttämättä mitään natsisymboliikkaa tatuoisi edes piiloonkaan. Tämä tuskin oli aikeenakaan. Muita tabuja ei juurikaan tule mieleen.

Vierailija
13/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen hoitajalla oli sairaalan lastenosastolla käsissä tatskoja. Vihkisormus oli tatuoitu ja muutama pieni kuva käsissä myös. Onhan tuo tatuoitu sormus hygienisempi, kuin oikea sormus, mutta liitonkin täytyy olla lujaa laatua..

Vierailija
14/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johonkin vanhusten saattokotiin en ainakaan vielä tällä vuosikymmenellä lähtisi mitään näkyvää tatuoimaan.

Vierailija
15/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ihan muutenkin ottamaan tatuoinnit niin että ne saa tarvittaessa piiloon vaikka sitten pitkähihaisen alle.

Vierailija
16/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:16"]No johonkin vanhusten saattokotiin en ainakaan vielä tällä vuosikymmenellä lähtisi mitään näkyvää tatuoimaan.
[/quote]
Hehe, mun mies on vanhustenhoitoalalla ja voimakkaasti tatuoitu. Ja mummot tykkää, eikä koskaan mitään negatiivista sanomista oo tullut.

Vierailija
17/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:06"]kiitos vastauksista! mietin että onkohan sitten olemassa mitään uraa missä tatskat on ehdoton ei?
[/quote]
Veikkaan pankkimaailma ja "ylempi" politiikka.

Vierailija
18/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Josksu olen nähnyt sanottavan ettei hyvin koulutetuilla ihmisllä ole tatuointeja :D

Noh. Tulipa vastaan joskus mieslääkäri jolla oli molemmat kädet tatuoitu ja oli siis töissä.

En oikein ymmärrä mitä pahaa tatuoinneissa on, vaikken itse sellaista ikinä ottaisi. Joskus ne on rumia, mutta kun ne ei ole omia, niin ei se silloin haittaa. Vaikka poliisilla, tarjoilijalla yms olisi vaikka koko pää tatuoituna, niin omapa on asiansa.

Vierailija
19/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, yrittäjänä ja työnantajana, en palkkaisi ketään, jolla on näkyvä tatuointi. Vaikka olisi pienikin. Tatuoinnit ovat kertakaikkiaan niin kuvottavia, etten kestäisi sellaista päivittäin katsella.

Vierailija
20/50 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:06"]kiitos vastauksista! mietin että onkohan sitten olemassa mitään uraa missä tatskat on ehdoton ei?
[/quote]
Tatuointeihin suhtautuminen on vähän sama juttu kuin muutenkin kehon koristelu.
Ei ole mitään uraa, jossa ei periaatteessa voisi meikata itseään vaikka gootiksi tai pitää kasaa rautaa kasvoissa lävistyksinä, mutta sopii koettaa tuleeko käytännössä sillä naamalla valituksi vaikkapa opettajaksi, neuvolatädiksi, asianajaksi tai kansanedustajaksi.
Kyse on pääosin siitä kuinka erikoinen ja näkyvä kehonkoristelu on vaikuttaako se omaan uraan vai ei; näkyvä silmiinpistävä taska vaikuttaa varmasti ja joskus haitallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän