Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoitin SOINILLE

Vierailija
17.06.2015 |

ja kerroin, miten äärimmäisen pettynyt olen persuihin. Niin vaan unohtui persuilta SUOMALAISET ja alettiin pitää huolta "virttyneistä". Tähän loppui äänestäminen jos ei mitään uutta puoluetta tule.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Perussuomalaisten äänestäjä ja olin positiivisesti yllättynyt hallitusohjelmasta. Eihän siinä valtavan paljoa persujen kädenjälki näy, mutta eipähän näy myöskään vihervasemmiston jälki, mistä suurin kiitos persuille.

Vierailija
2/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä persut on saanut aikaiseksi, jonkun autoveron poiston joka on täysin turha juttu. Sen sijaan unohtivat lapset, opiskelijat ja eläkeläiset ja myöntyivät kaikkiin "virttyneis juttuihin". Joten en todellakaan ole tyytyväinen! (Eipä oo Soini vastannut, saas nähdä vastaakokaan) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:24"]

Itse olen Perussuomalaisten äänestäjä ja olin positiivisesti yllättynyt hallitusohjelmasta. Eihän siinä valtavan paljoa persujen kädenjälki näy, mutta eipähän näy myöskään vihervasemmiston jälki, mistä suurin kiitos persuille.

[/quote]

Siinähän sitä onkin persuille saavutusta kerrakseen: hallitusohjelmassa ei näy persujen kädenjälki eikä sellaisten puolueiden kädenjälki jotka eivät ole hallituksessa.

Persulahopäät on tahatonta komiikkaa.

Vierailija
4/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:24"]

[/quote]

Siinähän sitä onkin persuille saavutusta kerrakseen: hallitusohjelmassa ei näy persujen kädenjälki eikä sellaisten puolueiden kädenjälki jotka eivät ole hallituksessa.

Persulahopäät on tahatonta komiikkaa.

[/quote]

Niin, poliittinen realiteetti on se, ettei persujen keskeisimmille asioille löydy niin suurta kannatusta, että niitä olisi mahdollista hallituksesta käsin ajaa. Ikävää mutta totta. Silti, on hyvä että persut menivät hallitukseen porvareiden kumileimasimeksi, koska muutoin porvarihallitusta ei olisi ollut mahdollista muodostaa. Jos vihervasemmisto olisi edustettuna hallituksessa, niin tuiki tarpeellinen säästöpolitiikka olisi vesittynyt käyttökelvottomaksi. Ilman persuja vihervasemmisto olisi ollut pakko ottaa hallitukseen.

Lahopäisyyttä tai ei, niin olen tyytyväinen tulokseen.

Vierailija
5/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:29"]

Mitä persut on saanut aikaiseksi, jonkun autoveron poiston joka on täysin turha juttu. Sen sijaan unohtivat lapset, opiskelijat ja eläkeläiset ja myöntyivät kaikkiin "virttyneis juttuihin". Joten en todellakaan ole tyytyväinen! (Eipä oo Soini vastannut, saas nähdä vastaakokaan) Ap

[/quote]

No ei varmasti vastaa, luultavasti vain tulee "plokissaan" vittuilemaan pettyneille äänestäjille.

Vierailija
6/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ole kyllä keksinyt hallitusohjelmasta mitään mikä oikeasti olisi hyvää. Pää syy tietysti Sipilän, kaikkihan sen ymmärtää. Mutta mieluummin persujen olisi kannatanut mennä jälleen oppositioon kuin myöntyä noihin älyttömyyksiin. Äänestin persuja vaan empä taida äänetää enää. Tosin en taida äänestää ketään muutakaan. Nyt yli 50v iässä olen vihdoin oppinut sen, että mikään puolue ei oikeasti aja suomalaisten enemmistön asiaa vaan joko rikkaiden tai just noiden "virttyneiden" niinkuin Ap mainitsi.

Vierailija
7/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko avustaja vastasi?

Vierailija
8/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle kysymys:

Kerro muutama konkereettinen asia, jonka olisit hallitusohjelmaan halunnut? Luultavasti menolisäyksiä sinne sun tänne, eller hur?