Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ulkonäköasteikko

Vierailija
17.06.2015 |

Kuinka kuumaksi arvioisit itsesi tällä/näillä asteikolla rehellisesti asteikot 1-10. 

http://www.realmendrinkwhiskey.com/how-to-rate-girls/

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-8

Vierailija
22/33 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:27"]

1½. Hyvinä päivinä ehkä 5.

Musta tää on parempi kartta:

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg

Tosta sanoisin että oon 3-4.

[/quote]

Taas tätä tavallisten naisten tai sairaiden epämuodostuneiden pilkkaa ja ivaa! MIKSI? Miksi joku saa iloa keräämällä tällaisia kokoelmia? Onko kyseessä naisviha vai mikä?

Esim. "taso" 2 ja siellä neljäs tyttö vasemmalta. Aika normaalin näköinen. Tai "taso" 4, toinen oikealta. Ihan vaikuttaisi siltä, että joku on kerännyt "rumiluksia ja friikkejä" ja sitten kiusalla laittanut taviksia sinne sekaan. Ja saanut siitä iloa. Varmaan jollekin tavalliselle ihmiselle kiva nähdä kuvansa tuollaisessa visva-märkä-paska-oksennuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun luin vielä nuo "tasojen" kuvaustekstit niin ymmärsin, että keskenkasvuisten misogynistien nettipilkkaahan tämä on. Kivekset eivät ole vielä laskeutuneet eikä taatusti ole paljon naisia näkynyt.

Kukaan normaali aikuinen mies ei mieti mihin ryhmään esim. CP-vammainen kuuluu.

Vierailija
24/33 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:42"]

Hauska. =D Seiska, ehdottomasti. En ensimmäinen valinta, mutta kait mun kanssa kehtais baarista liikahtaa.

[/quote]

Miten silloin, jos mies haluaa panna selvinpäin, onko tällainenkin naienn seiska vai korkeampitasoinen?

Vierailija
25/33 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun mielestä taso 1-3 on parhaat? Skaalan yläpään yksilöt ovat ihan kopioita toisistaan ja muutenkin tylsännäköisiä. Miten tylsämielinen pitää miehen olla että jaksaa tollasia persoonattomia klooneja katsella?

Vierailija
26/33 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän naisen itsetunnostakin miten tähän kysymykseen vastaa. Omasta mielestä voit olla 9, mutta toisen mielestä 6. Jos on huono itsetunto, niin ajattelee olevansa 6, vaikka oikeasti onkin 9. 

Itse luulisin olevani jotain 8 ja 9 välimaastoa.. 

Vierailija
27/33 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kai? Tai ehkä 5, koska kiinnostuneita miehiä kuitenkin edes joskus (ehkä kerran vuodessa) ilmoittautuu.

Vierailija
28/33 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa 4:ssa oli vikaa? Katsoisko joku sen valokuvan ja vääntäis mulle rautalangasta?

Vierailija
29/33 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:27"]1½. Hyvinä päivinä ehkä 5.

Musta tää on parempi kartta:

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg

Tosta sanoisin että oon 3-4.
[/quote]

8-9 :)

Vierailija
30/33 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Sen kyllä tiedän, että mies joka lukee tuollaisia juttuja edes puoliläpällä on mun asteikossa aina 1.

Vierailija
31/33 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 7. Huonoina päivinä 6, hyvinä 8. :D

Vierailija
32/33 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, tällaiset skaalat on niiden miesten aikaansaannosta, jotka eivät saisi edes nollaa. Miehiä on kuitenkin enemmän kuin naisia, joten naisilla on valinnan mahdollisuus.

Vierailija
33/33 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:48"]

Mikä nelosessa on niin pielessä? Nostaisin hänet seiskan paikalle.

[/quote]

Ja kolmonen vitosen paikalle. Ne en ehkä nelosta seiskan paikalle laittais. Seiska on oikeasti hyvännäköinen, häntä ei ole värjätty itseruskettavilla, eikä ole samalla intensiteetillä meikattu kuin victoria secretin yliarvostettuja luukasoja. Niin ja rinnat ovat aidot, eikä kumipallot. Vissiin ei saisi olla aidot rinnat.

On aika hurjaa kun ihmisillä vääristyy käsitykset normaalista, näiden modattujen kuvien takia.