Millaiset ihmiset kulkee ESPIRITIN VAATTEISSA? mIELIKUVIA!!!
Kommentit (35)
Hillityn asialliset ja rauhalliset ihmiset : )
Trenditietoiset lontoolaiset pukeutuu tuntemattomien designereitten kamoihin, eikä heidän päällään takuulla näe Esprtittiä, Mexxiä, Sandia tai muita tanskalaisia massa-merkkejä.
Vierailija:
Ainoastaan siella Suomessa palvotaan viela naita nimekkaita suunnittelijoita. Katsokaas, kun taalla isossa maailmassa nuo nimet on ihan out. Taalla Lontoossa kaikkein trendikkaimmat pukeutuvat nousevien, tuntemattomien nuorten suunnittelijoiden vaatteisiin. Kirpparit ja vintage on paivan sana, samaten kustomointi. Jos meidan piireissa joku tulisi dress code-bileisiin jossain taalla mainituissa merkkivaatteissa, niin hieman hymyilyttais.
jolla ei ole varaa ostaa kallimpia brändejä, mutta joka ei myöskään halua ostaa vaatteitaan Mangon tai H&M:n kaltaisista teinikaupoista. Yleensä Esprittiä ostava ostaa myös Zaran, Mexxin, More&Moren ja Globalin vaatteita Stockan luottokortilla. ;) Espritin vaatteissa kulkevalle ei ole tärkeää erottua joukosta, vaan pikemminkin hän haluaa sulautua massaan.
Olen ihan työssä käyvä perheenäiti.
Trenditietoinen ihminen ostaa ns. oikeita farkkumerkkejä, eli esim. Sevenin, Dieselin, True Religionin, Rock&Republicin farkkuja. Espritin farkkuja näkee lähinnä perheenäideillä tai muilla naisilla, joiden takapuoli ei enää ole ihan priimakunnossa.
Siinä mun mielikuva Espritin käyttäjästä.
Sitten on ne, joilla pitää väkisin lukea ko. merkki paidan etumuksessa ja niitä huudetaan kilpaa huutonetissä.
Pikkuisen enemmän hintaa, paljon enemmän ryhtiä ja kestävyyttä.
Minä en katsele merkkejä, ainoastaan sitä, näyttääkö vaate hyvältä vai ei.
Jos on kiireinen perheellinen ihminen, niin luotettava merkki vähentää kaupassa kokeilemisen ja kaupoissa juoksemisen aikaa. Jos jokin merkki sopii mulle päälle, niin paremmalla tuurilla käy myös toinen saman merkin vaate kuin taas jokin vieras merkki. Muutoin en itse merkeistä välitä minkään statuksen vuoksi ja tuskin kovin moni Espritin-käyttäjä sitä statusmerkkinä pitääkään. Nehän alkaa olla hinnoissakin jo ihan tavallisten vaatteiden hintatasolla.
Espritillä on aika väljä mittataulukko. Olen kokoa L, mutta Espritin vaatteista voin hyvin ostaa M:ää, joskus jopa S:ää.
ja se on tosi persoonaton valinta, myönnetään! Haluaisin persoonallisempia vaatteita, mutta en jaksa/ei ole aikaa juosta pikkuputiikeissa, varsinkin kun Helsingissä ei ole kovin hyvää valikoimaa.
Espritin farkut on ainoat, jotka istuu päälle ja tuntuu hyvältä. Olen kyllä keskiluokkainen ja tavallinen, mutta eipä haittaa. En osta ko. merkkiä muista kuin käytännöllisyyssyistä.
tulin juuri sisälle lasten kanssa ja ihan samanlaista oli hiekkalaatikolla: kenellä on isompi auto, kenellä kauniimpi nukke, kuka tietää ja mitä tietää. Mutta ne olivatkin 3-5 -vuotiaita lapsia. Hauskaa huomata, että täällä mammojen keskellä pyörii sama hiekkalaatikkoleikki :) Olettekohan olleet nyt hieman liikaa lastenne kanssa kun lasten käytös tarttuu ja aikuinen taantuu lapsen tasolle nettikeskustelussa? ;)