Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset kulkee ESPIRITIN VAATTEISSA? mIELIKUVIA!!!

Vierailija
24.09.2006 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin juuri sisälle lasten kanssa ja ihan samanlaista oli hiekkalaatikolla: kenellä on isompi auto, kenellä kauniimpi nukke, kuka tietää ja mitä tietää. Mutta ne olivatkin 3-5 -vuotiaita lapsia. Hauskaa huomata, että täällä mammojen keskellä pyörii sama hiekkalaatikkoleikki :) Olettekohan olleet nyt hieman liikaa lastenne kanssa kun lasten käytös tarttuu ja aikuinen taantuu lapsen tasolle nettikeskustelussa? ;)

Vierailija
22/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillityn asialliset ja rauhalliset ihmiset : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenditietoiset lontoolaiset pukeutuu tuntemattomien designereitten kamoihin, eikä heidän päällään takuulla näe Esprtittiä, Mexxiä, Sandia tai muita tanskalaisia massa-merkkejä.

Vierailija
24/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainoastaan siella Suomessa palvotaan viela naita nimekkaita suunnittelijoita. Katsokaas, kun taalla isossa maailmassa nuo nimet on ihan out. Taalla Lontoossa kaikkein trendikkaimmat pukeutuvat nousevien, tuntemattomien nuorten suunnittelijoiden vaatteisiin. Kirpparit ja vintage on paivan sana, samaten kustomointi. Jos meidan piireissa joku tulisi dress code-bileisiin jossain taalla mainituissa merkkivaatteissa, niin hieman hymyilyttais.

Vierailija
25/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei ole varaa ostaa kallimpia brändejä, mutta joka ei myöskään halua ostaa vaatteitaan Mangon tai H&M:n kaltaisista teinikaupoista. Yleensä Esprittiä ostava ostaa myös Zaran, Mexxin, More&Moren ja Globalin vaatteita Stockan luottokortilla. ;) Espritin vaatteissa kulkevalle ei ole tärkeää erottua joukosta, vaan pikemminkin hän haluaa sulautua massaan.

Vierailija
26/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan työssä käyvä perheenäiti.

Vierailija
27/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenditietoinen ihminen ostaa ns. oikeita farkkumerkkejä, eli esim. Sevenin, Dieselin, True Religionin, Rock&Republicin farkkuja. Espritin farkkuja näkee lähinnä perheenäideillä tai muilla naisilla, joiden takapuoli ei enää ole ihan priimakunnossa.

Vierailija
28/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mun mielikuva Espritin käyttäjästä.

Vierailija
29/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on ne, joilla pitää väkisin lukea ko. merkki paidan etumuksessa ja niitä huudetaan kilpaa huutonetissä.

Vierailija
30/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen enemmän hintaa, paljon enemmän ryhtiä ja kestävyyttä.

Vierailija
31/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katsele merkkejä, ainoastaan sitä, näyttääkö vaate hyvältä vai ei.

Vierailija
32/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiireinen perheellinen ihminen, niin luotettava merkki vähentää kaupassa kokeilemisen ja kaupoissa juoksemisen aikaa. Jos jokin merkki sopii mulle päälle, niin paremmalla tuurilla käy myös toinen saman merkin vaate kuin taas jokin vieras merkki. Muutoin en itse merkeistä välitä minkään statuksen vuoksi ja tuskin kovin moni Espritin-käyttäjä sitä statusmerkkinä pitääkään. Nehän alkaa olla hinnoissakin jo ihan tavallisten vaatteiden hintatasolla.

Vierailija
33/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritillä on aika väljä mittataulukko. Olen kokoa L, mutta Espritin vaatteista voin hyvin ostaa M:ää, joskus jopa S:ää.

Vierailija
34/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on tosi persoonaton valinta, myönnetään! Haluaisin persoonallisempia vaatteita, mutta en jaksa/ei ole aikaa juosta pikkuputiikeissa, varsinkin kun Helsingissä ei ole kovin hyvää valikoimaa.

Vierailija
35/35 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin farkut on ainoat, jotka istuu päälle ja tuntuu hyvältä. Olen kyllä keskiluokkainen ja tavallinen, mutta eipä haittaa. En osta ko. merkkiä muista kuin käytännöllisyyssyistä.