Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla yksi lapsi, ja todennäköisesti ainoaksi jää :( Ihan vaan tilitystä.

Vierailija
07.10.2006 |

Älkää käsittäkö väärin, olen TOSI onnellinen tästä yhdestä lapsesta ja kiitollinen että olen hänet elämääni saanut, tiedän että kaikille ei suoda sitä onnea.

Mutta biologiaa vastaan on vaikea taistella, olis niin kova tahto saada vielä joskus toinen lapsi! Se on ollut haaveena ekan syntymästä asti, mutta ei taida koskaan toteutua. Tilanne on nimittäin se, että ollaan lapsen isän eli aviomieheni kanssa asumuserossa, oltu jo pitkään, ja ilmeisesti tämä homma päätyy eroon :( johtuen miehestä. Mulla on ikää jo 33v, eli jos vaikka joskus (kunhan eroprosessi on selvä jne.) jonkun vielä tapaisinkin, niin ei ole ollenkaan varmaa että lasta enää tulee. Nykyinen aviomieheni on sanonut että voisi kanssani " tehdä" toisen lapsen, mutta yhteen ei ole silti paluuta - mikä ei mun mielestä ole siis mikään vaihtoehto, se ei olisi oikein ketään kohtaan.

Ei mitään pointtia siis tässä tilityksessä, oli vaan just nyt niin paha mieli että piti saada purkaa. Se on aina rankkaa, kun tajuaa että joku haave ei tule koskaan toteutumaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haleja.

Vierailija
2/7 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää mies ja tehdä lapsi. Kymmenisen vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin erosin 33-vuotiaana yhden lapsen kanssa.

Nyt olis haaveena toinen lapsi uuden miehen kanssa. Vielä ei ole tärpännyt, mutta eiköhän tämä tästä vielä.

Sen mitä haluan tässä sanoa on että onhan sulla vielä aikaa toteuttaa haaveesi, kyllä niitä lapsia voi saada vielä vaikkapa vähän vaille 40v, ja vaikka sen jälkeenkin.

Vierailija
4/7 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinpä saattasin kuvitella, että sitten mahdollisen uuden miehen kanssa vaikka aika nopeellakin aikataululla yrittäisitte vauvaa. Ei sitä kaikkien tarvi ensin seurustella kahdeksaa vuotta (kuten meidän).

Vierailija
5/7 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo kohta 37v, ja mies ei halua toista :(

Vierailija
6/7 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten biologiset sisarukset. Ja joku mies joskus haluaa teidät kaikki uudeksi perheeksi. Sun ei sitten tarvi munankiilto ja lapsi silmissä sitä uutta etsiä.

Vierailija
7/7 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ehkä tuntuukin niin toivottomalta :( kun tiedän että " niitä oikeita" tapaa vain harvoin. En ole muutenkaan mikää metsästäjätyyppi, sinkkuaikoinakin olin ilman seksiä parhaimmillaan pari vuotta, kun yhdenillanjuttuja en osaa harrastaa.

Ja mitä tulee tuohon mällit-kuppiin-ehdotukseen, niin en sitten kyllä tajua että miten se poikkeaisi siitä että tekisin miehen kanssa sen lapsen ihan livekontaktissa. Lopputuloshan olisi sama, eli biologiset sisarukset ja yh-äiti. Hyvät geenit tällä miehellä kyllä on... :) mutta ratkaisu tuntuu nimenomaan lapsen kannalta väärältä.

Kiitos teille jotka valoitte uskoa siihen, että peli ei ole vielä kokonaan menetetty! ap