Nyt tarvitsen nopeasti selvännäkijää.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:09"]Kysymykseni on tämä. Muu perhe mies lapset ja anoppi lähtivät tänään mökille. Lupasin itse tulla myöhemmin tänään perässä. Sinne puolentoista tunnin ajo matka. Nyt iskikin kysymys. Teenkö kumman valinnan. Lähdenkö tänään ajelemaan sinne. Siivoiluja vähän sielä olisi ennen jussia ja menen sielä saunaan. Vai jäänkö koti ja touhuilen vähän ja nautin rauhasta. Illalla lenkkeilen, lojun sohvalla haen hyvän leffan ja nautin herkkuja ja viiniä. Ja lähden aamusta mökille ja siivoilen sitten sielä.?
[/quote]
Ei tuohon mitään selvännäkijää tarvita. Tuohan on täysin oma päätöksesi. Minä sanon, että jäät kotiin, vietät laatuaikaa yksin eli parhaassa seurassa ja menet mökille huomenna.
Lisäys viel. Anopin kanssa ei parhaat välit.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:07"]
Se on muuten selvänäkijä.
[/quote]
välit tuskin paranevat jos olet luvannut mennä tänään ja rikotkin lupauksesi.
Selvänäkijä vastaa: Jäät koko juhannukseksi kotiin.
Älä huolestu, toivomasi ja pelkäämäsi tapahtuu ennen pitkää tai on tapahtumatta. Totta joka sana.
Kysymykseni on tämä. Muu perhe mies lapset ja anoppi lähtivät tänään mökille. Lupasin itse tulla myöhemmin tänään perässä. Sinne puolentoista tunnin ajo matka. Nyt iskikin kysymys. Teenkö kumman valinnan. Lähdenkö tänään ajelemaan sinne. Siivoiluja vähän sielä olisi ennen jussia ja menen sielä saunaan. Vai jäänkö koti ja touhuilen vähän ja nautin rauhasta. Illalla lenkkeilen, lojun sohvalla haen hyvän leffan ja nautin herkkuja ja viiniä. Ja lähden aamusta mökille ja siivoilen sitten sielä.?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:09"]Kysymykseni on tämä. Muu perhe mies lapset ja anoppi lähtivät tänään mökille. Lupasin itse tulla myöhemmin tänään perässä. Sinne puolentoista tunnin ajo matka. Nyt iskikin kysymys. Teenkö kumman valinnan. Lähdenkö tänään ajelemaan sinne. Siivoiluja vähän sielä olisi ennen jussia ja menen sielä saunaan. Vai jäänkö koti ja touhuilen vähän ja nautin rauhasta. Illalla lenkkeilen, lojun sohvalla haen hyvän leffan ja nautin herkkuja ja viiniä. Ja lähden aamusta mökille ja siivoilen sitten sielä.?
[/quote]
Miksi tämmöseen mitään näkijää tarviit?
Senkus ihan ite teet omat päätökses ja päätät tekemises.