Kuinka selittäisit ulkomaalaiselle englanniksi Marko Anttilan lempinimen?
Minä alottaisin lauseella: ”Do you know Moomins?”
Kommentit (26)
Samthing on the roud hit thruu tö bottom up to Timos ass
Miten muumit liittyy siihen? Mistä minä voin tietää, mikä on jonkun random Markon lempinimi
Vierailija kirjoitti:
Miten muumit liittyy siihen? Mistä minä voin tietää, mikä on jonkun random Markon lempinimi
Ei random-Marko, vaan Anttilan Marko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko Anttila vai Penttilä, en tiedä miksi tämä ko. Markku haluaa itseään kutsuttavan
Marko Anttila's nickname is a MUSHROOM.( englanniksi)
Ja suomeksi Marko Anttilan lempinimi on Mörkö!
Ei sen vaikeampaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tiedä aiheesta mitään, niin mikä tarve on tulla toitottamaan tietämättömyyttään? Jos mua ei kiinnosta, tai en tiedä aiheesta mitään, niin en osallistu tällaisiin ketjuihin. Simple.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko Anttila vai Penttilä, en tiedä miksi tämä ko. Markku haluaa itseään kutsuttavan
Tässä ei kysytty, tiedätkö sinä kenestä puhutaan, eikä sitäkään, miksi hän haluaa itseään kutsuttavan.
Ei tarvitse selityksiä. Dark island.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiedä haluaako hän itseään lempinimellään kutsuttavan. Ja sen on keksinyt yleisö. Mutta tiedän sen. Joku joka katsoo muujea englanniksi, voisi tietää. Koska nimenomaan se liittyy niihin eikä muihin bogeyman.
https://en.wikipedia.org/wiki/Marko_Anttila
His large physical stature has earned him the nickname the Groke.[1]
Vierailija kirjoitti:
BOGEYMAN.
Ohh BOGEYMAN...He plays golf, yeah? I am HOLE IN ONE MAN!
Marko Anttilaのニックネームは金型です
Marko Anttila no aishō bugīman.
Marko Anttila kallenavn er en mugg.
Kun nyt perkele päästäisivät Mörön sieltä eristyksestä pelaamaan. Muuta mä en murehdi.
Ju nou? tät män in tö tsainiis koirancoppi?