Mies maustoi laskiaispullien kermavaahdon
SALMIAKILLA. Olen niin kyllästynyt näihin lapsellisiin tempauksiin. Lapset on pettyneitä ja yökkäävät enkä itsekään kyllä halua mitään pelleilypullia. Olen kahden vaiheilla, mitä tästä tulee.
Kommentit (27)
Itkuntuhruiset silmät on ainakin tiedossa. Laskiainen on nyt täysin pilalla ja on aika ottaa tavarat ja lapset kantoon ja jättää se sika.
Oi, kuulostaa hyvältä. Kiitos ideasta, täytyy ehdottomasti kokeilla.
Sitten on nämä chilityypit, joiden pitää varmaan pullatkin pilata sillä polttomausteella.
Ymmärrän hyvin. Menkää hakemaan lasten kanssa kaupasta omia herkkuja ja omat pullat.
Laskiaiseen 20 päivää. Jos nyt syötäväksi niin eihän ne ole laskiaispullia.
Joku joskus laittoi jäätelöannokseen hillon/marjojen päälle giniä. Voi helv... Ja olisi ilmeisesti pitänyt olla innoissaan tästä innovaatiosta.
Vierailija kirjoitti:
Laskiaiseen 20 päivää. Jos nyt syötäväksi niin eihän ne ole laskiaispullia.
Voi ne laskiaispulliksi laskea jos samalla laskee päiviä laskiaiseen.
Voihan sitä aina välillä jotain uutta kokeilla mutta ei kannata kokeilla koko satsilla vaan pienemmällä osalla. Jos uutuus osoittautuu suosituksi niin seuraavalla kerralla niitä voi tehdä enemmän.
Tekisin mielenosoituksena omat erityisen hyvät pullat.
Laskiaispullaan kuuluu mämmi ja vihreät kuulat.
Voitko lähteä lasten kanssa mielenosoituksena kauppaan hakemaan kunnolliset pullat?
On kyllä typerä temppu mieheltä 😕
Mykkäkoulu on vähintä mitä voit tehdä.
Mikä saa miehet käyttäytynään noin lapsellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Sitten on nämä chilityypit, joiden pitää varmaan pullatkin pilata sillä polttomausteella.
Toisaalta kermavaahto ja chili huono yhdistelmä. Lisäksi chilin tulisuus on täysin yksilökohtaista. Omien toleranssien mukaan hyvä taso, niin erotat makuja et tulisuutta.
Mun mies laittoi Porvoon lakritsia.
Kiva mies kun uskaltaa kokeilla jotain erikoisempaa tai ylipäänsä tekee lasiaispullia. Jos ei nämä teitä miellyttäneet niin teette seuraavaksi ihan perinteisiä. Tai jos mies niistä innostui niin jatkossa voi maustaa vain omat pullansa.
Mausti, ei maustoi.
Oli pakko. XD
Tuli varmaan ihania. Tykkäisin.