Ulkonäköön liittyviä asioita joista pidätte?
minusta tummat silmänaluset tekevät persoonallisen näköisen
Kommentit (20)
Kylllä varmaan jos mummo oli 175 tai yli pitkä niiin halee vähän samoja piiirteitä naisesta. EIkös se kulttuuurin rakentaminen vähän siihen perustu.
Kiitos ap, päivän paras. Terveisin se kaikista synkimmät silmäaluset omistava.
Arvostan tosi kaunista tiimalasivartaloani ja silmiäni. Jos meikkaan ja panostan pukeutumiseen, olen tosi vetävän näköinen nainen. Tykkään itsestäni myös luonnollisena.
Mä tykkään tatuoinneista,ja lävistyksistä
Tykkään siitä, että ihmisillä on erilaiset tyylinsä. Itse pukeudun tosi tylsästi, mutta on kiva, että muut eivät mene pukeutumisessa aina siitä mistä aita on matalin.
Tykkään vähän raskaista silmäluomista, siis sellaisista, joissa ei juuri näy sitä luomen osaa johon esimerkiksi luomiväri levitetään. Tällaiset silmät on hellyyttävän näköiset, jos on vähän väsynyt niin näyttää kuin olisi unihiekkaa silmissä.
Tykkään hymykuopista.
Ja sitten tykkään esim. siitä, että ylähuulen ja nenän välissä ei ole hirveän paljoa väliä. Siis esim. Jessica Bielillä ja Jasmin Hamidilla on näin. Ja sitten taas esim. Alexa Dagmarilla ja Kira Kososella on pitkä väli, mikä on rumaa.
Pidän ylipäänsä luonnollisuudesta ja esim. Viivi Pumpasella on kauniit paksut omat hiukset.
Tykkään Sarah Jessica Parkerin vartalosta - hoikka, siro, erottuva vyötärö ja sopivan kokoiset rinnat. Ihan täydellinen omaan makuun.
Aika perinteiset jutut; paksut hiukset, hymykuopat, isot silmät, terveen näköinen kroppa (ei löysä ja ylipainoinen), sopusuhtaisuus, suorat hampaat, täyteläiset huulet.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan luonnollisuutta, meikittömyyttä ja minimalismia ihonhoidossa.
Eli suomalainen metsuriseksuaali mies. Taukopaikoiltahan niitä löytyy.
Paksut punaiset hiukset. Nam.
PIdän nauravista silmistä, siis sellaisista, jotka on jotenkin lämpimät aina. On niitä!
Pienehkö, siro ja suora nenä.
Erottuva leukalinja.
Ja ne hymykuopat.
Aasialaiset silmät, joissa on tietynlainen resting bitchface -perusilme, kuten miehellä tässä kuvassa.
Arvostan luonnollisuutta, meikittömyyttä ja minimalismia ihonhoidossa.