sähköposti/soitto työhaastattelun jälkeen?
eli kävin tuossa eräässä liikkeessä työhaastattelussa ja tämä kyseinen liike kuuluu keskoon.
nyt vasta mieleeni pälkähti tämmöinen ajatus, että olisi pitänyt kysyä kouluttautumismahdollisuuksista (keskollahan on paljon näitä, esim. mestarimyyjä jnejne).
mietinkin nyt että olisiko fiksua ottaa nyt vielä yhteyttä rekrytoijaan ja kysyä asiasta? hän haastattelussakin sanoi että "jos tulee mieleen jotain vielä niin ainahan voi laittaa perään sähköpostia tai soittaa".ja sori, puhelimella kirjoitettu viesti.
Kommentit (6)
eikö tosiaan oo ketään joka olisi haastiksen jälkeen laittanut perään säpöä ja kiitellyt haastattelusta ja kysynyt jotain mikä jäi mietityttämään?
tai rekrytoijat, mitä te olisitte mieltä?
Mä olen soittanut vielä että jäin varmasti mieleen ja halusin työpaikan. Sain sen :)
Mä olen laittanut meiliä lisätäkseni asioita mitä unohdin ja pari muuta asiaa mitä halusin vielä täsmentää koska tuntui että jäivät epäselväksi.
Kun kyseessä on positiivinen viesti eli haluat kysyä niin laita ihmeessä meili tai paremmin vielä mielestäni toimii puhelu koska se tuntuu jo siltä että tosissasi haluat töihin. Jos puheluun ei vastata niin laita sitten meili ja viittaa siihen että yritit soitella.
Okei. Eli siis ei olisi kumminkaan liian tyrkkyä ja yli-innokasta lähteä nyt vielä näistä koulutusmahdollisuuksista kyselemään?
Minä tosiaankin haluan (ja tarvitsen..) sen työpaikan ja oikeasti kiinnostaa nuo kehittymismahdollisuudet:)
No jos se rekrytoijakin sanoi että voit laittaa vielä sähköpostia jos jäi jotain kysyttävää, niin mielestäni voit silloin tehdä niin. :) Ei se sitä huvikseenkaan sanonut.
up...