Munn lapsuuden kaverin isä on yhden suurimman tietotekniikkafirman johtaa ja mun mummon siskon tytär on harvardista vallmistunut sydänkirurgian professsori.
Kommentit (18)
Ihme miteen nämä menee kaikki näin yhdessä. Esiim serkkuni on ministerin oikeusavustaja. Lähees kaiikista kavereista tuli insinöörejä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme miteen nämä menee kaikki näin yhdessä. Esiim serkkuni on ministerin oikeusavustaja. Lähees kaiikista kavereista tuli insinöörejä.
Ukki arkkitehti, ukiin veljenpoika tietojenkäsittelytieteen lehtori yliopistosssa. Kait se on että saman henkiset ihmiset ajautuvat samoihin porukoihin jo lapsena.
Mutta sinusta tuli työtön, kirjoitustaidoton juoppo, joka yrittää ylpeillä sukulaistensa saavutuksilla.
Ja sinulla sitten jäi koulutkin kesken? Kun joka paikkaan pitää laittaa tuplakirjaimet.
Sekö oli aloituksesi pointti?
...mutta sinä et silti osaa edes kirjoittaa. Kyllä jokaiseen sukuun yksi epäonnistuja mahtuu.
Ja AP on sossun tuilla elävä vetelä pee.
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Hillo on valmistettu anoppini omin käsin poimimists vaapukoista. Näin olemme tehneet jo 18 vuoden ajan.
Alkoholia emme käytä.
Mun lapsuuden aikaisten kaverien kaikki isät on jo eläkkeellä tai kuollut. Ja mun mummon siskon tytär paasas koko elämänsä terveellisten elämäntapojen puolesta, kunnes kuoleman jälkeen selvisi, että nainen on melkoinen alkoholisti ollut ilmeisesti vuosikausia.
Mut sitten taas mun pikkuserkku on jonkun sortin julkkis Ruotsissa.
Mutta eipä nämä asiat mun elämää liikuta suuntaan tai toiseen. Tuskinpa sunkaan.
Kaikki ihmiset ovat jonkun sukulaisia.
Kaks mun naapuria on miljonäärejä.
Ei oo vielä tarttunut meille.
Mitä sitten ?