Yliarvostetut herkut
Laitetaan tähän ensimmäiseksi uudet perunat. Perunahan on hieno ja monipuolinen raaka-aine mutta keitettynä aika tylsän makuinen, on sitten uutta tai vanhaa.
Kommentit (278)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 00:54"]
B&J-jäätelöt. Aivan yliarvostettua shaibaa. Onhan ne hyviä, kuten lähes kaikki jäätelö, mutta en tajua sitä hehkutusta.
[/quote]
Komppi tälle,hirveän hintaisi eikä niissä ole muuta erikoista kuin ne ihme maut(eivätkä ne edes ole mitään hyviä,B&J maapähkinävoijäätelö on ainoa jätski josta olen joutunut heittämään puolet pois kun oli niin karmean makuista).
Puuro. En ole koskaan ymmärtänyt. Pahin oli koulun ja joulun pakkopuuro. Hehkutetaan terveellisyyttä ja vatsantäyttymistä, vaikka ravintoarvot päin vitalista ja saahan sen vatsan täyteen syömällä paskaakin (miksi emme mieluummin täyttäisi sitä jollain hyvällä). Ei muka lapset kasva ilman aamupuuroa. Ainoa oikea syy tämän tuputukseen on rahasta piheily.
Äsken söin vaniljajäätelöä. Ei maistunut yhtään hyvältä. Joskus siitäkin olen pitänyt. Nyt maistui vain jäädytetylle sokeroidulle maidolle ja jäi epämiellyttävä jälkimaku suuhun. Noinkohan pitää siitäkin herkusta luopua.
Terveisin: Mies 29 + 5v.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:25"]
Erilaiset juustot omasta mielestä. Itse en voi sietää vahvoja makuja. Perus Edam on hyvää.
[/quote]
Sinihomejuusto on herkkua.
Rucola.
Kilpikonnani syö voikukanlehtiä, minulle ei kiitos!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:40"]
Parsa.
[/quote]
Parsa on sitten tosi herkullista, kun se on tarpeeksi hautunut ja imenyt maustelientä itseensä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 00:11"]
Tummapaahtoinen kahvi. Maistuu vaan kitkerältä minusta.
[/quote]
Vaaleapaahtoinen kahvi maistuu minusta kitkerältä ja se alkaa heti polttaa mahalaukkua. En kestä ilman Rennietä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 00:42"]Voileipäkakut. Syön mieluummin vaikka niitä lapsuudesta tuttuja voileipiä juhlissa.
[/quote]
Samaa mieltä! Voileipäkakkua voi ottaa sen palan, jos juhlissa tarjotaan, mutta ei se mitään hherkua ole. En käsitä, miten jotkut menevät ihan sekaisin voileipäkakusta. Voileivätkin ovat parempia, eivätkä maistu pilaantuneelle.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:23"]
Macarons ehdottomasti! Ihan skeidaa, en tajua miten ne on nousseet maineeseensa!
[/quote]
Näistä mäkin tulin mainitsemaan! Sopivat paremmin koristeiksi kuin syötäviksi, näyttävät kauniilta mutta eivät maistu miltään.
Wienernougat, Mignon-munat, Vihreät kuulat ja muut vanhojen tätien hömpötykset
Monet amerikkalaiset makeat herkut, esim. rocky road ja b & j - jäätelöt. Oon suuri makean ystävä ja harvoin mikään on liian imelää minulle, mutta jenkit ampuvat tässäkin yli. Liika on aina liikaa.
Sokeroidut munkit ja hillomunkit.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:12"]Macarons [/quote] Olin tulossa juuri sanomaan samaa
[/quote]
Niin, mutta tässä on se toinenkin puoli; jos on tehty hyvin ja maku mukana, niin ovat hyviä. Jos on tehty pelkkä ulkonäkö mielessä (söpö ja sisustukseen sopiva väri, ihkua!!) ja unohdettu, että ovat syötäviä, niin onhan ne sikamaisen tylsiä sokerihöttöjä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 02:45"]Sokeroidut munkit ja hillomunkit.
[/quote]
Joo! Sokeroituja rasvassa tiristettyjä taikinapalloja.
Sen lisäksi perus rusinapullat silloin kun ne on pilattu raesokerilla. Narskuu inhottavasti hampaissa ja jos ei, niin vetinen sokeri jää tahmeana sormiin niin ettei lähde vedellä ja saippuallakaan.
Suomalainen kotiruoka. Ei se nyt niin ihmeellistä ja terveellistä ole.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:21"]
Olen samaa mieltä Macarons leivoksista minäkin, menee vähän samaan kastiin kuppikakkujen kanssa; näyttää hyvältä mutta siinä se. Normaalit muffinssit ovat mielestäni paljon kuppikakkuja paremman makuisia.
[/quote]
Mitä minä just luin? Onko olemassa joku ylikansallinen mauton ja hajuton kuppikakkuohje, jota jokaisen on käytettävä? Ja muffinssiohjeet on jotenkin erikoisen ihmeellisiä, siis ihan kaikki?
Popcornit. Ei mitenkään ihmeellisen makuisia, natisee hampaissa kuin styroksi, yyhh.
Donitsit. Usein vain sellaista kuivaa höttöä.
Mikään starbucksista, ylihinnoiteltua teinien paskaa
Kana, punainen liha, lammas, hirvi, poro.....
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 00:17"]
Pulled pork eli nyhtöpossu.
[/quote]
Joo, tää on kamalaa.