Yliarvostetut herkut
Laitetaan tähän ensimmäiseksi uudet perunat. Perunahan on hieno ja monipuolinen raaka-aine mutta keitettynä aika tylsän makuinen, on sitten uutta tai vanhaa.
Kommentit (278)
Kebu. Ei ees oo hyvää. Irtokarkit
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:40"]
[/quote]
Irtokarkkien kakka ja bakteerit on monelle herkkua, samoin pakaste-kebab-liha on monien mielestä ihanaa!
Puolukkapuuro. En vain pidä sen mausta ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:40"]
[/quote]
Irtokarkkien kakka ja bakteerit on monelle herkkua, samoin pakaste-kebab-liha on monien mielestä ihanaa!
[/quote]
En tajua kun ihmiset ostaa valtavia pusseja "irttareita". Pelkkää sokeria ne on.
Kebab ja pitsa. Ben & jerry's jäätelöt.
Pullat, korvapuustit, keksit, makeat leivonnaiset yleensäkin. En vihaa ja harvoin ovat pahaa, mutta en kaipaa kovin usein.
Pizza on herkkua mutta harvoin saa hyvää pizzaa mistään. Pizzeroiden läpysköitä tulee joskus pizzanhimoissaan vedettyä, mutta niistä seuraa yleensä vain morkkis.
Tummapaahtoinen kahvi. Maistuu vaan kitkerältä minusta.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:39"]Kaikki hillolla/rahkalla/muulla vastaavalla täytetyt tai päällystetyt pullat, prinsessakakut juurikin sen kuorrutteensa vuoksi.
[/quote]
Miten rahkapulla voi olla yliarvostettua jos kaikki niitä vihaa? Itse olen rakastanut lapsesta asti.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:47"]
Makkara (ja nakit). Oon aina inhonnu tätä suomalaisten suosikki vihannesta.
[/quote]No taitaa aika herkkuna makkaraa pitää.
Makkara (ja nakit). Oon aina inhonnu tätä suomalaisten suosikki vihannesta.