Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiselliset muodot tulevat vasta 24-25-vuotiaana.

Vierailija
16.06.2015 |

20-vuotiaat näyttävät vielä honteloilta teinitytöiltä. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin seksistä 100 kertaa enemmän näin 35 vuotiaana, kuin 10vuotta sitten. Olen estoton, taitava, kokeiluhaluinen ja valmis heittäytymään. Seksi vaan on NIIN paljon parempaa aikuisena.

Vierailija
22/32 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kasvoi leveä perse jo 13-vuotiaana ja reidetkin levisi yhdessä yössä. Enkä tosiaan ollut ainoa rehevä tytsy luokallani. Joten se siitä Ikis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:38"]Minä nautin seksistä 100 kertaa enemmän näin 35 vuotiaana, kuin 10vuotta sitten. Olen estoton, taitava, kokeiluhaluinen ja valmis heittäytymään. Seksi vaan on NIIN paljon parempaa aikuisena.
[/quote]
Tämä on täysin paskapuhetta! Älkää kukaan uskoko ja jääkö odottamaan, että seksi paranisi ihmisen vanhetessa. Seksi oli parhainta nuorena, kun oli vielä hyvässä kunnossa ja synnyttämätön ja hormonit hyrräsivät. Jos olisin tiennyt kuinka tunnottomaksi ja surkeaksi seksi muuttuu yli 30-vuotiaana, olisin ottanut ilon irti nuorena. Nyt on myöhäistä. N40

Vierailija
24/32 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on ikis? 

Vierailija
25/32 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:41"]

Mulle kasvoi leveä perse jo 13-vuotiaana ja reidetkin levisi yhdessä yössä. Enkä tosiaan ollut ainoa rehevä tytsy luokallani. Joten se siitä Ikis.

[/quote]Toki 20-vuotiaissa on poikkeuksia, jotka näyttävät jo naisilta. Suurin osa näyttää kuitenkin lapsekkailta teineiltä. Harvalla parikymppisellä on aikuisen naisen muotoja. ap 

Vierailija
26/32 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:38"]Minä nautin seksistä 100 kertaa enemmän näin 35 vuotiaana, kuin 10vuotta sitten. Olen estoton, taitava, kokeiluhaluinen ja valmis heittäytymään. Seksi vaan on NIIN paljon parempaa aikuisena.
[/quote]
Tämä on täysin paskapuhetta! Älkää kukaan uskoko ja jääkö odottamaan, että seksi paranisi ihmisen vanhetessa. Seksi oli parhainta nuorena, kun oli vielä hyvässä kunnossa ja synnyttämätön ja hormonit hyrräsivät. Jos olisin tiennyt kuinka tunnottomaksi ja surkeaksi seksi muuttuu yli 30-vuotiaana, olisin ottanut ilon irti nuorena. Nyt on myöhäistä. N40
[/quote]
Sääli sulle!
Mulla seksi on nykyään taivaallista! N 38

Vierailija
27/32 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nainen paranee paljon kolmenkympin jälkeen. Estottomia aikuisia naisia olen pannut mieluiten. Osaavat homman.
M25

Vierailija
28/32 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:41"]

[/quote]Toki 20-vuotiaissa on poikkeuksia, jotka näyttävät jo naisilta. Suurin osa näyttää kuitenkin lapsekkailta teineiltä. Harvalla parikymppisellä on aikuisen naisen muotoja. ap 

[/quote]

No tottahan tuo on että monet naiset paranee iän myötä, mä ainakin olen paljon kauniimpi kaikin puolin nyt 27v kuin vaikka viisi vuotta sitten.

Vierailija
29/32 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:38"]Minä nautin seksistä 100 kertaa enemmän näin 35 vuotiaana, kuin 10vuotta sitten. Olen estoton, taitava, kokeiluhaluinen ja valmis heittäytymään. Seksi vaan on NIIN paljon parempaa aikuisena.
[/quote]
[/quote]
Sääli sulle!
[/quote]
Mutta on petosta väittää, että seksi paranee iän myötä. Olen niin katkera että uskoin näitä höpöjuttuja. Kukaan ei kirjoittanut naistenlehdissä, että vitusta lähtee tunto, alkaa sattua eikä puhettakaan luistosta ilman limaisia liukkareita, orgasmia ei saa edes yksin, eikä ikinä ole rauhaa muuhun kuin surkeisiin pikasalapanoihin. Niin että seksistä kannattaa ottaa ilo irti ennen lastentekoa.

Vierailija
30/32 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/32 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vielä kun oottelet 15 vuotta niin huomaat että yli 50 ainakin miehillä on paras seksi ikä sillä silloin ei roiskahtele heti vaan kestää kauemmin vaikka toista väitetään ja silloin osaa hommat paremmin..ei tule pelkästään niitä ..sisään ,ulos.sisään.ulos....jne. Moniko nuorimies hyväilee naisen orgasmiin koskettamatta jalkoväliä?  Kyllä se niin on jos mies on fysiikaltaan kunnossa niin se on ehdottomasti PARASTA AIKAA SEKSILLE.

Vierailija
32/32 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:38"]Minä nautin seksistä 100 kertaa enemmän näin 35 vuotiaana, kuin 10vuotta sitten. Olen estoton, taitava, kokeiluhaluinen ja valmis heittäytymään. Seksi vaan on NIIN paljon parempaa aikuisena.

Sääli sulle!

Mutta on petosta väittää, että seksi paranee iän myötä. Olen niin katkera että uskoin näitä höpöjuttuja. Kukaan ei kirjoittanut naistenlehdissä, että vitusta lähtee tunto, alkaa sattua eikä puhettakaan luistosta ilman limaisia liukkareita, orgasmia ei saa edes yksin, eikä ikinä ole rauhaa muuhun kuin surkeisiin pikasalapanoihin. Niin että seksistä kannattaa ottaa ilo irti ennen lastentekoa.

Voi sinua. Pitäisikö käydä gynellä? T. 48 v, jolla seksi parempaa kuin koskaan aiemmin. Tuntoaisti myös parempi. Saatan saada yhdynnässä 10 orkkua. Olen ruvennut myös ejakuloimaan ja g-piste on löytynyt. Olen todellakin paljon estottomampi ja rennompi ja sinut kroppani kanssa. Tiedän mistä nautin ja osaan tyydyttää myös kumppanini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi