Ihan kamala ahdistus ulkonäköni takia.
Vasta nyt alan tajuta miten kamala tankki olen. Voin vaan kuvitella todella ylipainoisten tuskan ja ahdistuksen. Melkein haluaisin kuolla oman ylipainoni takia. Olen joo laihduttanut, mutta se on tuskaisen hidasta. Pelkään koko ajan lihovani. Olen sairaanloisen pakkomielteinen. Ihan heti en siis tajunnut miltä näytän tai tajusin, mutta suljin asian mielestäni. Nämä ahdistukset tulee aina kun alan tiedostamaan läskeyteni. Välillä saatan uskotella itselleni, että näytän ihan hyvältä. Älkää hoikat ikinä lihotko. Tämä on painajaista.
Kommentit (5)
Tsemppiä. Parhainta mitä on tehdä on hyväksyä tilanne ja kiittää vaan itseään jatkuvasta edistymisestä. Inhoaminen ja ahdistuminen aiheuttaa vaan hankaluutta laihtumiseen. Ja kyllä sä kuten muutkin tulet laihtumaan :)
t. entinen ylipainoinen, nykyisin normaalipainossa.
Läskin saa sentään laihdutettua pois. Minä olen helvetin rumakasvoinen eikä minulla ole rahaa plastiikkakirurgiin. Perheeni vuoksi en voi siirtyä käyttämään burkhaa eli on vain kärvisteltävä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:14"]Tsemppiä. Parhainta mitä on tehdä on hyväksyä tilanne ja kiittää vaan itseään jatkuvasta edistymisestä. Inhoaminen ja ahdistuminen aiheuttaa vaan hankaluutta laihtumiseen. Ja kyllä sä kuten muutkin tulet laihtumaan :)
t. entinen ylipainoinen, nykyisin normaalipainossa.
[/quote] Minulle ei riitä normaalipainoon pääseminen. Haluan ihannepainoon. Uskoakseni se on minulla 54kg, siihen on siis 14kg matkaa. En kestä, se on paljon se. Pitkä ja raskas matka siis tulossa. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:22"]Läskin saa sentään laihdutettua pois. Minä olen helvetin rumakasvoinen eikä minulla ole rahaa plastiikkakirurgiin. Perheeni vuoksi en voi siirtyä käyttämään burkhaa eli on vain kärvisteltävä.
[/quote] No en minäkään mikään kaunotar ole. Välillä jopa ruma. Onneksi ei kukaan ole sanonut niin. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:07"]Vasta nyt alan tajuta miten kamala tankki olen. Voin vaan kuvitella todella ylipainoisten tuskan ja ahdistuksen. Melkein haluaisin kuolla oman ylipainoni takia. Olen joo laihduttanut, mutta se on tuskaisen hidasta. Pelkään koko ajan lihovani. Olen sairaanloisen pakkomielteinen. Ihan heti en siis tajunnut miltä näytän tai tajusin, mutta suljin asian mielestäni. Nämä ahdistukset tulee aina kun alan tiedostamaan läskeyteni. Välillä saatan uskotella itselleni, että näytän ihan hyvältä. Älkää hoikat ikinä lihotko. Tämä on painajaista.
[/quote]
Tiedän tunteen..on helvetillistä.