Kuinka monen kanssa olet harrastanut seksiä
Ja oletko mies vai nainen + ikä. Olen 25 ja 6 kanssa.
Kommentit (64)
Tasan tarkkaan vain yhden miehen kanssa joka on nykyisin kihlattuni.
Se myönnätteköön että nykyistä kihlattua ennen tuli yhden miehen kanssa kokeiltua suuseksiä.
En ole koskaan tykännyt yhdenillanjutuista enkä ole sitä omaksi jutukseni kokenut.
Mies 27 ja noin 30. Ekan kerran puskassa syksyllä 2003
N29 ja kuuden kanssa. Kaksi niistä rakkaudesta, loput yhdenillan suhteita....
1, M41, neljä lasta on tuloksena. Jos muu kuin yhdyntä lasketaan, sitten nuoruudesta nousee neljään.
Viidennen jälkeen lopetin laskemisen joten sanotaan viisi :D 30- vuotias nainen
Nainen 27v ja neljän kanssa. Enempää toivottavasti ei tule koska nykyisen kanssa ollaan menossa naimisiin ens kesänä.
Nainen 26 ja viiden. Toivotaan että jää tähän
Yhden kanssa. Olen TODELLA ujo 26 v nainen :( kateeksi käy teidän ja varsinkin itseäni nuorempien panojen määriä...
Olen 27-vuotias nainen ja pannut 5 miehen kanssa. 2 niistä haluaisin unohtaa, hävettää tosi paljon koska myöhemmin silmät avautuivat. Karseita pelimiehiä ne. Loput kolme sellaisia joihin olen silloin ollut aivan lääpälläni.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:58"]Yhden kanssa. Olen TODELLA ujo 26 v nainen :( kateeksi käy teidän ja varsinkin itseäni nuorempien panojen määriä...
[/quote]
Älä kadehdi, laatu on tärkeämpää kuin määrä. Suurin osa hyvistä miehistä arvostaa sinua sitä enemmän, mitä pienempi numerosi on. :)
4. menossa, täytän ensi kuussa 26 ja nainen olen. Tuossakin on kyllä yksi liikaa...
2, ja oon 15 tyttö