Oletteko sitä mieltä ettei ruma tai tavallinen mies ansaitse kaunista naista?
Vähän tulee sellainen fiilis teidän kommenteista.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan ihmiset pariutuvat ulkonäöltään samantasoisen kanssa.
Tämä!
Kaunis nainen pariutuu komean miehen kanssa.
Moni huonoitsetuntoinen nuori tyttö päätyi ennen narsististen ja rumien hyväksikäyttämiesten puolisoiksi. Nykyään tyttöjä ei enää yleensä yritetä nujertaa nöyräksi pienestä pitäen. Niinpä rumat ja itsekkäät miehet jäävät vaille kaunista naista. Tämä toki on näiden miesten mielestä huutava vääryys.
Normaalit vaatimattoman näköiset miehet kyllä pystyvät rakastumaan vaatimattoman näköiseen naiseen ja olemaan onnellisia.
Se, että joku kokee olevansa oikeutettu tai ansaitsevansa kauniin puolison paljastaa henkilöllä olevan narsistisia piirteitä. Suhteessa tällaisella on vain oikeuksia ja puolisolla vain velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruma saa rahalla rakkautta
Ja sitten mammat säälivät naista kun on valinnut vanhan ruman varakkaan ukon. Tuskin kukaan sen naisen ohimolle mitään pistoolia on laittanut...
Säälittää kun nainen joutuu pnemaan ko miehen kanssa: vanha rupsahtanut ukkeli, jolla ei seiso.🤮🤢
Nämä ovat ihan parhaita! Viiden vuoden kuluttua valittavat sitten, kuinka kamala luonne sillä prinsessalla on. Kaikki vanhenevat, joten paras totutella siihen ajatukseen, että vain luonteella on merkitystä.
Jos joku miljonäärimies saa esittelykappaleen, niin se nainen on sitten päättänyt käyttää sen ainoan elämänsä mielistelyyn. Ei käy kumpaakaan kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinhan te miehet hoksaisitte, että naisia "saa" ihan muilla asioilla kuin ulkonäöllä tai varallisuudella. Itsevarmuus, hyvä huumorintaju ja siisteys riittää.
Kukaan Vauva-mammoista ei hyväksyisi pitkäaikaistyötöntä oli hän sitten kuinka muuten itsevarma siisti ja maailman hauskin mies siinä samalla.
Nyky-Suomessa on melko vaikea olla pitkäaikaistyötön, jos ei ole jotain terveydellistä ongelmaa, reilusti yli viidenkympin ikää tai muuta koulutusta kuin peruskoulu. Pätkätöitä, harjoitteluja ja vastaavia kyllä saa jossain vaiheessa.
Ei kukaan ANSAITSE ketään. Outo kysymys. Ei nainen ole mikään palkankorotus, mikä ansaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinhan te miehet hoksaisitte, että naisia "saa" ihan muilla asioilla kuin ulkonäöllä tai varallisuudella. Itsevarmuus, hyvä huumorintaju ja siisteys riittää.
Kukaan Vauva-mammoista ei hyväksyisi pitkäaikaistyötöntä oli hän sitten kuinka muuten itsevarma siisti ja maailman hauskin mies siinä samalla.
Kukaan Vauva- ukkeleista ei hyväjsyisi yh- äitiä, oli hän sitten kuinka muutenitsevarma, siisti ja maailman hauskin nainen samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siisyeyskö tekee miehestä valioyksilön? Kyllä minusta kuuluu ihan perusasioihin, että mies pitää siisteydestään huolen. Käy suihlussa, käyttää dödöä, pesee hampaat,vaihtaa puhtaat vaatteet jne.
Ei pariutuminen ole mitään ansaintaa. Kumpikin osapuoli tuntee vetoa toiseen ja päättää pariutua. Jos olet ruma, niin harvempi tuntee sinuun vetoa. Eli on todella epätodennäköstä että saisit kauniin ja tavoitellun naisen. Ne rikkaat komistukset tulee nappaamaan ne käytännössä aina nenäsi edestä. (Otin rahan mukaan tähän siksi, että olen huomannut että mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän arvostaa miehen hyvätuloisuutta).
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä aina mene ihan noinkaan. Yleensä ulkonäön pitää olla riittävä, jotta noista asioista aletaan edes ottamaan selvää. Mitä kauniimpi nainen, sitä korkeammalla se rima ulkonäön suhteen on. Poikkeukset tietysti vahvistavat säännön.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tajunnut tuon jo ajat sitten. Oon se tavallisennäköinen 167cm amis mies, en varakas ja se munakin keskivertoa pienempi. Mut kun ei sillä ole mitään merkitystä. Olen saanut 100 eri naista, eikä mulle ole koskaan nainen edes maininnut mitään noista asioista. Aina on riittänyt että on tultu hyvin juttuun, on ollut molemmilla kivaa, ja se tärkein, ensimmäinen kysymykseni ei ole ollut että tykkäätkö seksistä... M33v
Miksi ruma ja tavallinen mies kuvittelee, että saisi kauniin naisen. Ja ei niitä naisia "ansaita". Eikö sitä rumaa ja tavallista miestä itseään häiritsisi se tasoero. Tyydy vaan siihen rumaan ja tavalliseen naiseen niin elämä on mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitat siis, että itse rakastaisit, jos ruma, miljardööri homo tai mummo tarjoaisi tarpeeksi ison tukun rahaa?
Aika keposesti käytetään sanaa rakkaus, vaikka kyseessä yleensä lähinnä molemmin puolisesta hyväksikäyttöjärjestelystä eikä todellakaan rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ap jos se kaunis nainen ei sinuun ihastu niin se on voivoi
Minulla nyt sattumoisin sattuu olemaan kaunis nainen ja monille tämä näyttää olevan ongelma. Kuka toi nyt luulee olevansa jne.
Ja ongelma on miehille sekä naisille.
T. Ap
Tässä nyt kuulosti että nainen on sinulle joku palkinto.
Ei kukaan ansaitse mitään. Jos joku nyt sattuu tykästymään niin se on suuri ihme. Jos suhteessa on kaksi ihmistä jotka pitää toisistaan oikeasti niin sehän on jo hyvin erikoista ja voi pitää itseään erittäin onnekkaana ja etuoikeutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä aina mene ihan noinkaan. Yleensä ulkonäön pitää olla riittävä, jotta noista asioista aletaan edes ottamaan selvää. Mitä kauniimpi nainen, sitä korkeammalla se rima ulkonäön suhteen on. Poikkeukset tietysti vahvistavat säännön.
Täytyy tässä vaiheessa muistaa, että on kahdenlaisia ihmisiä: ulkonäkökeskeisiä ja ei-ulkonäkökeskeisiä. Eli teidän ulkonäkökeskeisten poikien on ymmärrettävä, että se nainen voi samoilla oikeutuksilla olla yhtä ulkonäkökeskeinen teidän suhteenne. Vaikeampi on löytää kaunista naista, jolle on opetettu koko elämänsä hänen olevan kaunis ja sen olevan tärkeä piirre ja joka olisi sittenkin ei-ulkonäkökeskeinen ja haluaisi kuitenkin sen ulkonäkökeskeisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitat siis, että itse rakastaisit, jos ruma, miljardööri homo tai mummo tarjoaisi tarpeeksi ison tukun rahaa?
Aika keposesti käytetään sanaa rakkaus, vaikka kyseessä yleensä lähinnä molemmin puolisesta hyväksikäyttöjärjestelystä eikä todellakaan rakkaudesta.
Toi nyt on vähän liukuva skaala. Ei toki mikään täysin vastenmielinen tapaus noin vain onnistuisi.
Esim tutkimusten mukaan 10 tonnia vastaa 1cm. Eli 165cm mies joka tienaa 250 tonnia vuodessa on samanarvoinen kuin 185cm joka tienaa 50 tonnia.
Joku ruma, lihava, kalju, lyhyt ukko joutuu jo olemaan miljardööri saadakseen nuoren mallivaimon. Ja on esimerkkejä siitä että näin se todellakin menee esim ecclestone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jos se kaunis nainen ei sinuun ihastu niin se on voivoi
Minulla nyt sattumoisin sattuu olemaan kaunis nainen ja monille tämä näyttää olevan ongelma. Kuka toi nyt luulee olevansa jne.
Ja ongelma on miehille sekä naisille.
T. Ap
Ongelma on vain sinulla,ei muilla.
On eri asia saada kaunis nainen kuin onnistua pitämään se.