Ihastus ei vastannut fb-viestiin :(
Nyyh. Laitoin ihastukselle viestiä pari päivää sitten Facebookissa. Hän näki viestin melkein samantien muttei ole vastannut mitään vieläkään, vaikka ollut monta kertaa onlinessakin. :( meinaaks tää nyt, ettei se halua olla mun kanssa tekemisissä lainkaan? Vai voiko olla joku muu syy? :/
asutaan samassa opiskelija-asuntolassa ja törmäillään aina välillä sen tiloissa. Pari viikkoa sitten oltiin juhlimassa ja juttelin hänelle. Hän jutteli takaisin ihan mielellään, oli minusta ihan mukavaa ja sen jälkeen on aina tervehtinyt jos ollaan nähty ja hyväksyi mun kaveripyynnönkin Facebookissa. Nyt sit ei kuitenkaan vastannut mitään? :( pitäisikö vain unohtaa koko tyyppi? Miten käyttäydyn jos tulee asuntolan rapussa tms. vastaan? Viitsinkö enää edes tervehtiä, jos ei kerran halua olla tekemisissä mun kaa? :/
Kommentit (23)
Samaa ihmettelen minäkin yhden herra T:n osalta, että mitä vittuakun kuitenkin ainut jonka kanssa viettää vapaa-aikaansa on minä.. tulee tosiaan olo että olen jotenkin rasittava, kamala tai tylsä :/ aina joka perjantai kun jo luulee ettei enää nähdä viesti kilahtaa perjantai iltana ja sitten ollaankin jo kuin kaikki olisi kohdallaan. Hämmentävää.
Tsemppiä ap :) jatka moikkaamista ja oo ihan normaali häntä kohtaan. Ei taida olla kiinnostunut mutta ei tarkoita ettei voisi kiinnostua. Älä tyrkytä itseäsi kuitenkaan.
Teinipojat on ajattelemattomia