Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yhden lapsen jättää pois etelänlomalta??

Vierailija
16.06.2015 |

Olen lähdössä äitini ja kahden lapsen kanssa Turkkiin viikoksi, miehellä ei ole silloin lomaa ja hän ei anna 5-vuotiaan lähteä mukaan matkalle. Mielestäni tosi kurja kertoa pojalle että et nyt pääse mukaan lomareissulle, mieheni pelkää että hänelle sattuu matkalla jotain. Voi tietty sattuakin, mutta voi sattua täälläkin. Hän joutuisi jäämään mieheni äidin kanssa mökille jonne mies tulisi aina työpäivän jälkeen. Poika on kovin kiintynyt minuun ja meille tulisi varmasti ikävä toisiamme. Tottakai pääsisimme helpommalla kahden ison tytön kanssa, mutta uskon että lomalla häntä kaipaisimme ja minulla olisi huono omatunto ja huoli miten hän pärjää mökillä. Mies ei voi lähteä etelään mukaan. Miten toimisitte, neuvoja kaipailen..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota uusperheonnea. Mukavaa lomaa kaikille asianosaisille!

Vierailija
2/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna lähteä? Oletk jotenkin erityisen vastuuton? Mutta ota siltä kannalta, että tämä on nyt tyttöjen reissu ja pojan kanssa voit sitten suraavaksi tehdä jotakin kivaa. Mitä poika itse ajattelee asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies luota sun vastuulle lasta sitten kotonakaan?

Tässä painaa myös (ilmeisesti) pojan äidin sana, jos on uusperheestä kysymys. Päästäisikö hän poikaa sinun matkaan?

Vierailija
4/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei sitten välitä tyttäristään ollenkaan? Paljon suurempi riski Turkki on isommille tytöille kuin 5-vuotiaalle pojalle.

Vierailija
5/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ihan aviopari ja kaikki kolme lasta ovat omia lapsiamme. Ihmettelen kyllä miehen ajatusta tästä matkasta, hän pelkää että pojalle tapahtuu matkalla jotain ja hän joutuu turkkilaiseen sairaalaan etc. Hotelli on lapsiystävällinen, lasten uima-altaat ja leikkipaikat. Tulisi varmasti kova ikävä häntä kun näkisin muut lapset siellä. Mies myöntyi lopulta tähän matkaan kun otan vain tytöt mukaan. Halusin mummin viedä matkalle kun hän on meitä paljon auttanut, kuskannut lapsia ym. Nyt en tiedä mitä tehdä, olen ihan surkeana kun ajattelen että yksi lapsi jäisi pois reissulta. Miten ton miehen saisi ymmärtämään asian. Hän on itse joutunut jäämään pois matkoilta lapsena, kun äiti ja isosisko ovat reissanneet ympäriinsä..

Vierailija
6/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Vierailija
7/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa on ihan turvallista, hyvät lääkärit ja hyvässä hotellissa on hyvä hygienoa. Poika mukaan ehdottomasti!

Vierailija
8/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tekisi noin. Kaikki mukaan tai kukaan lapsista ei mukaan. Meillä ovat kulkeneet etelän reissuilla 1-vuotiaasta mukana ja hyvin on mennyt.

Vierailija
9/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kaikki mukaan tai ei ollenkaan. Poika kokee kuuluvansa ulkopuolelle perheestä, jos häntä ei oteta mukaan. Mitkä ovat isän motiivit? Onko poika hänelle tärkeämpi lapsi kuin perheen muut lapset? Voi hyvänen aika, 5 vuotias on kuitenkin jo iso poika ja varmasti osaisi nauttia reissusta.

Vierailija
10/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia on/olisi yksin miehen päätettävissä? Poika mukaan vaan! Omat lapseni ovat päässeet mummin ja tädin kanssa etelään ja vaikka tottakai takaraivossa on pelko, että mitä jos heille kaikille siellä käy jotain, niin ei se nyt onneksi kovin todennäköistä ole. Ja tosiaan, voi sitä kotonakin sattua. Itse en eriarvoistaisi omia lapsiani koskaan noin, ettei yksi pääsisi mukaan.

Vierailija
11/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat tosiaan ihan sen kuuloisesti kuin kyseessä olisi miehen lapsi eikä teidän yhteinen.

T: 11

Vierailija
12/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tehdä noin sen ikäisen lapsen kohdalla, joka jo ymmärtää asioita. 5-vuotias ymmärtää oikein hyvin, että nyt äiti vie siskot jonnekin kivaan paikkaan, jonne hän ei pääse. Mikä trauma!

Vierailija
13/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä jätetä pois matkalta! Joko kaikki lapset lähtevät tai sitten ei kukaan.

Vierailija
14/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita, ettet sinä puolestasi hyväksy, että poika on vanhuksen kanssa mökillä. Mitä vain voi sattua, vanha ihminen saa vaikka jonkin kohtauksen ja poika on oman onnensa nojassa! Mies ottakoon lomaa poikaa vahtiakseen, jos on noin tarkka.

Vierailija
15/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, kesäprovo :)

Vierailija
16/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ootte ihania! Vahvistatte mun päätöstä ottaa lapsi mukaan. En mitenkään voisi antaa itselleni anteeksi jos hänelle jäisi tästä joku trauma. Ei mies varmaan voi yksin näin päättää..

Vierailija
17/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kesäprovo ei ole kyseessä, valitettavasti ihan totta.. ap

Vierailija
18/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Lomailee Turkissa

>Ei edusta valkoroskaa

Valitse toinen.