Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te jotka työskenetelette toimistoissa

Vierailija
16.06.2015 |

mikä teitä häiritsee eniten toimistonne siivouksessa /puhtaudessa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt päästään taas haukkuu siivoojat.. hohhoijaa

Vierailija
2/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sottainen vessa, käytettyjä käsipyyhkeitä aina iso vuori, hiuksia lattialla yms.

Ja siivoojalla on aina ollut aikaa istuskella tauoilla ja lärpättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeita ovat perkeleet, haukkujat meinaa

Vierailija
4/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis tauta tietoa, keräilen vain yleisesti tietoa aiheesta. Itse en ole haukkumisien kannalla, mutta haluan kuulla mitä ihmise ajattelevat toimistojensa siisteydestä. ap

Vierailija
5/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua oikeastaan haittaa mikään.

Kahvihuoneen keittonurkka on välillä aika sotkuinen, kun ihmiset ei laita niitä mukejaan tiskikoneeseen.

Vierailija
6/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:12"]

niin siis tauta tietoa, keräilen vain yleisesti tietoa aiheesta. Itse en ole haukkumisien kannalla, mutta haluan kuulla mitä ihmise ajattelevat toimistojensa siisteydestä. ap

[/quote]

taustatietoa ja ihmiset.. anteeksi, olen kuumeessa niin en osaa edes kirjoittaa.

Vierailija
7/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toimisto ainakin on niin kiiltävä ja aina puts plank, että ihan nolottaa kun sieltä saapuu kotiin, jonka siisteystilanne on, no, vähän niin ja näin...

Arvostan teitä, siivoojat!

Vierailija
8/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Vierailija
9/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiat nurkista pölyä täynnä. Keskilattiat puhdistetaan jollain kuivamopilla eli lika ei lähde. Vessanpöntön renkaan alla likaa jne.

Vierailija
10/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten se, että ne sopimukset siivousfirman kanssa on tehty niin huonosti ja halvalla, että siivoojat eivät voi tehdä kuin parhaaksi näkevät ja saisivat käyttää omaa järkeään.
Se firma missä meillä oli oma siivooja oli tosi kivaa. Ensinnäkin hän oli meidän työkaveri siinä missä kollegatkin, hänen kanssaan pystyi sopimaan, että minä päivänä hän tulee pyyhkimään pölyt pöydältä kunnolla kun saan pöydän tyhjennettyä. Hän osasi tyhjentää roskat silloin kun siellä oli roskia eikä yhden post it lapun takia vaihda koko pussia.

Vierailija
11/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä oikeastaan mikään. Pölyä saattaa kertyä välillä työpöydälle, mutta osaan siivota sen kyllä itsekin ohimennen, en kyllä tiedä edes kuuluuko se siivojan tehtäviin tässä paikassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi