Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alatukivarsien puslien vaihto korjaamolla 250e. Onko tuo liikaa?

Vierailija
07.02.2022 |

Kyseessä Ford Focus.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osat halvat, mutta tikkuinen homma vaihtaa itse. Minkä arvoiseksi laskisit työhön käyttämäsi vapaa-ajan? Itse maksaisin hymyssä suin tuon 250 euroa.

ja löytyykö tarvittavat ja riittävän hyvät työkalut ja kannattaako yhden kerran takia sijoittaa?

Hylsysarja 30euroa, lukkopihdit saa kympillä jumiutuneiden pulttien avaamiseen, jakari kympin. Ei maksa paljoa.

Vierailija
22/30 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osat halvat, mutta tikkuinen homma vaihtaa itse. Minkä arvoiseksi laskisit työhön käyttämäsi vapaa-ajan? Itse maksaisin hymyssä suin tuon 250 euroa.

ja löytyykö tarvittavat ja riittävän hyvät työkalut ja kannattaako yhden kerran takia sijoittaa?

Hylsysarja 30euroa, lukkopihdit saa kympillä jumiutuneiden pulttien avaamiseen, jakari kympin. Ei maksa paljoa.

Lukkopihdeillä ja jakareilla et niitä jumipultteja muuten availe...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa maksaa 89eur ja työ veroineen melkein 200eur. On kallista melkeen 200 euron tuntiveloitus helposta hommasta. Kannattaa kysellä muualta hintoja ja googlettaa.

https://www.motonet.fi/fi/tuote/177297/Alatukivarsi-mm-Focus-04-06-oike…

Näytä malliesimerkki miten tunnissa teet tuon homman.

11 minuuttia kestää opetusvideolla.

Vierailija
24/30 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä itse vaihtamaan osia tuonne lumiselle parkkipaikalle auton alle. Voi olla että pultit on hieman ruosteessa eli jumissa.

Vierailija
25/30 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukkopihdeillä ja jakareilla et niitä jumipultteja muuten availe...

Kyllä vaan availen. Aina on tähän asti auennut pyöristyneimmätkin ruosteiset pultit.

Vierailija
26/30 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneppä itse vaihtamaan osia tuonne lumiselle parkkipaikalle auton alle. Voi olla että pultit on hieman ruosteessa eli jumissa.

Siellä hangessako ne korjaamotkin hommansa tekee? Hohoo. Eikö voi vuokrata teese-itsehallia. Hohoo. ;) On taas valohoitajat myymässä ylihintaisia korjauksiaan.

Vierailija
27/30 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailuta 

autojerry.fi

Vierailija
28/30 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa itsesi vammanen

Vierailija
29/30 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda itse. Puslat ei maksa paljon paskaakaan.

Tyttären relluun pitäisi vaihtaa molemmat.

Eivät maksa kuin reilun kympin kappale mutta kun ovat nykyaikaista prässättyä mallia niin alatukivarret pitää irrottaa että ne saa hydrauliseen prässiin jota minulla ei edes ole.

Lisäksi joku poikittaispalkki pitää irrottaa että alatukivarsiin pääsee käsiksi.

onneksi löysi korjaamon joka teki vaihdon 230€ hintaan.

Vierailija
30/30 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks koiranluu amerikankielellä koiranluu vai onko sillä joku oma nimitys ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä