Voiko miehelle ostaa lahjaksi hyvä akkuporakoneen tai vastaavan työkalun?
Mitä merkkejä niitä olisi ja hei voiko ylipäätään ostaa miehelle jotain noin "käytänöllistä" lahjaksi?
Kommentit (24)
Mies toivoi kerran Makitan porakonetta lahjaksi ja sen saikin. On ollut tyytyväinen.
osta sille motonetinlahjakortti :)
Voi. Ostin miehelle joskus Dremelin kaikkine härpäkkeineen ja hyvin tyytyväiseltä vaikutti.
Olen ostanut lähinnä vain tuon tapaisia käytännöllisiä lahjoja porakoneista ajokenkiin, aina on ollut mieluisia ja esille ottaessaan vuosienkin päästä saattaa sanoa "tämmöisenkin hyvän oot ostanut mulle silloin".
Olen kiinnittänyt huomiota mitä juttuja mies kaupassa kattelee ja kysynyt ohimennen onko toi hyväkin, ja laittanut sitten korvan taakse ja ostanut jonain vuonna just sen tuotteen.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:49"]
Voi, hyvin.
[/quote]
Naiselle ei voi ostaa silti imuria? Molemmilla tehdään kotitöitä tietääkseni?
Älä mitään Motonetin lahjakorttia osta vaan johonkin ihan oikeaan työkaluliikkeeseen. Ja vähintään 500 euron lahjakortti, ne oikeasti kunnolliset työkalut eivät ole mitään halpoja.
Ei voi, jollet halua olla seksisti ja vihjata että miehen paikka on akkuporakoneen ja höyläpenkin välissä.
T. maskulinisti
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:00"]
Ei voi, jollet halua olla seksisti ja vihjata että miehen paikka on akkuporakoneen ja höyläpenkin välissä.
T. maskulinisti
[/quote]
Lol :D
Voi, jos mies toivoo sellaista. Ai että olen kateellinen tuosta nelosen ostamasta Dremelistä, voi kun joku hankkisi sellaisen minullekin.
Tykkäisitkö kattilasta tai sähkövatkaimesta miehen antamana lahjana? Mieti tarkasti.
olen antanut leatherman-setin , erittäin tarpeellinen ja tykätty on ollut.
Annoin 40-v lahjaksi ja siihen tehtiin kaiverrus.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:03"]
Tykkäisitkö kattilasta tai sähkövatkaimesta miehen antamana lahjana? Mieti tarkasti.
[/quote]
Minä tykkäisin. Sähkövatkaimeni on ostettu halpakaupasta 20 vuotta sitten, kun muutin pois kotoa, ja minua kiinnostaisi semmoinen keraaminen kattila, joita telkussa mainostetaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:56"]
Voi, hyvin.
[/quote]
[/quote]
Ei ne nyt silti ole ihan verrannollisia. Paitsi tietysti jos nainen toivoo imuria.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:06"]
Voi, hyvin.
[/quote]
[/quote]
Ei ne nyt silti ole ihan verrannollisia. Paitsi tietysti jos nainen toivoo imuria.
[/quote]
Miksi ei ole? Akkuporalla tehdään talossa arkihommia ja töitä. Sitäpaitsi ei AP sanonut, että mies toivoi akkuporaa.
Onko nyt siis kyse sun miehestä? Me ostettiin yhtenä isänpäivänä veljeni kanssa (opiskelijoita kun oltiin) isällemme lahjaksi just akkuporakone mitä oli toivonut. Selkä kun alkoi vaivaamaan niin ostettiin veljeni ja äitini kanssa hänelle lumilinko niin ei tarvi enää lumitöitä tehdä kolalla lykkien. Hän pitää kaikista eniten tuollaisista käytännöllisistä lahjoista
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:06"]
Voi, hyvin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi ei ole? Akkuporalla tehdään talossa arkihommia ja töitä. Sitäpaitsi ei AP sanonut, että mies toivoi akkuporaa.
[/quote]
No ei miehellekään pitdä mennä ostelemaan työkaluja, jos ei tiedä että niitä toivotaan.
Voi, hyvin.