Vierailija

Olisiko kenelläkään neuvoa hyvää, tehokasta ja kohtuuhintaista pölynimuria vaimolleni syntymäpäivälahjaksi? Mielellään sellainen, jossa ei tarvitse vaihtaa pussia lainkaan. Hintahaarukka n. 150-250 euroa.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Just tässä mietin yksi päivä, että kaikki mun lahjat on juuri tällaisia koko perheen hyödykkeitä. En vaan osaa pyytää lahjaksi mitään kivaa itselleni, niin sitten pyydän jonkun imurin, kun entisestä alkaa tehot loppua.

Vierailija
Vierailija
Minä ainakin olisin imuriin hyvin tyytyväinen!

Sama! Jos vaimo on erikseen pyytänyt imuria lahjaksi, niin miksi ei voisi sitä ostaa? Minä pyysin höyrypesuria. Ja sen sain.

Vierailija
Vierailija

Minä ainakin olisin imuriin hyvin tyytyväinen!

Mä ottaisin myös,jos mukana tulisi  vaikkapa lahjakortti,jolla mies sitoutuu imuroimaan seuraavaan syntymämpäivääni saakka. Muuten on tosi onneton syntymäpäivälahja,taloustavarat nyt yleensä on sellaisia jotka pitää muutenkin hankkia,lahjan on tarkoitus olla juuri saajalle häntä ajatellen valittu mukava yllätys.

Vierailija
Vierailija
Kysyn sen takia, että itselläni jonkinlainen pölyallergia ja saan oireita pölyisestä huoneesta.

Ap

No sitten osta imuri itsellesi vain.
-12

Vierailija
Vierailija

Kysyn sen takia, että itselläni jonkinlainen pölyallergia ja saan oireita pölyisestä huoneesta.

Ap

Kai tiedät, että jos on pölyallergia, ei saa imuroida liian usein. Siis saa imuroida korkeintaan kerran viikossa mutta ei joka päivä. Imurointi saa pölyt pöllyämään ja se pahentaa allergisen oloa.

Mitäs jos ostaisit robotti-imurin?

Vierailija
Vierailija

Ap

Osta sitten uusi imuri teidän monelpien käyttöön ja anna vaimolle oikea lahja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat