Millaiset nuo Valentinon Rockstud-"blogikengät" ovat jalassa?
Näitä Valentinon Rockstud-mallisia korkokenkiä näkee blogeissa silloin tällöin vaikka ne taisi olla huippumuodissa kesällä 2013, mutta onko kukaan ostanut tai sovittanut, miltä tuntuu jalassa?
Ajattelin vaan koska niitä saa pian monien maiden alennusmyynneistä alle puoleen hintaan ihan kuten viime syksynä, ja siksi koska en viitsi maksaa niistä normaalihintaa yli 700 euroa.
Ainakin kuvissa näyttävät ahtailta ja varpaat irvistävät niistä rumasti joten mietin että ostetaanko niitä vain merkin takia vai siksi että olisivat oikeasti mukavat jalassa?
Minun jalat kärsivät Louboutinin korkkareissa joita omistan kaksi paria eikä niitä pysty pitää jaloissa tuntia kahta kauempaa, vaikka minulla on matala, lyhytvarpainen ja kapea jalka eli sen puolesta noiden Louboutinien pitäisi olla minulle ihanteelliset kuten muutkin merkkikorkokengät koska ne eivät sovellu pitkävarpaiseen, rintavaan ja leveään jalkaan kuten ei myös Jimmy Choot joita olen sovitellut ja ne ovat olleet suht ok ainakin sovitustilanteessa.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:08"]
Viime aikoina ainakin Alexa, Kotirouva Dubaissa ja SS ovat ko. kengät hankineet, ja kovasti vakuuttelevat että ovat mukavat jalassa... tosin ainoastaan Alexalla taitaa olla stiletto-korko...
[/quote]
musta Alexa kyllä osti nimenomaan sen matalamman mallin, koska hänellä oli lainassa äitinsä stiletot ja koki ne liian korkeiksi itselleen. Kovasti on kyllä kehunut valitsemaansa kenkää.
[/quote]
Siis hetkinen, minkä väriset ne stiletot olivat? Voi olla että löysin niiden perusteella äitinsä instagramin, tai sitten se on vain sattumaa :)
Nuo Rockstud-korkkarit alkaa olla jo aika ohi, niitä näki viime ja toissa viikolla tuolla Rivieralla enää matalana sandaaliversiona.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:59"]
Nuo Rockstud-korkkarit alkaa olla jo aika ohi, niitä näki viime ja toissa viikolla tuolla Rivieralla enää matalana sandaaliversiona.
[/quote]
ne samat matalat sandaalit jotka Minttu Virtasella on nyt.
Riippuu tosiaan koron korkeudesta. Kitten heelit on mukavammat kuin stiletot.
Lesti rockstudeissa on melko kapea, joten jos omaa leveän suomalaisen lättäjalan, kannattaa kenkää käydä ns. leventämässä/venyttämässä ammattitaitoisella suutarilla. Näin olen tehnyt esim. Louboutineilleni, kivemmat jalassa kun kärkiosaa on hieman levennetty venyttämällä. Itse ei tosiaankaan kannata tätä sitten tehdä tai kallis kenkä saattaa mennä pilalle!
Hassua, että niin monet mainitsevat ostavansa italialaisista kengistä normaalia suuremman koon. Oma kokemukseni on täysin päinvastainen, sillä italialaiset kenkäni ovat kokoa 38-39 ja muut 39-40.
Minusta italialaiset kengät ovat lestiltään pidempiä mutta kapeampia. Otatteko te siis isomman koon sen takia, että saatte lisää mittaa leveyssuunnassa...?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:08"]
Viime aikoina ainakin Alexa, Kotirouva Dubaissa ja SS ovat ko. kengät hankineet, ja kovasti vakuuttelevat että ovat mukavat jalassa... tosin ainoastaan Alexalla taitaa olla stiletto-korko...
[/quote]
musta Alexa kyllä osti nimenomaan sen matalamman mallin, koska hänellä oli lainassa äitinsä stiletot ja koki ne liian korkeiksi itselleen. Kovasti on kyllä kehunut valitsemaansa kenkää.
[/quote]
Minkä kokoinen jalka hällä mahtaa olla pituuteensa nähden, koska jalkansa näyttää todella isolta ainakin Luputtimissa ja noissa Valentinon korkeammissa?