Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko keskeytetystä yhdynnästä ovulaation aikana tulla raskaaksi?

redmermaid
07.02.2022 |

Oviapäivänä sekä oviksen jälkeen harrastettiin keskeytettyä yhdyntää. Mitkä, on todennäköisyydet? Olen ollut aiemmin raskaana, joka päättyi keskenmenoon. Mulla samat oireet ennen plussaaa. Kova kylmyys, nuha, uskomaton väsymys sekä vatsa toimiii jopa kaksi kertaa päivässä, joka ei ole mulle normi juttu. Raskaus ei ole suunniteltu, sillä en usko, että ajankohta on hyvä, koska toivun edelleen vaikeista asioista. Tietenkin, vastuumme kantaisimme, sillä olemmehan ihan reilusti aikuisia sekä muuten kaikki asiat kunnossa. Asiallisia kommentteja, kiitos.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutippa sisältää siittiöitä jotakin ykkösmiljoonia, joten vaikea pelkästään siitä on kenenkään raskaaksi tulla. Toisaalta jos miehellä on putkissa vielä tuoretta tavaraa edelliseltä p*nolta, niin raskauden riski on huomattavasti isompi. Sitten jos viivytellään liian pitkään ja perille pääsee yksikin ruiskaus täyttä tavaraa niin riski raskaudesta onkin jo tuhatkertainen.

Tämäkin tieto oikeasti löytyy sieltä biologian kirjoista...

Vierailija
22/28 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako vastuunkanto sulle sitä, että teet abortin, jos olet raskaana?

Totta kai. Se on kuin sukat vaihtaisi, rutiinia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epätodennäköistä, mutta mahdollista, että olet raskaana. Älä harrasta keskeytettyä, älä edes rytmimenetelmää, jos vauva ei ole toivottu.

Vierailija
24/28 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aborttia tekemässä. Meillä hyvät työt sekä ihana lähipiiri. Kaikki on ok, mutta ei ollut suunniteltu. Lapsia olen aina halunnut. Aina. Keskenmeno oli traumaattinen. Luulen, että oisin jopa iloinenkin raskaudesta, mutta edellinen raskaus oli kamala, jota en toivo kenellekkään. Mulla on suuri pelko, koska edellinen raskaus tuhosi mut sisäisesti. Jos on plussa, niin olen kyllä mahdollisimman paras äiti lapselleni, sekä minulla on upea kumppani. Minulla on todella sekavat tuntemukset, kuten varmaan huomaattekin.

Vierailija
25/28 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

redmermaid kirjoitti:

Tiedän kyllä, että mahdollisuus on erittäin suuri, mutta ehkä hain kielteisiä vastauksia parantamaan huonoa oloani. Olen tyhmä tiedetään!!

Raskaaksi tuleminen ilman sp*rmaa ei ole erityisen helppoa. Olen harrastanut keskeytettyä useamman partnerin kanssa aivan surutta. Teknisesti oikea vastaus löytyykin jo kahdesta viestistä yllä, mutta tämä vielä rohkaisuksi.

Vierailija
26/28 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

redmermaid kirjoitti:

Tiedän kyllä, että mahdollisuus on erittäin suuri, mutta ehkä hain kielteisiä vastauksia parantamaan huonoa oloani. Olen tyhmä tiedetään!!

Raskaaksi tuleminen ilman sp*rmaa ei ole erityisen helppoa. Olen harrastanut keskeytettyä useamman partnerin kanssa aivan surutta. Teknisesti oikea vastaus löytyykin jo kahdesta viestistä yllä, mutta tämä vielä rohkaisuksi.

Oletko itse steriili? Vai miehet?

Vierailija
27/28 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touhutipoissa ei ole siittiöitä mutta en silti luottaisi keskeytettyyn jos raskaus olisi hyvin ei-toivottu asia. Mies ei välttämättä osaa tekniikkaa, keskeyttää esim liian myöhään tms. Me mentiin vuosia tällä menetelmällä onnistuneesti ilman raskauksia mutta raskaus ei olisi myöskään ollut katastrofi.

Näin meilläkin. Useampi vuosi mentiin näin eri syistä. Pari kertaa varmaan jopa karkasi siemennestettä, vaikka ei vielä orgasmia. Lapsi oltais otettu, jos olis sattunut tulemaan. Molemmat oltiin epävarmoja halutaanko lisää lapsia. Ehkä myöhemmin ajateltuna toimi meillä liian hyvin.

Vierailija
28/28 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin ihan miettimään onko tämä aloitus provo. Nää jutut opetetaan jo yläasteen biologiantunneilla. Kyllä aikuisen naisen nää jutut pitäisi tietää.

Yläasteen? Missä myöhäisherännäisten peruskoulussa sinä olet käynyt? Meidän kutoselle nämä asiat opettiin jo vitosella. Yläkoululaisten kohdalla ollaan jo auttamatta myöhässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän