En halua töihin hoitovapaalta
Kuopus olisi 1,5 vuotias kun olen luvannut palata takaisin. Kurkkua kuristaa ja itkettää ajatus paluusta tylsään toimistotyöhön. Kotona on ollut ihanaa ja homma toimii kun on toinen vanhemmista koko ajan hoitamassa kotia ja lapsia. Kun menen töihin pitää kahden pienimmän mennä hoitoon eli maksut tulee olemaan 540 euroa. Mun palkasta jää näiden jälkeen sellainen 1200. Erotus kotihoidontukiin on noin 700-800. Onhan se tavallaan paljon muttei mun mittapuulla kuitenkaan sen arvoista että illat menee taas kiireisiksi, isommat tulee koulusta tyhjään kotiin yms. Puhumattakaan siitä että pienet joutuu vieraalle hoitoon. Miten saan miehenkin uskomaan että ei mun ole vielä järkeä mennä töihin vaan odottaa esim siihen että toiseksi pienin menee kouluun ensi vuonna?
Kommentit (6)
No älä mene vielä. On niitä sivutöitä mistä voi tienata vähän.
T. Saman ikäisen keikkaileva kotiäiti
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:45"]No älä mene vielä. On niitä sivutöitä mistä voi tienata vähän.
T. Saman ikäisen keikkaileva kotiäiti
[/quote]Saako kysyä mitä keikkatyötä teet?
Ei kannata mennä jos ahdistaa. Menen töihin maaliskuussa, tyttö silloin 2v, heti alkoi kaduttaa. :( Ehkä se meneekin ihan hyvin...ainakin hänellä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:45"]No älä mene vielä. On niitä sivutöitä mistä voi tienata vähän. T. Saman ikäisen keikkaileva kotiäiti [/quote]Saako kysyä mitä keikkatyötä teet?
[/quote]
Moi
Hoitoalalla olen.
Aiemmin on tullut tehtyä vaikka toimistosiivouksia tai otat hoitolapsia teille.
Mites osittainen hoitovapaa? Kannattaa tutustua.
Elä mene vielä töihin. Kerkiät kyllä myöhemmin