Hammaslääkäri ja hammasteknikko patistavat vedätytttämään loput hampaat pois
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa. Taivaan valtakunnassa saat uudet helmiäishampaat.
Sä jaksat toivoa mun kuolemaani. Ap
Sinähän olet ollut jo puolitoista vuotta ilman alahampaita ja ylhäälläkään ei montaa ole. Miten oikein olet voinut pärjätä ilman purukalustoa noin kauan? Mitä pystyt syömään? Hoida nyt hemmetti soikoon se asia kuntoon.
Itsehän olet sitä omaa kuolemaasi täällä toitottanut vuosikausia. Ja eikös ne hampaat jo yhden kerran poistettu....kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä jaksat toivoa mun kuolemaani. Ap
En suinkaan. Itsehän sä olet sitä niin kovasti toivonut ja aamulla kerroit, että toiveesi ehkä olisi vihdoin toteutumassa.
Sä oot ihan mahdoton tapaus 😖 Välillä sulta on vedetty hampaat ja tekarit tulossa ja välillä taas ei. Yritä nyt jo päättää, että miten se oikein menee 🙄
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet ollut jo puolitoista vuotta ilman alahampaita ja ylhäälläkään ei montaa ole. Miten oikein olet voinut pärjätä ilman purukalustoa noin kauan? Mitä pystyt syömään? Hoida nyt hemmetti soikoon se asia kuntoon.
Mä toivon vielä saavani jollain konstilla implantit. On vaikea uskoa, että proteesit pysyvät kuivassa suussa. Ap
Onneksi sä aina saat sen, mitä toivotkin. Hienon työpaikan, loman aruballa ja oman sinisen talon. Kyllä siinä yhdet implantit helposti tulee joukon jatkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon vielä saavani jollain konstilla implantit. On vaikea uskoa, että proteesit pysyvät kuivassa suussa. Ap
Kuivassahan ne parhaiten pysyy. Siihen on liimaakin.
Ammattivalittaja on sitten taas kerran kokenut ihmeparantumisen. :)
Hampaattomat ovat kaikista halutuimpia suihinottajia. Noudata siis ohjetta!
Siis puidaanko tällä palstalla oikeasti vuosia jonkun purukalustoasiaa?
Melkoista asialle omistautumista, sanon minä.