Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleensä vanhemmat lapsensa luokan vanhempien whatsapp ryhmässä?

Vierailija
07.02.2022 |

Onko yleensä jokaisella luokalla sellainen?
Mietin kun en ole nyt ylä-asteen aikana kertaakaan päässyt vanhempainiltaan niin en tiedä onko sellaista meillä, tai onko yleensäkään tapana sellaista perustaa. Lapsen ala-asteen aikana meillä ei ainakaan sellaista ollut.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin.

Vierailija
2/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mun kummankaan lapsen luokalla ei ole vanhempien whatsapp-ryhmää. Esikoisen edellisen opettajan aikana oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minulla ei ole WhatsAppia.

Vierailija
4/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen luokalla ei ole. Enkä kyllä edes sellaista kaipaa.

Vierailija
5/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tuollaista ryhmää

Vierailija
6/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Ihan kätevä olemassa, jos tarvitsee saada yhteys jonkun luokkatoverin vanhempiin.

Ja jotain leirikoulurahoituksia sun muita siellä suunnitellaan myös.

Vierailija
7/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, minulla ei ole WhatsAppia.

Mulla sama, mutta lapsilla on on oma ryhmä. Kyselevät siellä läksyt jos poissaoloja yms. Siellä on myös opettaja.

Vierailija
8/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun tietääkseni ole, jonkinlainen vanhempainyhdistys, mutta ei me paljon mitään tehdä.

Vierailija
9/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molempien lasten luokilla vanhempien ryhmä ja hyvin toimii. Siellä on välillä kyselty läksyjä, kutsuttu synttäreille (koko luokka) ja nyt korona-aikana ollut hyvä kun siellä on porukka ilmoittanut, jos on lapsi saanut positiivisen testin. Koulu ei voi siitä ilmoittaa, eikä sitä tietenkään kukaan velvoita mutta sitä kautta tieto on tullut nopeasti. Hyvin on toiminut!

Vierailija
10/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen luokalla on ryhmä ja siinä on sekä hyvä, että huono puoli. Jotkut vanhemmat on vähän turhan yliaktiivisia.

Vierailija
11/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on kehäpäätelmä. Siihen sisältyy oletus, että vanhempien Whatsapp-ryhmä on olemassa, mutta miten sitä voisi olla olemassa, jos siellä ei olisi lainkaan vanhempia?

Vierailija
12/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt sosialisoitumasta mitenkään muiden vanhempien kanssa. En käy myöskään vanhempainilloissa.

Vierailija
13/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt tehdä kysely tästä.

Mietin juuri tuota, että jääkö jotain informaatiota pois kun ei ole ryhmässä. Jos sellaista nyt edes on. No seuraavan kerran osallistun vanhempainiltaan.

Vierailija
14/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoululaisen luokalla on ryhmä, yläkoululaisen osalta jaettiin vanhempien kontaktilista  lukuvuoden alussa. Listalle sai ilmoittautua jos halusi. Alakoululaisen ryhmässä ei juuri keskustelua ole kuin leirikoulun rahoituskuvioista. 

Vierailija
15/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään luokan vanhempien whatsapp-ryhmiä silloin, kun oma lapseni oli peruskoulussa. Lapsilla kyllä oli oma ryhmä, mutta se nyt oli lasten itsensä tekemä. 

Vierailija
16/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosluokkalaisen luokan vanhemmilla on. Valitettavasti. Mitään asiaa siellä ei puida, vaan yliaktiiviset äidit ruotii siellä luokan riitoja jotka opettaja on jo aika päiviä sitten koulussa selvittänyt. Todella rasittava ja ahdistava ryhmä. Otin ilmoitukset sentään pois kun puhelin tuuttas töissä jatkuvasti. Kymmeniä viestejä päivittäin turhaan.

Vierailija
17/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli, onneksi sellaista ei ole. Yäk, karmiva ajatuskin jonkin junior justiinan isin ja äidin perustamasta wa-ryhmästä, jossa kiitokset kilkattaa ja voi voi voivotellaan kaikenlaista. Yäk yäk yäk!

Vierailija
18/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saakeli, onneksi sellaista ei ole. Yäk, karmiva ajatuskin jonkin junior justiinan isin ja äidin perustamasta wa-ryhmästä, jossa kiitokset kilkattaa ja voi voi voivotellaan kaikenlaista. Yäk yäk yäk!

Myös ne luokkaretkirahoitusmyyjäiset ja keräykset on ihan yäk. Luokkaretki jonnekin lähelle olisi kaikkein viisainta. Ei tulisi päänvaivaa kenellekään, eikä turhia kuluja.

Vierailija
19/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tuollaista ollut. Mihin sitä tarvitaan?

Vierailija
20/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Ihan kätevä olemassa, jos tarvitsee saada yhteys jonkun luokkatoverin vanhempiin.

Ja jotain leirikoulurahoituksia sun muita siellä suunnitellaan myös.

Otat ryhmäpostin kautta yhteyden yksittäiseen vanhempaan? Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan