Anoppi ei anna anteeksi, että "tein pojastaan lapsivastaisen"
Jepjep, anopit. <3 Olemme mieheni kanssa tehneet päätöksen olla tekemättä lapsia, ja siitäkös anoppi riemastui. On kuulemma luonnotonta, lapsellista, itsekästä, lyhytnäköistä, epäkunnioittavaa (ketähän tai mitähän kohtaan?) ja blaa blaa blaa... Ja tietysti syyttää minua, että kiristän miestäni moiseen. Ja tasan tarkkaan yhdessä päätös tehtiin. Siksi olemme yhdessä, kun ajatus lapsettomuudesta on molemmilla. Voi apua... Kamala sota käynnissä, ei auta miehenkään "ärähtelyt" äidilleen. Appi ei asiaan suostu puuttumaan, mutta miehen täti eli anopin sisko on myös liittoutunut meitä vastaan, niin sanoakseni. Ovat täysin vakuuttuneita, että mies ehtii löytää "kunnollisen naisen", kun vain pääsisivät minusta eroon. Arg! Muilla yhtä sekopäistä meininkiä?
Kommentit (34)
No mietipä - olet vienyt naiselta hänen kasvattamansa pojan, ainoan lapsen, etkä aio antaa mitään vastalahjaksi. Kyllä se on itsekästä, todellakin.
Kuinka kauan olette olleet naimisissa?
Veikkaan että eivät ole naimisissa, eli "appi" ja "anoppi" voivat olla huoletta. Poika löytää vielä vakavan suhteen ja saa lapsia.
Voit sanoa anopillesi, että on aika perverssiä, että hän haluaa puuttua sinun ja miehesi seksielämään vaatimalla miestäsi laukeamaan sisääsi ilman ehkäisyä. Voit sanoa hänelle, ettet haluaisi tehdä lapsenlapsia tuollaiselle pervomummolle.
En antaisi minäkään. Sitä saat mitä tilaat. Mitä muuta iloa anopille miniästä edes voisi olla kuin, että tulee lapsenlapsia? Anopin näkökulmasta miniällä ei ole mitään muuta virkaa.
Appi on viisas mies pysyessään kähinän ulkopuolella.
Ja pitikö teidän mennä avautumaan velasuunnitelmistanne anopille? Olisitte pitäneet asian omana tietonanne.
Olis anoppi voinut tehdä enemmän lapsia, jos lapsenlapsia toivoo ja niin lapsista pitää.
Ex-anoppi on oikea noita-akka ja alkoi laukomaan minulle että olen kelvoton hänen pojalleen kun halusi lapsenlapsia, heti sen jälkeen kun ilmoitin hänelle että minun kohdunpoisto-operaatio onnistui hyvin ja että olen syövästä vapaa ja terve :(
Joidenkin ihmisten itsekkyydellä ei vaan ole rajaa, ja sitä paitsi tuo hänen oma poikakultansa vihasi lapsia enkä minä, että silleen.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:11"]
En antaisi minäkään. Sitä saat mitä tilaat. Mitä muuta iloa anopille miniästä edes voisi olla kuin, että tulee lapsenlapsia? Anopin näkökulmasta miniällä ei ole mitään muuta virkaa.
[/quote]
Hankkikoot anopit poikiensa synnytyskoneet sitten muualta!
Anoppi on itsekäs ja tilannetajuton jos vaatii lisää lapsia tähän sairaaseen, kieroutuneeseen maailmaan!
Olisiko anopille hyvä ostaa lahjaksi lainakohtu vaikka intiasta, voisi siementää sen kohdun apen spermalla.
Siinä olisi anopille lapsi, kun sitä niin toivoo.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:07"]Millainen mies kertoo äidilleen, että "me ei hankita lapsia"? Yleensä perhe pitää omat asiat ominaan eikä äideille lavertele. Lohduta anoppia, että kyse on vain sun ja miehen parisuhteesta, seuraavassa mies sitten jo lapsia tekeekin, ek jo 10v kuluttua, usein jopa aikaisemmin. Tää on niin nähty juttu, että ekassa pitkässä parisuhteessa ei lapsia haluta, seuraavaan miehellä jo onkin kiire niitä tekemään. [/quote] Tehtiin se hänelle selväksi, kun kyllästyttiin jatkuvaan uteluun, vihjailuihin ja painostukseen. Ja mikä saa sinut luulemaan, että mieheni yhtäkkiä minut hylkäisi? Kaikki eivät vain halua lapsia, mieheni on yksi heistä. Onko se niin vaikea tajuta? Ap
[/quote]
Ei se sinua yhtäkkiä hylkää, se hankkii ensin sen uuden naisen ja saa sen raskaaksi.
[/quote]
Tuleeko sinulle näin 2015 vuonna uutena tietona, että maailmassa on hyvin monia miehiä ja naisia jotka ei lapsia halua? Ihan turhaan yrität ilkeillä ketjun aloittajalle, ei kannata olla noin katkera. Jos itsellesi on käynyt vastaavasti, niin ei se nyt tarkoita että kaikille kävisi.
Jos ja jos...ap:n mieli voi muuttua ja ap:n miehen mieli voi muuttua tai sitten ei muutu.
Ero voi tulla tai eroa ei koskaan tule. Jos ero tulee niin ap voi lisääntyä tai ap:n mies voi lisääntyä tai sitten ei.
Jos anoppi olisi ollut kaukaa viisas niin olisi itse hankkinut 10 lasta niin ehkä olisi sitten lapsenlapsiakin.
Minulla on kaksi lasta ja jos hyvin käy niin molemmat saa joskus lapsia tai edes toinen tai sitten niitä ei syystä tai toisesta tule ja sen kanssa on vain elettävä...ei mene asiat niinkuin minä haluan!
Mulle on ihan sama, haluaako poikani ajastaan jälkikasvua vai eivät. Elävät omaa elämäänsä ja tärkeintä, että saisivat olla onnellisia ja tasapainoisia.