Eipä taida korona olla mikään pelkkä flunssa
Sekoitti mun kuukautiskierron, joka on lähes kellontarkka. Eikä mulla edes ollut mitään kovin pahoja oireita, kuumettakin vaan yhtenä yönä ja silloinkin alle 38 astetta.
Kommentit (35)
Korona, kuten monet muutkin infektiot, voivat aiheuttaa väliaikaisia häiriöitä naisen kuukautiskierrossa. Sama rokotteiden kanssa. Nämä eivät ole vaarallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se "rokote" se sekoittaa ne menkat, ei korona.
Mulla ei kumpikaan rokote aiheuttanut mitään häiriöitä menkkoihin.. Sen sijaan kun sain tartunnan (5kk tokan rokotteen jälkeen) kuukautiset menivät aivan sekaisin. Ja ovat sekaisin edelleen, en yhtään tiedä missä vaiheessa kiertoa mennään ja vuoto voi alkaa aivan yllättäen tai olla poissa pitkiä aikoja. Toivottavasti vähitellen normalisoituu, onneksi lapsilukuni on sentään jo täynnä...
Voi ei :( Onko tuo jatkunut kauan?
Ap
Kohta neljä kuukautta. Minulla on myös hormonikierukka, en tiedä vaikuttaako sekin ehkä asiaan jotenkin. Ennen koronaa vuoto oli kyllä säännöllinen.
Mulla ei ole kierukkaa eikä muutakaan ehkäisyä, joten omalla kohdalla tuokaan ei ole mahdollinen selitys. On varsin outo sairaus..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Korona, kuten monet muutkin infektiot, voivat aiheuttaa väliaikaisia häiriöitä naisen kuukautiskierrossa. Sama rokotteiden kanssa. Nämä eivät ole vaarallisia.
Ei ole yksikään flunssa vaikuttanut kiertoon ikinä mitenkään.
Ap
Eihän se ole flunssa ollenkaan, se on lähimmin sukua SARSille ja MERSille. Sen virallisessa nimessäkin on sars2.
Meillä on ollut korona myös ja minulla oireet ovat kestäneet nyt jo 2 vuotta, mies selvisi puolella vuodella. Tutkimuksistakin tiedetään, että se tulehduttaa verisuonia ja neurologista systeemiä ja vaurioittaa t-soluja ja aikaansaa muiden sairauksien puhkeamista, esim diabetes, muistisairaudet ja reuma ja kilpirauhassairaudet jne, vaikuttaa koko kehoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En tiedä mikä kaikki siihen vaikuttaa, ehkä myös sattumasta tai geeneistä kiinni. Jotain se korona sinun kehossasi aiheutti, mutta esim. influenssasta voi seurata samaa. En siis vähättäle koronaa, ikävä sairaus. En kuitenkaan usko, että mistään vaarallisesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En tiedä mikä kaikki siihen vaikuttaa, ehkä myös sattumasta tai geeneistä kiinni. Jotain se korona sinun kehossasi aiheutti, mutta esim. influenssasta voi seurata samaa. En siis vähättäle koronaa, ikävä sairaus. En kuitenkaan usko, että mistään vaarallisesta kyse.
Haittaa kyllä merkittävästi elämää, jos jatkuu pitkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö koko yhteiskunta sulkea miljardien eurojen kustannuksin jonkun sekaisin menneen kuukautiskierron takia?
Naisethan on jo nykyään töistä ”menkkavapaalla” - jopa pari kertaa kuussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haittaa kyllä merkittävästi elämää, jos jatkuu pitkään.
Ap
Voi kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö koko yhteiskunta sulkea miljardien eurojen kustannuksin jonkun sekaisin menneen kuukautiskierron takia?
Naisethan on jo nykyään töistä ”menkkavapaalla” - jopa pari kertaa kuussa!
En ole ollut koskaan töistä pois kuukautisten takia. Yläasteaikana olin kyllä koulusta välillä pois, kun oli niin kovat kivut.
Ap
Ihmettelen noita "ne kuolee ketkä kuolee" hokijoita. Onko jossain välissä unohtunut kuinka paljon lääketiede on edistynyt viime vuosikymmeninä ja kuinka paljon keskimäärin elinikä on pidentynyt sen ansiosta? Miksi nyt pitäisi vain tyytyä ajattelemaan, että on ihan normaalia, jos uusi kulkutauti lyhentää eliniän odotetta länsimaissa? Etenkin kun nykyaikana on ollut ihan tavallista, että vanhukset elävät terveinä ja pitkään vielä eläkkeellä.
Miksi pitäisi vain tyytyä siihen, että korona muuttaa tuon kaiken edistyksen takaisin kymmenien vuosien taakse?
Onneksi ap:lla on jo lapsia. Muuten tuo oire kuulostaa siltä, että korona ehkä vaikuttaa elimistössä enemmän kuin vielä tiedetään.
Koko maailma seis!!!!! Suomessa on akka joka ei tykkää kun hänen puolukkapäivänsä ei tulekaan just niin kuin ennen.
🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
Vierailija kirjoitti:
Koko maailma seis!!!!! Suomessa on akka joka ei tykkää kun hänen puolukkapäivänsä ei tulekaan just niin kuin ennen.
🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
Unohdin, että täällä on maanantaiaamuisin kaikki avohoitopotilaat sekoilemassa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se "rokote" se sekoittaa ne menkat, ei korona.
Kumma juttu. Rokotteen hyödyistä on paljon lääketieteellistä näyttöä ja jokainen voi itse katsoa tilastoista, kuinka hyvä tilanne Suomessa on rokotteiden ansiosta, vaikka tartuntoja on enemmän kuin koskaan. Ilman rokotteita olisimme olleet pahassa pulassa omikronin levitessä.
Rokotteen haitoista ei ole muuta näyttöä kuin päänsisäiset äänet muutamilla henkilöillä ja asiaankuuluvasti kipeytyneitä käsivarsia.
Ei tiedä olenko sairastanut koronaa ja jos niin milloin. Oireeton se joka tapauksessa on ollut jos sellainen tauti minussa joskus onkin käväissyt. mitään en ainakaa ole huomannut
Mene pois. Nyt kun rokotus ei ole aiheuttanut epämuodostumia syntyneissä lapsissa, siirrät aikaikkunaa tulevaisuuteen. Mene pois.